Loons' رومن Metanire می توانید اشتراک خود را "شادی زندگی" با قرارداد جدید در مینه سوتا

Jan Gregus, Marlon Hairston و کوین Molino بودند در آن رخنه در اطراف پشته آنها را در مقابل یکدیگر و در اتاق هتل

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

Jan Gregus, Marlon Hairston و کوین Molino بودند در آن رخنه در اطراف پشته آنها را در مقابل یکدیگر و در اتاق هتل درب و آن را دشوار است برای گرفتن یا خارج. سپس آنها را در برابر توطئه های رومن Metanire اتاق.

"اما لحظه ای که ما شروع به انجام آن (Metanire) بود و فقط در اطراف گوشه و فریاد ما" چه کار می کنی!?'" Gregus رله. "این یک وضعیت خنده دار."

در انتقال از فرانسه لیگ 1 به MLS Metanire شد باشگاه تنهاست همه ستاره های انتخاب از یک سال پیش اما این بدان معنا نیست که وجود دارد این است که یک سطح از دعا و اطراف آن برجسته fullback.

"او این چیزها بسیار آشکارا و او نمی شود دیوانه در مورد آن" Gregus گفت. "بنابراین ما در حال سرد است."

Metanire, 30, گفت: رویکرد خود را در بودن یک هم تیمی بسیار ساده است. "من می خواهم مردم را به خنده و من شادی از زندگی است."

Metanire یک فرانسوی از تبار ماداگاسکار است و مسلما محبوب ترین هم تیمی در Loons' فهرستی که ویژگی رفت و به باشگاه و امضای او را به یک قرارداد چند ساله در اوایل این ماه. قرارداد اعلام نشده است.

"من خوشحال هستم به امضای یک قرارداد جدید به خاطر من و خانواده ام احساس خوبی در اینجا در مینه سوتا" Metanire نوشت: در پاسخ به پرسش از پیشگامان مطبوعات. "این یک پاداش برای کار انجام شده و سطح من سعی کنید به نگه داشتن هر آخر هفته برای کمک به پیروزی تیم. آن را نیز یک علامت اعتماد در بخشی خود را. پس از آن تا به من برای انجام کار بیشتر در حال حاضر و اقامت در آنچه در حال حاضر انجام شد."

دو روز پس از این توافق اعلام شد در جولای 10, Metanire بود و کلام در Loons' تکان دهنده 2-1 گشت پیروزی بر اسپورتینگ کانزاس سیتی در گروه D لیگ بازگشته است مسابقات است. او نافذ تصویب به هارون Schoenfeld منجر به K. C. دروازه بان تیم Melia, دریافت کارت قرمز در دقیقه 74.

یک مرد در ایالت مینه سوتا بعد از نمره 1-1 بود اما تنها یک دقیقه مانده در زمان توقف زمانی که Metanire محصور توپ 40 متری از هدف پشت سر هم گذشته مدافعان پایین سمت راست پهلو و رمز عبور به پست دور. Raheem ادواردز در پایان از تصویب و محور آن را برای کوین Molino را هدف برد.

"همه می توانید ببینید ورزشی هدیه او است اما او فوق العاده حرفه ای در زمینه" Loons سر مربی Adrian هیت روز سه شنبه گفت. "... واقعیت این است که ما موفق به کراوات او را به دراز مدت معامله شد چیزی که او (بود) خوشحال با اما مهم تر از ما بودند. هنگامی که شما کسی است که می تواند رقابت مانند او بسیار به ندرت به عنوان مجروح به خوبی لمس چوب — این یک رویا مرتب کردن بر اساس از امضای برای ما. او عالی بوده و ما امیدواریم که او همچنان در راه است که او انجام داده از او به اینجا آمد."

Metanire بخشی از بازسازی دفاع است که به کمک Loons رسیدن به آن برای اولین بار لیگ و جام حذفی فصل گذشته ظاهر. در این سال مینه سوتا است 3-0-1 از جمله 1-0-1 در مسابقات مبدع پس از coronavirus همه گیر از خط خارج فصل به طور منظم. این Loons' نهایی گروه-مرحله بازی روز شنبه در برابر کلرادو رپیدز و تنظیم شده است برای یک 9:30 p. m. کیکآف در ESPN.

"من جدید بود در لیگ و من نمی دانم چه به انتظار اما من ادغام بود بسیار سریع و آسان" Metanire گفت. "من خوشحالم که من بخشی از موفقیت این تیم سال گذشته است. ما تا به حال یک هدف و ما به اعتبار آن بسیار خوب است. این لیگ متفاوت است چرا که از COVID-19 اما من امیدوارم که ما می توانیم بهتر انجام دهید. این امکان وجود دارد چرا که ما تیم را به نفع خود بسیاری از بازی ها است."

زمانی که Metanire وارد در مینه سوتا او صحبت بسیار کمی به زبان انگلیسی و خجالتی بود. Gregus و دروازه بان سابق Vito Mannone با او کار می کرد در مهارت های زبان.

Gregus گفت: دوستی خود را به طور طبیعی آمد یک سال پیش و پس از افزودن لایه به عنوان آنها بازی UFC بازی های ویدئویی در مقدار زیادی از زمان پایین در حالی که جدا شده در فلوریدا.

"اول 30 بازی او شاید یکی" Gregus به اشتراک گذاشته. "این تنها آغاز راه بود; او فقط یادگیری بازی. در حال حاضر او بسیار خوب است. او گفت: "من قصد ندارم به خواب رفتن. من قصد دارم برای تمرین بود".

"آن را حتی بیشتر" در حال حاضر Gregus گفت. "من نمی خواهد می گویند او را ضرب و شتم من, اما آن را حتی بیشتر."

Gregus جدایی ناپذیر هافبک مرکزی و یکی از باشگاه را دو بالا و قیمت تعیین شده بازیکنان گفت: اعتباری است که با توجه به Metanire.

"من فکر می کنم او احتمالا بازیکن اصلی که می توان گفت در فصل گذشته" Gregus گفت. "او یکی از اولین سزاوار این نوع قرارداد و بیشتر در سال است. من به او گفتم شخصا 'تبریک و آن را بسیار سزاوار به دلیل کار شما را در خصوص سفر با (ماداگاسکار) تیم ملی و بازگشت دوباره است.'

"این فقط کار سخت خود را. آن را به خوبی سزاوار و من بسیار خوشحال برای او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن