نما قانون: مرکز منتشر پیش نویس قوانین فعالان می گویند قانون مشکل

نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:48:39 am جامعه را حفظ کرده است که ای

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:48:39 am
جامعه را حفظ کرده است که این قوانین انجام خواهد شد کمی به کاستن ترس از ادامه تبعیض اولیه خود را با تظاهرات نادیده گرفته شده توسط دولت است. (فایل)

وزارت عدالت اجتماعی و توانمندسازی در روز دوشنبه با صدور یک هشدار از طریق انتشار به پیش نویس تغییر جنسیت افراد (حفاظت از حقوق) قوانین 2020 و به دنبال "ایرادات و پیشنهادات" در یک دوره 30 روز قبل از فهرست رسمی اطلاع رسانی.

این افراد فراجنسیتی (حفاظت از حقوق) قانون 2019 شد و در سال گذشته تصویب در مجلس در میان انتقاد از تغییر جنسیت فعالان حقوق و تظاهرات توسط جامعه تجاوز. جامعه را حفظ کرده است که این قوانین انجام خواهد شد کمی به کاستن ترس از ادامه تبعیض اولیه خود را با تظاهرات نادیده گرفته شده توسط دولت است.

با توجه به قوانین تمام موسسات آموزشی هستند به کمیته ای که تغییر جنسیت افراد می تواند رویکرد در صورت هر گونه آزار و اذیت یا تبعیض. این "مناسب دولت" نیز نیاز به گام های مناسب برای "منع تبعیض در هر دولت یا سازمان خصوصی و یا استقرار از جمله در زمینه آموزش و پرورش, استخدام, بهداشت و درمان حمل و نقل عمومی مشارکت در زندگی عمومی ورزش اوقات فراغت و تفریح و فرصت را به نگه عمومی یا خصوصی منشی" طبق قوانین.

متحده مسئول خواهد بود "به موقع محاکمه افراد" متهم تحت بخش 18 قانون که proscribes جرائم علیه فراجنسیتی جامعه و مجازات آن ، این شامل پیوند می خورند و یا کار اجباری در انکار یک فرد همجنسگرا حق عبور به یک محل عمومی و یا مانع دسترسی وادار یک فرد همجنسگرا به ترک یک خانواده ایجاد کرد و یا محل اقامت آسیب رساندن و یا به خطر انداختن زندگی, ایمنی و رفاه جسمی و جنسی کلامی و عاطفی یا اقتصادی ،

این جرائم خواهد بود با مجازات حبس به مدت شش ماه تا دو سال و جریمه نقدی.

دولت را مجبور به راه اندازی یک نما حفاظت از تلفن همراه در این منطقه دادرس و DGP برای نظارت بر موارد جرائم علیه افراد فراجنسیتی و پیاده سازی بخش 18.

اما بر اساس بمبئی-ترانس و عجیب و غریب فعال Chitra ماتور گفت: "بخش 18 به خودی خود مشکل ساز است. در حالی که برای, تجاوز به عنف, مجازات است که یک مدت هفت سال برای جرائم جنسی علیه transgender community آن است که صرفا یک جمله حداکثر دو سال است. وزیر قبلا در بیانیه ای گفت که این نگرانی های آزار و اذیت جنسی تنها یا "chhed chhaad" اما حتی اگر ما این را در نظر بگیرید به عنوان یک آنالوگ به آن, حکم تجاوز به عنف تعریف نشده. تحت قانون هند در حال حاضر تجاوز به عنف به عنوان تعریف شده در حال انجام توسط یک مرد به یک زن... این یک مسئله پیچیده است که دولت تصمیم گرفته است برای براق به طور کامل."

اشاره به این که اصلی اعتراض به این قانون و قوانین بوده و گواهینامه تغییر جنسیت افراد, کلکته-بر اساس جنایی وکیل و LGBTQ فعال Kaushik گوپتا گفت: "هنگامی که عمل خود را بسیار مشکل ساز چگونه خواهد قوانین همه چیز را بهتر... مبارزه خود شناسایی که در آن فرد همجنسگرا می تواند در هر کدام از دسته او و یا او را دوست دارد. در عوض آنها باید برای پر کردن فرم و تایید شده به عنوان یک تراجنسیتی یا هر دسته توسط یک منطقه دادرس. در حالی که جامعه تا به حال با نزدیک شدن به دیوان عالی کشور و این موضوع در حال بررسی است و از آنجا بوده است نه ماندن از دادگاه دولت می تواند پیش بروید با تدوین قوانین است."

با توجه به 2019 عمل می کنند و در حال حاضر 2020 قوانین یک فرد تراجنسیتی نیاز به چنین گواهی توسط DM. یک برنامه به DM به گواهی به عنوان یک همجنسگرا را می توان رد کرد. و در حالی که در مراحل وجود دارد برای تجدید نظر در این روند برای صدور گواهینامه و درخواست تجدید نظر است که هر دو پر زحمت و همچنین به عنوان طولانی. حتی بیشتر اعتراض بند که نیاز به یک معاینه پزشکی توسط دولت منصوب دکتر برای یک فرد همجنسگرا را به عنوان چنین است اوراق توسط دولت پس از تظاهرات.

"قبل از عمل به هر کسی از ما می تواند به سادگی بروید و فایل استشهاد اعلام هویت ما است. آن ساده بود. قانون ساخته شده است که کل فرایند سنگین و خلاف حقوق مردم تغییر جنسیت. و همچنین بر خلاف حکم دادگاه عالی در سال 2014 که واقعا به جامعه آژانس و عزت را برای خود شناسایی کنند. دادگاه حکم به عنوان به خوبی به عنوان یک خصوصی اعضای بیل در سال 2015 شد در همراهی با بهترین شیوه های مشاهده شده در سطح جهان است. این عمل نیست. به عنوان مثال آن را به حساب جنسیتی گذار. ممکن است من به عنوان یک زن شناسایی و حتی قبل از من جنسيت انتقال از طریق هورمون یا جراحی کامل است. با توجه به این عمل من تنها فراجنسیتی پس از انتقال کامل است. من ممکن است شناسایی به عنوان یک فرد همجنسگرا در همه اما به عنوان یک زن یا مرد پس از من جنسيت انتقال کامل است. دولت نه در ذهن نگه وسعت جامعه و به سادگی clubbed همه با هم در زیر همان چتر با وجود ما متفاوت نیاز دارد" گفت: ماتور.

از آنجا که تغییر جنسیت گواهی ارائه خواهد شد دسترسی به یک عضو از جامعه های مختلف امنیت اجتماعی طرح و مزایای بهداشت و درمان از سوی دولت بسیاری بر این باورند که این گواهی ضروری است.

"بسیاری از ما وجود دارد که از لحاظ اقتصادی امن پس زمینه و لازم نیست این منافع دولت که برخی در جامعه انجام دهد که از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از بخش های. ما تا به حال پیشنهاد به دولت اجازه شناسه از نما مردم خود شناسایی کرده و تنها دارای گواهینامه زمانی که یک عضو می خواهد به سود منافع دولت. ترس از این بود که از مردم متقلبانه اندازهایی مزایای تظاهر به یک عضو از جامعه و ما این را درک کنند. اما پیشنهاد ما به طور کامل نادیده گرفته شود" گفت: ماتور.

با توجه به قوانین پیشنهاد شده توسط دولت ایالتی و UTs در حال به بررسی تمام موجود, آموزشی, اجتماعی, امنیت, سلامت, طرح, رفاه اقدامات آموزش فنی و حرفه ای و خود اشتغالی طرح شامل تغییر جنسیت افراد به منظور تسهیل دسترسی آنها به دولت رفاه اقدامات است.

قوانین نیز آن را اجباری برای تمام موسسات دولتی و خصوصی به فرصت های برابر سیاست که شامل تغییر جنسیت افراد و ارائه تسهیلات در محل خود را مانند دو جنس رخ میدهد توالت و فرصت های برابر برای اشتغال به تغییر جنسیت افراد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب