مرتا پلیس به دنبال فرد از دست رفته پیدا کردن قطعات پوست مو

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 6:20:58 am یک مورد قتل خواهد بو

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 6:20:58 am
 meerut police, up crime, up murder, up news یک مورد قتل خواهد بود در زمینه Kankarkhera poilce ایستگاه به عنوان به زودی به عنوان شواهد یافت (بازنمودی)

به مقر پلیس را بهبود تکه از پوست و مو پس از حفاری در یک borewell به مدت چهار روز در تلاش برای پیدا کردن بدن از 20 سال. به گزارش پلیس چهار نفر بازداشت شدند و پس از Rupak Jain یک مرتا ساکن رفت و گم شده در ژوئن 25. آنها به پلیس گفت که پس از مبارزه با آنها را کشته بود Rupak برش بدن خود را به قطعات و ریخته آن را در نزدیکی یک آجر کوره در Jitola ایجاد کرد. از آن پس پلیس شده اند با استفاده از جرثقیل و بیل به حفاری 70 ft borewell در نقطه ای امید به بهبود بدن.

"ما بهبود پوست و مو پس از حفر حدود 50 ft. نمونه ارسال شده به آزمایشگاه برای تایید اینکه آیا آنها متعلق به قربانی یا نه. باران ساخته شده اند حفر فرآیند دشوار است. اگر این نمونه ها متعلق به قربانی بیشتر نقاط زمین حفر خواهد شد برای پیدا کردن بدن" گفت: Akhilesh سینگ سرپرست پلیس مرتا (شهرستان).

به گفته پلیس قربانی رفته بود به یک حزب با دوستان در ژوئن 25 و بازگشت نیست. خانواده با نزدیک شدن پلیس و تحقیقات انجام شده زیر که چهار دوستان خود بازداشت شدند. در طول بازجویی آنها پلیس گفت که آنها به ضرب گلوله Rupak بیش از یک استدلال و دفن بدن. مظنون شده اند دستگیر و در عین حال فقدان شواهد پلیس گفت:.

حداقل دو جرثقیل باید به خدمات فشرده به حفاری در شناسایی نقطه برای چهار روز گذشته. در 45 سر پا, آب چشمانداز به borewell از یک لوله نیز وجود دارد به تأخیر انداختن تلاش پلیس. حتی وجود دارد به عنوان دلهره که مظنون ممکن است گفتن حقیقت تازه بهبود هستند به احتمال زیاد به سوخت جستجو برای بدن است. روستاییان نیز بخشی از حفر, روند, پلیس گفت:. به مقر پلیس نیز به دنبال کمک از آبیاری بخش برای کمک به بیرون کشیدن آب از طریق پمپ از زمین مرطوب می تواند تاثیر شواهد به عنوان به خوبی.

قربانی یک دانش آموز در ITI (صنعتی موسسه آموزش), پلیس گفت:. قربانی اعضای خانواده انجام تظاهرات در کمیسیون عبور در اعتراض به تاخیر در دستگیری متهم کرده است. یک مورد قتل خواهد بود در زمینه Kankarkhera poilce ایستگاه به عنوان به زودی به عنوان شواهد یافت, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن