Maharashtra: هیچ موردی در ناندید, هینگلی پرونده افزایش ناگهانی با 20 تازه موارد

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:38:50 pm اولین بی

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:38:50 pm
 coronavirus cases, Covid 19 test, Nanded districe, Maharashtra news, indian express news اولین بیمار برای تست مثبت برای این ویروس در این منطقه پس از بازگشت به خانه پس از تست منفی دو بار; بنابراین تعداد کل موارد در این منطقه در حال حاضر در 90. (بازنمودی)

ناندید نیست گزارش یک مورد مثبت از coronavirus روز سه شنبه در حالی که آن همسایه منطقه هینگلی ثبت یک افزایش ناگهانی با 20 مورد جدید پس از 19 jawans از حالت ذخیره نیروی پلیس (SRPF) آزمایش مثبت و 24 ساله پرستار متصل با بیمارستان عمومی تست مثبت اواخر روز دوشنبه. این منطقه را به چوب خط حساب کردن در حال حاضر در 90.

مقامات در ناندید هنوز در lookout برای چهار sewadars از Gurdwara لنگر صاحب, چه کسی باید آزمایش مثبت است. آنها شده اند از دست رفته پس از روز خود را سواب گرفته شده برای تست. پلیس در حال حاضر ثبت یک مورد در برابر آنها.

یک بیانیه مطبوعاتی صادر شده در روز سه شنبه توسط منطقه عمران جراح هینگلی اعلام کرد که 19 jawans آزمایش مثبت برای ویروس. "به این ترتیب تعداد کل SRPF jawans که آزمایش مثبت برای این ویروس در کشور است که در حال حاضر 83 (82 در هینگلی و یکی در جالنا)," انتشار جزئیات.

آزادی اظهار داشت که در میان تمام jawans که آزمایش مثبت 35 ارسال شده در ملگن در Nashik در حالی که 45 در بمبئی. اواخر روز دوشنبه 24 ساله پرستار متصل به بیمارستان عمومی از هینگلی همچنین آزمایش مثبت به عنوان در هر انتشار.

اولین بیمار برای تست مثبت برای این ویروس در این منطقه پس از بازگشت به خانه پس از تست منفی دو بار; بنابراین تعداد کل موارد در این منطقه در حال حاضر در 90.

در همسایه منطقه ناندید در ضمن مقامات منطقه گفت: 19 اولین تماس از 45 سال مبتلا به عفونت آزمایش منفی است. او هفته گذشته است. زن بستری شد به یک بیمارستان خصوصی با یک بیماری تنفسی و تا به حال آزمایش مثبت است. پس از این مقامات تا به حال جمع آوری شده سواب از 40 نفر از کارکنان این بیمارستان خصوصی و به تاریخ 19 را آزمایش منفی است. همچنین 24 نفر بود که در بازگشت از کتا نیز آزمایش منفی برای ویروس.

روز سه شنبه مقامات جمع آوری شده سواب از نه بیشتر افرادی که ممکن است در تماس با زائران از پنجاب بودند که ماندن در Gurdwara لنگر صاحب مرتبط با تخت Hazur صاحب یکی از پنج لوب صندلی سیک برای بیش از یک ماه است.

تعداد زیادی از آنها شروع به آزمایش مثبت برای این ویروس هنگامی که آنها وارد خانه خود دولت پس از دولت پنجاب مرتب برای اتوبوس های خاص است. پنجاب شمارش 1,451 موارد که از سهشنبه شب, کسانی که در بازگشت از ناندید حساب 67 درصد (969 نفر).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب