کرالا پلیس به کار با 50 درصد از قدرت خود را به عنوان بخشی از Covid پاسخ

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: May 16, 2020 9:59:32 pm کرالا پرسنل پلیس led توسط بازرس کل

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: May 16, 2020 9:59:32 pm
Kerala Police to operate with 50% of its strength as part of Covid response کرالا پرسنل پلیس led توسط بازرس کل پلیس Vijay Sakhare (وسط) کمک به یک متفاوت-abled در بندر کوچین در سهشنبه, مارس 10 سال 2020 است. (PTI عکس/فایل)

به عنوان سازمان های سراسر جهان در حال بازسازی خود در پاسخ به Covid-19 pandemi های کرالا پلیس این است که رهبری برای سازمانی قبل پس از سه نفر از افسران خود را آزمایش مثبت و ارشد پلیس مجبور شدند برای رفتن به قرنطینه در Wayanad منطقه.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در تریواندروم DGP Lokanath و توسعه behera گفت که تمام واحدهای پلیس از جمله ایستگاه و گردان در دولت را به کار گیرند با 50 درصد از قدرت خود را با نیم دیگر استراحت در خانه به عنوان یک نیروی رزرو از شنبه به بعد. هنگامی که یک وضعیت اضطراری ناشی از آنها خواهد شد به نام به کار می کنند.

"پلیس یک نیروی انسانی فشرده میباشد. ما شده اند با داشتن بحث های دو روز گذشته به عنوان بخشی که ما را توسعه داده اند یک پروتکل چگونه ایستگاه های پلیس را به کار گیرند. با این تغییرات عمومی پولیس را نمی خواهد تحت تاثیر قرار. ترافیک بررسی جرم و جنایت و قانون و نظم و غیره تحویل داده خواهد شد به درستی" DGP و توسعه behera گفت.

اضافی Covid مربوط به وظایف مانند چک کردن صفحه اصلی قرنطینه حصول اطمینان از هوشیاری در مرز بررسی پست ها و اطمینان از انطباق در مهار مناطق انجام خواهد شد بدون هیچ گونه سازش او اضافه شده است.

به عنوان بخشی از اقدامات دیگر خواهد شد که در جای افسران پلیس اجازه داده نخواهد شد به طول رول-تماس تغییر شیفت رژه می روند و کلاس. افسران مطلع می تواند از طریق تلفن در مورد وظایف خود و تغییر زمانبندی یک روز قبل از. به جای گزارش به صورت وظیفه در ایستگاه افسر می توانید وارد سایت که در آن آنها ارسال شده به طور مستقیم. پس از اتمام وظیفه افسر اطلاع رسانی می تواند خود را/خود برتر توسط تلفن تصویری-تماس و یا بی سیم و بازگشت به خانه به طور مستقیم. آنها باید جلوگیری از بازدید از دوستان و بستگان خود پس از کار خود را.

افسران ارشد به کارگردانی شده به اطمینان حاصل شود که تمام پرسنل در حال ارائه تجهیزات ایمنی از جمله ماسک و دستکش و sanitisers قبل از آنها گزارش به وظیفه. افسران خود را باید حمل مواد غذایی خود را و اجتناب از اماکن عمومی برای چنین نیاز دارد. رفاه افسر منصوب خواهد شد در تمام واحدهای پلیس به مطمئن شوید که پرسنل ایمنی دستگاه. برای افزایش ایمنی هومیوپاتی و داروهای آیورودا عرضه خواهد شد.

حامله افسران و کسانی که مبتلا به بیماری در شیوه زندگی بالاتر از 50 سال سن می توان با توجه به خط تلفن وظایف در ایستگاه خود, دستورالعمل می گویند. افسران دلسرد شده از های دستگاه های شخصی خود را با دیگران به خصوص در زمینه وظیفه.

پلیس ایالتی آمده است با یک کتاب حمل ضروری استاندارد از شیوه (SOP) در حالی که برخورد با کسانی که به ایستگاه به ثبت شکایات و رسیدگی به کسانی که متهم به جنایات. عمومی توصیه شده است برای ارسال شکایات خود را از طریق ایمیل, WhatsApp و یا با تماس با 112 و در نتیجه محدود کردن تماس خود را با ایستگاه های پلیس. خودرو چک در جاده ها و دستگیری به جرائم جزئی کاهش خواهد یافت.

در همان زمان, یکشنبه, که در حال مشاهده توسط دولت به عنوان یک روز کامل سرکوب ادامه خواهد داد به محدودیت های شدید در فضایی حرکت و بهره برداری از کسب و کار. مردم توصیه به خانه باقی می ماند مگر اینکه آنها را به اورژانس کار در دست. جنبش از پرسنل پزشکی را مانع نمی شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن