متحده باید در نظر تحویل خانه مشروب در طول مستند: دیوان عالی کشور

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 2:21:50 pm مردم صف خارج مشروب فروشگاه د

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 2:21:50 pm
Consider home delivery of liquor during lockdown: SC to states مردم صف خارج مشروب فروشگاه در کلکته بعد از مستند تسهیلات اعلام شد. (اکسپرس عکس Partha پل/فایل)

دیوان عالی کشور روز جمعه مشاهده کرد که دولت ها باید در نظر بگیرید فروش مشروب از طریق بدون تماس استفاده مانند تحویل خانه در طول coronavirus ناشی مستند.

"ما نمی خواهد عبور کند اما ایالات متحده باید در نظر مستقیم فروش/تحویل خانه مشروب اجتماعی را حفظ فاصله هنجارها و استانداردهای" عدالت Ashok Bhushan, عنوان سه قاضی نیمکت گفت.

صف های طولانی که برای یک کیلومتر در برخی مناطق دیده می شد در خارج از فروشگاه ها مشروب در سراسر کشور پس از مرکز اعلام کرد مستند تسهیلات از مارس 4. فروش مشروب بخشی از کلی باز از فعالیت های اقتصادی که دولت در تلاش است در مرحله سوم از مستند است و انتظار می رود برای به دست آوردن متحده بسیار مورد نیاز درآمد.

مشروب یکی از بزرگترین منابع درآمد برای بسیاری متحده است. در اکثر ایالت درآمد سهم از مشروب بین 25-40%.

تا کنون سه متحده—West Bengal, Punjab و Chhattisgarh—اعلام کرده اند تحویل خانه مشروب با هدف جلوگیری از اجتماعات بزرگ در مستقل مغازه ها. دولت دهلی نو در ضمن در مورد صفحه اصلی گزینه تحویل هر چند آن را به راه اندازی یک وب سایت — http://www.qtoken.in — برای افرادی که برای درخواست e-نشانه برای خرید مشروب در قبل از تصمیم زمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب