باز کردن 2.0, روز, 12: قطار حمل و نقل خشک فلفل به بنگلادش; گجرات وزیر و پسر برگزار شد 'نقض مستند'; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:00:57 pm سلامت کارگران نمونه برداری برا

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:00:57 pm
India covid-19, coronavirus news india, india covid-19 updates, July 12 coronavirus, india covid-19 july, unlockdown diary indian express سلامت کارگران نمونه برداری برای Covid-19 تست در دهلی نو.

هند اضافه شده یک رکورد 28,637 موارد عفونت کروناویروس در یکشنبه هل دادن کشور COVID-19 شمارش به 8,49,553 در حالی که شمار کشته شدگان صعود به 22,674 با 551 مردم تن در روز با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت داده است.

'متمرکز و هماهنگ عمل توسط مرکز همراه با آمریکا و UTs موثر مدیریت بالینی از coronavirus و تشخیص به موقع' منجر به افزایش مداوم تعداد بهبود موارد در کشور, اتحادیه وزارت بهداشت گفت: در روز یکشنبه. تعدادی از بهبود موارد بیش فعال COVID-19 موارد توسط 2,42,362 که در تاریخ آن گفت.

"بهبود نرخ بهبود یافته به 62.93 درصد" وزارت گفت. "همانطور که بیشتر مردم در حال نقاهت با توجه به همه جانبه تلاش های بهبود موارد بیش فعال موارد توسط 2,42,362" آن گفت:. وجود دارد 2,92,258 فعال coronavirus موارد در کشور است.

در ضمن دهلی روزانه COVID-19 مورد تعداد روز یکشنبه همچنان زیر 2000 علامت گذاری به عنوان برای دومین روز متوالی و با بهبود نرخ بهبود به حدود 80 درصد مقامات برای شرکت در نظر دارد به استفاده از استادیوم به عنوان موقت coronavirus امکانات مراقبت. در 24 ساعت گذشته ملی سرمایه ثبت 1,573 تازه coronavirus موارد مصرف چوب خط حساب کردن به 1,12,494 در شهر در حالی که مرگ و میر نصب شده به 3,371 پس از 37 مرگ و میر گزارش شده با توجه به آخرین دهلی وزارت بهداشت بولتن.

در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 12 از unlockdown 2.0.

RBL بانک قطار کم درآمد زنان کارآفرین می دهد آنها را 70k ماسک صورت

وام دهنده خصوصی RBL بانک در روز یکشنبه گفت: این repurposed یکی از آن CSR برنامه برای آموزش کم درآمد مشتاق زنان کارآفرین از ماهاراشترا و بنگال غربی به تولید 70,000 ماسک صورت. سفارش آنها را فراهم خواهد کرد "کار معنی دار" و بسیار مورد نیاز حمایت اقتصادی به خانواده خود را در طول COVID-19 بحران آن گفت.

در میان دیگر اقدامات CSR بانک مواد غذایی ارائه امداد رسانی به 1500 خانواده های محروم در بمبئی دستگاه های پزشکی به بیمارستان لپ تاپ و تبلت به مدرسه فرزندان خانواده های کم درآمد به صورت e-learning علاوه بر حمایت از کارگران مهاجر این بانک گفت.

"در طول این COVID-19 گیر ما repurposed ما CSR برنامه برای دیدار با نیازهای فعلی در آموزش و پرورش منطقه پایدار امرار معاش و زنان توانمند" RBL بانک منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت و نام تجاری داخلی سر Shanta Vallury گاندی گفت: توافق هسته ای در یک مصاحبه.

در اول راه آهن بسته آموزش حمل و نقل خشک فلفل در سراسر مرز به بنگلادش

از راه آهن تا عمل خود را همیشه اول ویژه بسته قطار به بنگلادش, حمل و نقل خشک فلفل از آندرا پرادش را گنٹور منطقه به کشور همسایه.

کشاورزان و تجار در داخل و اطراف گنٹور منطقه زودتر منتقل خشک فلفل توسط جاده به بنگلادش در مقادیر کوچک. در طول مستند زمانی که آنها نمی تواند حرکت کالا از طریق جاده و راه آهن و مقامات نزدیک consignors و توضیح داد: امکانات حمل و نقل تولید شده توسط راه آهن ملی حامل گفت.

خشک فلفل شد و سپس با انتقال به صورت فله به Benapole در بنگلادش توسط راه آهن از طریق ویژه پاکت اکسپرس در جولای 10.

آن نیز کمک کرده و در کاهش هزینه های حمل و نقل. ارسال فلفل به کشور همسایه توسط جاده هزینه حدود 7,000 تومان در هر تن در حالی که هزینه برای حمل با قطار کالا آمده است به Rs 4,608 در هر تن.

"برای اولین بار راه آهن هند لود ویژه بسته آموزش فراتر از مرزهای این کشور به Benapole در بنگلادش با خشک فلفل از Reddipalem در گنٹور منطقه آندرا پرادش" این راه آهن در بیانیه ای گفت.

گجرات وزیر و مادر و دوستان برگزار شد 'مستند نقض قوانین'

از گجرات وزیر و دو نفر از دوستان خود دستگیر شدند در سورات در روز یکشنبه برای نقض مستند هنجارها و قوانین منع رفت و آمد اعمال شده در این شهرستان با توجه به افزایش Covid-19 موارد است. این سه نفر بعد با قید وثیقه آزاد شد.

وزیر امور خارجه برای سلامت کومار Kanani را Prakash و دو نفر از دوستان خود — Dushyant Godhani و سانجی Kakadia — گفته می شود یک درگیری با یک زن پلیس پاسبان سونیتا Yadav در جاده ها در طول حکومت نظامی ساعت در جولای 9 شب.

Yadav از Varachha ایستگاه پلیس نوشته شده بود در یک bandobast وظیفه که ادعا حادثه اتفاق افتاده در اطراف 10.35 pm نزدیکی Mini بازار در Varachha منطقه است.

یک ادعا ویدئو ها و کلیپ های صوتی از درگیری رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی زیر که سورت مقامات پلیس منتقل Yadav از Varachha ایستگاه پلیس به مقر پلیس در حالی که سفارش یک پرس و جو به این قسمت.

منابع گفت که Yadav متوقف پنج جوانانی را که نمی شد با پوشیدن ماسک و شد در خیابان ها در طول حکومت نظامی ساعت. او ظاهرا ربوده کلید ماشین از زمانی که یکی از جوانان به نام تا وزیر را که به نقطه. در این ویدئو هنگامی که پرسیده شد که چرا او پا را در طول حکومت نظامی ساعت, این مرد ادعا می شود Kanani را شنیده گفتن Yadav که او آمد "برای کمک به دوست خود".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن