Covaxin محاکمات: واکسن چک در راه بیمارستان در انتظار nod

نوشته شده توسط Prabha Raghavan , تبسم Barnagarwala | بمبئی, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 6:33:29

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
نوشته شده توسط Prabha Raghavan , تبسم Barnagarwala | بمبئی, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 6:33:29 am
gujarat covid testing, gujarat covid update, gujarat coronavirus testing, ahmedabad testing, Gujarat news, indian express تست برای coronavirus در ماندالا, Anushakti نگر در بمبئی در روز جمعه.

در حالی که 12 بیمارستان های انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از بهارات بیوتکنولوژی را Covaxin آماده به ثبت نام شرکت کنندگان در این ماه نمونه از واکسن هنوز تحت کیفیت و تست های ایمنی در دولت تسهیلات هند اکسپرس آموخته است.

آزمون آغاز شد که جمعه گذشته به شمار می رود در پایان هفته آینده و نمی توان با عجله به عنوان آنها در حال انتظار برای اطمینان از این واکسن در حال امن برای استفاده در انسان گفت: مقامات ارشد.

در ضمن حداقل سه نفر از بیمارستان – AIIMS در دهلی نو SRM بیمارستان و مرکز تحقیقاتی در Kancheepuram و پادشاه جورج بیمارستان در ویساکاپاتنام — در حال آموخته می شود هنوز هم در انتظار کمیته اخلاق مصوبات به شروع ثبت نام شرکت کنندگان برای مطالعه است. دیگر بیمارستان ها انتظار سایت شروع بازديد و گواهی عدم سوء پیشینه برای اطمینان از امکانات خود آماده است برای انجام این آزمایشات است.

بسته به بیمارستان و ثبت نام از شرکت کنندگان انتظار می رود در این هفته و بعد از, اما تست فقط می توانید شروع به زمانی که آنها دریافت سهام از واکسن. این اتفاق خواهد افتاد هنگامی که بهارات بیوتکنولوژی دریافت ترخیص از مرکز مواد مخدر آزمایشگاهی در Kasauli خود را به استفاده از واکسن در آزمایشات است.

"ما چندین داوطلب ، اما کاغذ بازی در این اوراق پایان انتظار است. حامی (بهارات بیوتکنولوژی) هنوز فرستاده واکسن گفت:" دکتر Savita ورما از PGIMS, Rohtak, یکی از 12 سایت.

PGIMS آغاز شده است روند کوتاه-لیست داوطلبان برای محاکمه. هنگامی که سایت شروع نامه (برای شروع آزمایشی) دریافت آنها آغاز خواهد شد جمع آوری نمونه خون و ادرار از هر آینده نگر شرکت کنندگان و ارسال آن به آزمايشگاه مرکزی برای ارزیابی اینکه آیا نامزد واجد شرایط برای محاکمه.

تحویل واکسن بستگی ایمنی زیستی و زیستی نازایی, آزمایش های انجام شده در CDL Kasauli گفت: یک مقام ارشد دولت. برای این خاص واکسن آزمون برای بررسی اینکه آیا آن را بی خطر است برای تزریق در شرکت کنندگان را 14 روز طبق هند و پروتکل های بین المللی.

"این آزمون نمی تواند با سرعت بالا. آنها (آزمون) در حال بررسی برای ایمنی از این واکسن گفت:" مقام. "این کار لازم است به مطمئن شوید که هیچ آسیبی ناشی از به بیماران در طول محاکمات است."

پس از ترخیص کالا از گمرک گواهی آن را ممکن است چند روز به کشتی واکسن از بهارات بیوتکنولوژی را تسهیلات به تمام آزمایشی سایت است. محققان و مقامات انتظار می رود فاز اول مطالعه برای شروع در دو هفته به عنوان یک نتیجه.

یکی از بیمارستان ها به دنبال کمیته اخلاق مصوبات گفت: هند اکسپرس که این فرایند را برای این مصوبات در نظر گرفتن زمان به عنوان کمیته بود که کامل به اطمینان حاصل شود هیچ آسیبی به شرکت کنندگان است. "این یک فرآیند دقیق اما باید به این راه است. این آزمایش بر روی انسان" گفت: محقق شده است.

آزمایش های بالینی رجیستری هند در روز دوشنبه نشان داد که از تاریخ اولین ثبت نام برای واکسن در حال حاضر در جولای 13, در حالی که فاز اول و دوم محاکمه تخمین زده می شود به یک سال و سه ماه. با توجه به پروتکل در رجیستری مرحله اول به تنهایی حداقل یک ماه پس از آن موقت داده خواهد شد که برای ارائه به شورای کنترل مواد مخدر به طور کلی از هند قبل از ادامه به مرحله بعدی.

برخی از محققان گفته اند که آنها تحت فشار و با عجله از محاکمه به خاطر راه اندازی سریع تر تاریخ. هفته گذشته شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) تا به حال با آن مواجه توپخانه ضد هوایی از جامعه علمی به دنبال تکمیل "همه" محاکمه در ماه اوت 15 اضافه شد که در آن پیش بینی شده برای راه اندازی این واکسن برای سلامت عمومی استفاده کنید نه بعد از آن تاریخ است. اما ICMR بود بعد روشن شد که در آن تنها به دنبال پیگیری سریع گواهی عدم سوء پیشینه و قطع قرمز-tapism.

"من اعتقاد دارم که در اواسط هفته سوم این ماه ما قادر خواهد بود برای شروع. همه چیز طبق انتظارات ما گفت:" دکتر سانجی رای از AIIMS در دهلی نو. "شما نمی تواند انجام فاز I و II با هم. فاز اول ایمنی محاکمه. شما باید برای ایجاد ایمنی واکسن در میان جمعیت انسانی است. ما حرکت خواهد کرد همانطور که در پروتکل مبتنی بر اخلاق در کمیته تصویب."

"در روز سه شنبه ما تبلیغات در روزنامه منطقه ای به دنبال داوطلب. اما حتی اگر ما سرعت بخشیدن به روند ممکن است به تولید نتایج در ایمنی توسط اوت 15," گفت: دکتر Chandramani سینگ از AIIMS Patna.

دکتر آمیت Bhate از Jeevan Rekha بیمارستان در بلگایوم است که بخشی از دادگاه دیگر برای بهارات زیست فناوری گفت: آنها را جذب حدود 50 شرکت کنندگان در فاز اول "کار ما این است که برای ثبت نام و آزمون را داده است. اما ما نمی توانیم عجله به آن است. ما نمی توانیم به کار تحت فشار است. انسان درگیر در این دادگاه است. این نتایج می تواند به تاخیر افتاد اگر بیماران را نشان نمی دهد تا در تاریخ اختصاص داده یا مجموعه داده است آهسته" Bhate گفت.

در Redkar بیمارستان و مرکز تحقیقات گوا,,,,, Dr Dhananjay Lad همچنین گفت که ثبت نام تنها می توانید شروع به پس از چند روز. "هر یک از شرکت کنندگان آزمایش Covid-19. ما قادر خواهد بود برای شروع ثبت نام هفته آینده قبل از نیست."

"در ابتدا ما خواهد شد قرار دادن تا 375 نفر در مرحله اول (در تمام سایت ها)... از (نتایج) اولیه 50 سراسر کشور قرار خواهد شد به یک DSMB نقد و بررسی–اطلاعات ایمنی و نظارت بر هیئت مدیره است. آنها را بررسی و به ما بگویید که آیا آن را خوب به پیش بروید. اگر هیچ مسائل وجود دارد و سپس ما ادامه خواهد داد, استخدام," گفت,,,, Dr, E Venkata رائو که محقق اصلی از Bhubhaneshwar موسسه علوم پزشکی و مجموع بیمارستان.

در Prakhar بیمارستان یک مقام رسمی گفت: آنها باید شروع به رسیدن به مددکاران اجتماعی به دنبال داوطلبان واجد شرایط. "اما مگر واکسن آمده ما می توانیم ادامه" این مقام گفت.

Dr Satyajit Mohapatra از SRM بیمارستان و مرکز تحقیقاتی در Kancheepuram گفت: آنها در عین حال برای دریافت تایید از کمیته اخلاق برای شروع محاکمه. "این یک فرایند است و آن زمان خواهد بود. هنگامی که مصوبات آمده ما شروع روند shortlisting و غربالگری نامزدها."

Dr Prabhakar ردی از نظام موسسه علوم پزشکی تهران گفت: آنها در حال پیگیری سریع کل فرایند برای کمک به دولت در رسیدن به نتایج اولیه. "یا امروز یا فردا تصویب کمیته اخلاق باید آمده است. ما در حال تلاش ما بهترین های ما برای سرعت بخشیدن به همه چیز است."

"هر کس هر چه در مسابقه ما باید مطمئن شوید که ما همیشه باید همه چیز از کیفیت مطابق با دستورالعمل ها و مقررات. است که به دلیل ایمنی بیمار از اهمیت پارامونت است. وجود دارد نیاز به سرعت بدون شک. اما ما کیفیت و موشکافی علمی باید (تایید) در آنچه ما" گفت: Dr Chirag Trivedi, رئيس جمهور, جامعه هند از تحقیقات بالینی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن