دلوت فدراسیون اتحادیه معلمان جمهور: منابع مدرسه افسران مورد نیاز

در بیانیه ای ارسال آن به ایمیل News Tribune, Duluth, فدراسیون معلمان جمهور اتان فیشر گفت: دانشکده منابع افسران

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

در بیانیه ای ارسال آن به ایمیل News Tribune, Duluth, فدراسیون معلمان جمهور اتان فیشر گفت: دانشکده منابع افسران پشتیبانی از هر دو معلمان و مدیریت مدرسه به صورت روزانه به نگه داشتن دانش آموزان امن است.

"من بیش از 25 سال کار حرفه ای با (Duluth, مدارس دولتی) من شاهد شرایط شدید با دانش آموزان به کار گرفته شده به سرعت و حرفه ای توسط افسر منابع," او گفت:. "من نیز تماشا دانش آموزان به صورت روزانه داشتن مثبت تعامل با مدرسه ما منابع افسران."

فیشر گفت: در این منطقه نیز از نزدیک با اداره پلیس برای اجرای فعال تیرانداز نظامی آموزش پاسخ آموزش "برای بهبود اقدامات ایمنی در صورت فعال کنید." وی با اشاره به یک حادثه در سال 2019 که در آن شرق و دبیرستان تا به حال یک فعال تهدید که خنثی شد به سرعت با توجه به افسر منابع مدرسه و منطقه و با همکاری اداره پلیس.

"داشتن یک ایمنی مناسب طرح در جای خود باید در خط مقدم از این نظر" فیشر گفت.

فیشر گفت: شکاف دستاورد در مینه سوتا مدارس و عدم وجود مشاوران و متخصصان بهداشت روانی نیاز به خطاب. او همچنین گفت دلوت را سیاست های انضباطی باید بررسی شود.

"این نمونه ها همراه با بسیاری دیگر تنها می تواند اتفاق می افتد زمانی که سیستم آموزشی ما دریافت بودجه لازم برای پرداختن به رشد اجتماعی و نیازهای عاطفی دانش آموزان ما به مدرسه می آیند هر روز با" فیشر گفت. "وجود دارد اتاق را برای بهبود. در خط مقدم ما همچنان متعهد به حمایت از نیازهای یادگیری از دانش آموزان ما."

رئیس آموزش و پرورش ایالت مینه سوتا دنیس Specht گفت که آیا منابع مدرسه افسران باید در مدارس باید به سمت چپ به مناطق منحصر به فرد. آموزش و پرورش در ایالت مینه سوتا یک ایالت مربیان اتحادیه با حدود 80,000 از اعضای pre-K-12 مدرسه و آموزش عالی است.

"متاسفانه وجود دارد در مینه سوتا که در آن کودکان بی گناه ترس از پلیس به دلیل سابقه طولانی خشونت پلیس و تبعیض در جوامع سیاه و قهوه ای و بومی خانواده" او در بیانیه ای گفت ایمیل به اخبار تریبون. "وقتی اتفاق می افتد که مدارس نمی تواند هر دو امن و استقبال مکان برای دانش آموزان و مناسب برای worksites افسران پلیس.

"وحشت زده کودکان نمی یاد به خوبی در آن محیط. آن را نیز یک محیط چالش برانگیز برای مربیان از همه نوع به کار کرده است."

Specht گفت که او انتظار ندارد هر مدرسه به حذف آن افسران پلیس "اما از آن خواهد شد حق انتخاب در برخی از مناطق."

"آن را به محلی مربیان, مدیران و پدر و مادر از رنگ به صادقانه گفتگو در مورد این موضوع و به حق تصمیم گیری برای خود را در مدارس محلی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن