Bursack: به ممنوعیت بازدید کننده بیشتر ساییده شدن مامان حافظه از خانواده ؟

در حال حاضر به دلیل بازدید بان کی مون که هنوز هم در اثر در منطقه ما رفته ایم هشت هفته بدون دیدن او در فرد است.

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

در حال حاضر به دلیل بازدید بان کی مون که هنوز هم در اثر در منطقه ما رفته ایم هشت هفته بدون دیدن او در فرد است. کارکنان قرار می دهد در تصویری برای ما چت, اما او به نظر می رسد اشتباه در مورد که ما که هستیم و آنچه که اتفاق می افتد. او را به یاد بیاورید که ما بعد از ما می توانیم دوباره او را ببینم و یا کسانی هستند که خاطرات رفتن به رفته برای همیشه لطفا برای ؟ — GT.

عزیز GT: حروف مثل شما به من یادآوری روزانه از دل شکستگی است که مراقبان و مردم آنها را دوست دارم روبرو هستند در حال حاضر به دلیل COVID-19. متاسفانه, آن را هنوز هم می تواند برخی از زمان قبل از همه امکانات می توانید با خیال راحت اجازه می دهد تا مردم از خارج است.

شاید من می تواند به شما ارائه برخی از راحتی. حتی اگر مادر خود را پاسخ نمی دهند به شما به عنوان می خواهم هنگامی که او می بیند شما بر روی ویدئو چت و او با دیدن چهره و شنیدن صدای خود را.

بسیاری از ما که کمک کرده اند برای مراقبت از افراد مبتلا به زوال عقل می دانیم که حتی از دیدن در فرد در طول مراحل بعد است که هیچ تضمینی وجود ندارد که عزیزان ما را نشان می دهد به رسمیت شناختن حضور ما. آیا آنها با شنیدن صدای ما? احساس ما تماس ؟ ما تشخیص چهره ؟ به یاد داشته باشید ما ببینید ؟ ما اغلب نمی دانند. در عین حال ما هنوز هم مراجعه کنید چون ما می دانیم که حضور ما مهم است.

اتصال الکترونیکی دور از کامل است اما هنوز هم یک اتصال, پس نگه داشتن آن تا. من همیشه احساس کرده ام که افراد مبتلا به زوال عقل می دانیم در برخی از سطح است که ما برای آنها وجود دارد بنابراین نمی حساب از این واقعیت است که مادر خود را است ثبت نام مجازی خود را حضور حتی اگر او پاسخ نمی.

تا آنجا که آنچه او را به یاد داشته باشید زمانی که شما در نهایت ببینید من می خوام این امید. افراد مبتلا به زوال عقل به ویژه از آلزایمر نوع به طور کلی نگه داشتن بر روی خاطرات گذشته حتی زمانی که حافظه اخیر کم رنگ شده است. که بدان معنی است که شانس خود را از به رسمیت شناختن شما هستند که شما هنوز هم به احتمال زیاد متفاوت است اما او گاهی اوقات ممکن است هنوز قادر به ضربه بزنید و به شما که. آویزان بر روی این واقعیت است که شما را در زندگی مادر خود را قلب و همیشه خواهد شد.

بله این افتضاح به فکر می کنم که ما پدر و مادر و یا همسر می تواند به رسمیت نمی شناسد ما به عنوان خانواده در عین حال که واقعیت بیماری و مراقبان یاد بگیرند که با آن زندگی می کنند. مادر خود را ممکن است به یاد داشته باشید شما به عنوان یک دختر کوچک یا نوجوان و یا زمانی که شما ازدواج کردم, بنابراین شما می توانید سعی کنید برای نشان دادن تصاویر خود را که در طول زمان خود را چت.

دیگر از آن, نگه داشتن انجام آنچه شما انجام می دهند. این جدایی اتحادش را تغییر پویا برای مراقبان و کسانی که آنها را برای مراقبت از اما شما که فوق العاده مراقب در تنها راهی که شما می توانید در حال حاضر.

بیایید امیدواریم که شما مجاز به دیدن در فرد و بسیار به زودی.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن