نظامی خلاصه: ایستاده به چینی تجاوز

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | به روز شده: 19 ژوئن 2020 9:38:55 am هندی و چینی سربازان در شاد

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | به روز شده: 19 ژوئن 2020 9:38:55 am
india china, india china faceoff, galwan valley هندی و چینی سربازان در شادتر, جشن سال نو در بوم لا در آروناچال پرادش.

من نوشتن این کلمات با یک معامله بزرگ از غم و اندوه. غم در فکر کمتر از بیست و جوان, مردان, مردان از وعده و درست به سوگند خود عمدا قربانی در محراب برخی از مبهم باور است که چین را یک بار در در حالی که قوانین بازی. یک امید بی کس اگر تا کنون وجود داشت!

من ویرانی در از دست دادن بسیاری از Jawans مخلوط با یک معامله بزرگ از خشم. هر دو احساسات به اشتراک گذاشته شده توسط سایر نقاط کشور است. من احساس وحشت و نگرانی را افزایش می دهد به تعدادی از سوال رئیس در میان آنها بودن – چرا سربازان ما به مقابله با چینی غیر مسلح? من می دانم که وجود دارد یک پروتکل قدمت آن به سال 1996 به موجب آن دو طرف توافق کرده اند که به ورزش داری و نه باز کردن آتش.

اما این نبود گشت. سرهنگ Santosh بابو گردان 16 بیهار و بقیه 81 کوه تیپ بودند منینگ خط مقدم دفاع. آن است که در حال حاضر برخی که سرهنگ و حزب او بودند فریب به دام طریق نیرنگ. برخورد نبود نتیجه یک لغزش کوچک از کنترل و یا باعث قبر تحریک.

آن را از قبل به واسطه دام گذاشته شده توسط wily چینی خم بر ایجاد یک وضعیت بحرانی است. تحت دستور و اقدام در ایمان خوب unsuspecting هندی سربازان راه حق را به آن.

آن را به عنوان اگر سربازان هندی باقی مانده غیرمسلح و بیدفاع آل این در حالی است که. آنها هرگز در زمان شانس. آن را مطلق که پر واضح است که سربازان هندی بر خلاف ما ساده لوح سیاستمداران هرگز قابل اعتماد چینی. با همین دلیل خوب – وجود سابقه طولانی خیانت کشش تمام راه برگشت به اواسط 50s.

غیررسمی سربازان ما همیشه آماده است. ماشین-carbines اسلحه کمری و نارنجک و حتی سرنیزه و Khukris همیشه بر روی کامپیوتر کاربر انجام شده در داخل حجیم لباس. این Jawans تا به حال اعتماد به نفس است که آنها می توانند در بی رحمانه چینی هر زمان. بسیار سفارشات خاص باقی می ماند کاملا غیر مسلح در Galwan دره stand-off باید آمده ام از بسیار بالا تا زنجیره ای از فرمان.

چه هوش ورودی در دسترس بود و از همه مهمتر منتشر شده به سربازان بر روی زمین در مورد چینی نیت و اینکه آیا آنها مسلح بودند یا نه ؟ بودند هر گونه وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادهای) اعزام به جمع آوری اطلاعات در مورد چینی استقرار در منطقه است ؟

این همه مهم نیروی چند برابر پس از یک نیروی کوچک از سربازان غیر مسلح بود که به بررسی کنید که آیا چینی ها بود و در واقع خارج از اختلاف نقطه. ناکافی بودجه و بدنام دفاع فرایند تهیه کرده اند به معنای آن است که برنامه ریزی شده شبکه محور جنگ بسیار ابتدایی.

آیا سلسله مراتب سیاسی پیشنهاد برای پروژه hunky-dory وضعیت قرار دادن غیر ضروری اضافه وزن در محلی فرماندهان به پرتاب احتیاط به باد? در چنین شرایطی آن است که ناشناخته جنوبی بلوک بی حوصلگی در نتیجه نیروهای پرداخت قیمت نهایی.

ما بالاتر فرماندهان در این مثال و فرماندهان در سطح تیپ و گردان شده اند و در تعامل با همتایان خود به طور منظم. چقدر دشوار خواهد آن شده اند به برآورد اهداف خود را ؟

بی سابقه چینی سربازان ساخت و شدید اطلاعات جنگ تهاجمی را برای شما به ما هشدار داد که آنها به احتمال زیاد به مرحله یک حادثه است. هشدارهای شده بود افاضه شده توسط خاصی آگاه چین-ناظران و تحلیلگران.

اینها نه تنها با توجه به رفتن خداحافظ اما این worthies اقدام از حس میهن پرستی خود را تبدیل به اهداف غیر اخلاقی در مبارزات انتخاباتی از تهمت.

یک جنبه از برخورد به خصوص نگرانی های من. دولت چرخش پزشکان قرار داده اند که بسیاری از ما Jawans درگذشت از آنجا که بسیار کم متوسط تشدید صدمات خود را و یا به دلیل هیپوترمی پس از افتادن به Galwan رودخانه.

هیچ ارائه شده برای درمان پزشکی فراتر از کمک های اولیه در این زمینه و یا تخلیه تلفات به پایه بيمارستان? قطعا چیزی برای اندیشیدن و لازم است اقدامات درمانی است. چه نیرویی بود که سطح مستقر در منطقه ؟ آن را به من اعتصاب به عنوان کنجکاو است که عناصر سه گردان پیاده نظام و دو توپخانه هنگ باید درگیر کرده اید و در عین حال چینی ها به نظر می رسد که از شماره آنها.

در نهایت به همین دلیل بود که ما در انکار ، چرا ثابت منفور تلاش برای جلب رضایت مقاوم به درمان ، برای مثال وزیر دفاع اولین بیانیه ساخته شده یک ماه پس از رسوخ شروع به اثر است که چینی ها تا به حال قابل ملاحظه شماره همراه (و نه از سراسر) خط کنترل واقعی. آن را تنها می تواند خدمت کرده اند اما به جسور چینی آن است.

فوری گزینه های در Ladakh

زمین وضعیت در لاداخ در حال حاضر این است که چینی ها ایجاد کرده اند یک حادثه به تحقیر و هند در اشغال سه دستگاه از ما زمین با مساحت حدود 40-60 کیلومتر است. این در Galwan دره چشمه های آب گرم و انگشتان منطقه در سراسر Pangong Tso دریاچه.

تجاوز در Galwan دره رودخانه نشسته به عنوان چینی در حال حاضر در فرماندهی ارتفاعات بسیار خطرناک توسعه است. آنها می توانند در حال حاضر تسلط بر مهم استراتژیک Darbuk-Shyok-Daulet التماس Oldi جاده در شیوه ای که پاکستانی ها به دنبال انجام با سرینگر-له بزرگراه در سال 1999.

چه گزینه های در دسترس هستند برای ما به صورت فوری عملیات برای بازگرداندن وضع موجود و اخراج چینی ها ؟ اول, اجازه دهید ما را در نظر بگیرید که نیروی ما در دسترس ما دفاعی و تهاجمی اهداف در Ladakh.

چهاردهم (آتش و خشم) سپاه مسئول است برای کل منطقه لاداخ از جمله هر دو جبهه شمالی شامل مناطق در امتداد خط کنترل در Dras-کرگیل و واقعی زمین موقعیت در امتداد Saltoro در محدوده Siachen هر دو در مواجهه با نیروهای پاکستانی. فورا در دسترس است به شکل گیری برای عملیات دفاعی در مقابل نسبت به چین است که در حال حاضر پر قدرت 3 پیاده نظام (Trishul) را بدست آورد.

وجود دارد هر تعداد از روت تشکل های موجود از عرض های شمالی فرماندهی و ارتش HQ ذخایر برای تقویت چهاردهم سپاه. آنها را برخی از زمان حال به می رسند و acclimatize.

در PLA (چینی) سمت فرمانده سین کیانگ نظامی منطقه سه+ همراه-اسلحه گردان متشکل از راست-پای پیاده نظام زره پوش و پیاده نظام مکانیزه با پشتیبانی توپخانه و هوایی از جمله عناصر مسلح هلیکوپتر.

هوا موبایل مکانیزه تیپ نشان داده شد بسیار آشکار شده است airlifted از مرکزی چین به هوتن و Ngari Gunsa airbases با هیاهو بین 4 و 6 ژوئن. ناروا تبلیغ شد و بدیهی است که در نظر گرفته شده برای ایجاد اثر روانی روی سرخپوستان.

بیشتر آماده مبارزه با عناصر دو گروه ارتش تحت غربی تئاتر فرماندهی در عملیاتی آمادگی. آنها ممکن است در حال حاضر در صحنه به جلو از چونگ کینگ و Xinin به کار در حمایت از تبت نظامی منطقه.

یک نیروی توانمند و اگر ما بی اعتنایی PLA عدم تجربه مبارزه با اثر بر روی آن از یک کودک هنجار ضعیف روحیه و آموزش و پرورش و دستمزد کم است. همه این عوامل منجر به ضعیف منابع انسانی است. مرد پشت PLA تفنگ به نظر نمی رسد به بهترین.

ما ورزش می تواند هر یک از سه گزینه: جلوگیری از هر گونه پیشرفت بیشتر با مواضع دفاعی و صبر کنید (که منجر به مذاکرات) راه اندازی محدود توهین آمیز به بیرون راندن مزاحمان و یا استفاده از قابلیت تهاجمی به اشغال خاک چینی و تعویض که برای خاک که از دست دادیم به آنها.

ما یک قابل ملاحظه تهاجمی با قابلیت بالقوه برای كاركرد ذخیره سازند منجر به افزایش نیروی نیرومند سطح.

دفاعی مسدود کردن گزینه ممکن است به نظر می رسد بسیار جذاب است اما می تواند دوام اگر همراه با psyops و تهاجم توسط نیروهای ویژه به علت ساییدگی و افزایش اختلال. اشغال چینی انکلاوها و ایجاد خطر برای خود آسیب پذیر خطوط ارتباطی و تدارکات را تاثير آوردن چینی به سرعت به میز مذاکره است.

یک بار دیگر من باید به شدت به تکرار نیاز به دور انداختن صرفا یا عمدتا دفاعی طرز فکر. هیچ چیز ناراحت پکن تا آنجا که از دست دادن قلمرو پرسنل و بودن در معرض مداوم و قابل مشاهده ساییدگی. حتی تهدید آمیز عمل عبادی آنها.

بیش از حد به ما اجازه داده است خود را به تحت تاثیر قرار 1962 سندرم است. آن زمان ما را به یاد ایستادن برای خودمان. به عبارت دیگر به پایان بردن این کوه اولین حمله سپاه و شروع به بالا بردن دوم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن