مجارستانی جایزه بزرگ: لوئیس همیلتون طول می کشد قطب

لوئیس همیلتون شکست مدار دامان ضبط و درو سطح با مایکل شوماخر برای یکی دیگر از شاهکار در روز شنبه به عنوان او اد

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

لوئیس همیلتون شکست مدار دامان ضبط و درو سطح با مایکل شوماخر برای یکی دیگر از شاهکار در روز شنبه به عنوان او ادعا کرد که یک رکورد افزایش 90 قطب موقعیت حرفه ای خود را برای مجارستان جایزه بزرگ.

شش بار قهرمان سنجش زمان خیره کننده زمان یک دقیقه و 13.447 ثانیه در دوم خود را به اجرا در نهایی مقدماتی را به پایان برساند فقط جلوتر از هم تیمی Valtteri Bottas به عنوان مرسدس reeled کردن آن 65 ردیف جلو تحریم.

یکی دیگر از علامت اشاره

آن همیلتون دوم قطب های پی در پی از فصل شوماخر-برابری هفتم قطب در Hungaroring که در آن او روز یکشنبه به دنبال او هشتمین پیروزی بالقوه طراحی سطح با دیگر شوماخر دستاورد برای برنده در همان مسیر (Magny-Cours فرانسه).

"من باید به خودم خرج کردن" گفت: Hamilton. "آن نیست ثبت نام کنید. آن را کاملا فروتنی چون من کار با یک دسته از افرادی که در انجام یک کار شگفت انگیز در اینجا و در بازگشت به خانه. "و Valtteri را ندارد آن آسان است برای من. آن را طول می کشد و کمال به انجام دور مانند آن پس این یکی از چیزهایی که من لذت بردن از بسیاری."

Bottas گفت که او انتظار می رود آن را به نزدیک است. "ما به نظر می رسد و در سطح دیگر بسیار جلوتر از دیگران است. دور من بودند اما من نمی توانستم سریعتر واقعا...."

مسابقه نقطه را تحت تاثیر قرار

پشت دو 'فلش سیاه در' بحث 'صورتی مرسدس بنز مسابقه نقطه شد, سوم و چهارم با نیزه قدم زدن و سرجیو پرز پیش از بسیار بهبود یافته نمایش توسط چهار بار قهرمان Sebastian Vettel و چارلز لکلرک برای فراری. حداکثر Verstappen شد ناامید کننده هفتم برای Red Bull, Lando نوریس هشتم پیش از خود مک لارن هم تیمی Carlos Sainz و Pierre Gasly در 50 جایزه بزرگ, 10th برای آلفا Tauri.

شروع شبکه:

ردیف 1: همیلتون (مرسدس) و Bottas (مرسدس بنز); 2: قدم زدن (مسابقه نقطه) و پرز (مسابقه نقطه); 3: Vettel (فراری) و لکلرک (فراری); 4: Verstappen (Red Bull) و نوریس (مک لارن); 5: Sainz (مک لارن) و Gasly (آلفا Tauri).

6: Ricciardo (رنو) و راسل (ویلیامز); 7: Albon (Red Bull) و Ocon (رنو); 8: Latifi (ویلیامز) و Magnussen (Haas); 9: Kvyat (آلفا Tauri) و Grosjean (Haas); 10: Giovinazzi (Alfa Romeo) و Raikkonen (Alfa Romeo).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب