قرار وثیقه برای 26/11 حملات پلاتر خواهد سویه روابط با هند: ما وکیل

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 11:14:24 am رعنا, 59 بود که از زندان آزاد شده

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 11:14:24 am
mumbai attacks, 26/11 attacks, 26/11 attacks plotter arrested, Tahawwur rana arrested, Tahawwur rana extradition رعنا, 59 بود که از زندان آزاد شده در مهربان زمین پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 شد rearrested در لس آنجلس در 10 ژوئن پس از استرداد درخواست شده توسط هند که در آن او اعلام کرد فراری.

توصیف 26/11 محکوم Tahawwur رعنا پاکستان-منبع کانادا تاجر به عنوان یک پرواز خطر این است که آمریکا مخالف آزادی او به قید وثیقه با این استدلال که اگر او بودند به فرار به کانادا, او ممکن است فرار امکان حکم اعدام در هند.

با توجه به خبر کمک هزینه وثیقه در هر مقدار را تضمین نمی کند رعنا حضور در دادگاه است. اعطای وثیقه خواهد دعوت امکان شرم آور ایالات متحده در انجام آن امور خارجه زور زدن ارتباط آن با هند دستیار ما وکیل جان J Lulejian گفت: یک دادگاه فدرال در لس آنجلس در هفته گذشته.

رعنا, 59 بود که از زندان آزاد شده در مهربان زمین پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 شد rearrested در لس آنجلس در 10 ژوئن پس از استرداد درخواست شده توسط هند که در آن او اعلام کرد فراری.

روز جمعه قاضی منطقه ای ایالات متحده ژاکلین Chooljian از منطقه مرکزی کالیفرنیا برنامه ریزی شده خود را پیوند شنوایی برای ژوئن 30. وکیل او خواسته شده است به ارائه تقاضای خود را در ماه ژوئن 22 و دولت فدرال را پاسخ است که با توجه ژوئن 26.

در ارسال مقاله از طرف دولت ایالات متحده Lulejian خواست لس آنجلس دادگاه که رعنا بود منتشر نشده در انتظار حل استرداد اقدام علیه او به هند است.

علاوه بر این برای محافظت از ما توانایی برای دیدار با آن تعهدات را به هند و آمریکا وکیل نیز درخواست دادگاه به اطلاع طرفین در یک زمان معقول و پیش از هر فکر انتشار سفارش.

تصریح می کند که رعنا پرواز خطر و با این استدلال که فرار او به کانادا را به خطر اندازد استرداد او به هند گفت: ما دادستان دادگاه "باید بازداشت" او بدون پیوند.

هند به دنبال دستگیری تعدادی از جرائم از جمله توطئه برای ارتکاب قتل و توطئه برای ارتکاب جعل هدف از خیانت و قتل تحت مربوطه بخش از قانون مجازات اسلامی (IPC).

رعنا آمریکا وکیل گفت: به دنبال نقش خود را در سال 2008 حملات تروریستی در بمبئی.

شکایت جزئیات چگونه رعنا و شرکت خود conspirator, دیوید Headley, توطئه با Lashkar-e-Taiba که انجام این حملات که به کشته شدن 166 نفر و مجروح شدن صدها نفر دیگر.

Lulejian استدلال کرد که اگر رعنا است تحویل به هند و هند در دادگاه محکوم و او را از اتهام توطئه برای ارتکاب قتل و/یا قتل چهره او امکان مجازات اعدام و یا حبس ابد.

در نور از این مجازات های جدی رعنا به هر انگیزه ای برای فرار از آمریکا به یک کشور که نمی تواند یک معاهده استرداد با هند و یا یک کشور که ممکن است او را استرداد بدون اطمینان از هند است که آن را نمی خواهد به دنبال مجازات اعدام او به دادگاه گفت.

با توجه به استرداد پیمان بین کانادا و هند استرداد ممکن است رد شود که جرم برای آن استرداد درخواست شده است با مجازات مرگ تحت قوانین درخواست دولت و قوانین درخواست دولت فراهم نیست و چنین مجازات برای انجام تشکیل جرم مگر اینکه هند اطمینان کانادا که مجازات اعدام نباید اعدام شود اگر تحمیل شده است.

اگر رعنا شد به فرار به کانادا, او ممکن است فرار از امکان بودن محکوم به مرگ برای او به اتهام نقش در تسهیل قتل 166 مردان و زنان و کودکان است. رعنا نباید این فرصت را به طور بالقوه ایجاد چنین نتیجه خواهد بود که توهین به قربانیان و خانواده های آنها و همچنین هند سیستم حقوقی گفت:"ما وکیل است.

در علاوه بر این به یک پرواز خطر رعنا یک محکوم تروریستی به شمار خطری برای جامعه ما وکیل گفت.

به عنوان مفصل در بالا یک هیئت منصفه فدرال محکوم او را از توطئه برای ارائه کمک مادی به تروریسم در دانمارک و به Lashkar-e-Taiba.

این واقعیت که رعنا با توطئه Headley و اعضای یک سازمان تروریستی دانستن آنچه اتفاق می افتد و نشان دهنده عدم احترام به زندگی انسان Lulejian استدلال کرد.

در رعنا دادگاه در شیکاگو آمریکا ارائه شده است که مدارک و شواهد اما برای مداخله از اجرای قانون aganecies حمله برنامه ریزی شد به طوفان Jyllands Posten تسهیلات در کپنهاگ را گروگان وخیم گناه کارکنان روزنامه پرتاب سر خود را به خیابان زیر و راه اندازی یک سنگر مبارزه با مرگ با نیروهای دانمارکی.

بیشتر Headley شهادت در دادگاه است که پس از رعنا که او را ارائه پوشش برای انجام نظارت از بمبئی آموخته است که Lashkar-e-Taiba بیرحمانه قتل عام حدود 166 مردان و زنان و کودکان در آن شهر او را ستوده و حملات حاکی از این است که قربانیان آن را سزاوار او مطلع لس آنجلس دادگاه.

اگر هند محکومین رعنا از اتهام توطئه برای ارتکاب قتل و/یا قتل او حکم سال, اما به جای یک پتانسیل حبس ابد و یا اعدام. بنابراین توجیهی برای استفاده کوتاه رعنا را حکم قابل اجرا نیست در مورد فوری که در آن مجازات هستند بیشتر قابل توجه دادستان گفت.

تصریح می کند که رعنا به شمار تهدید برای جامعه اگر با قید وثیقه آزاد شد آمریکا وکیل گفت: در سال های پس از حملات در بمبئی و طرح حمله به روزنامه دانمارکی او هرگز علنا ابراز ندامت برای رفتار خود انکار اقدامات خود و یا ارتباط خود را با Lashkar-e-Taiba که باقی می ماند فعال سازمان تروریستی است.

رعنا عدم همدلی و عاطفه و گستاخ بی توجهی به زندگی بشر نشان می دهد که او همچنان یک خطر برای جامعه امروز به عنوان او 11 سال پیش گفت: ما وکیل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن