دلوت شورای شهر به وزن در فروش بالقوه از تیفانی شیشه ای رنگ آمیزی دوشنبه

و یا نمایندگان می تواند نگه داشتن بحث زنده با درخواست کارکنان شهرستان به ادامه تلاش برای کشف یک فروش ویندوز به

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

و یا نمایندگان می تواند نگه داشتن بحث زنده با درخواست کارکنان شهرستان به ادامه تلاش برای کشف یک فروش ویندوز به عنوان دلوت جستجو برای راه حل به آدرس پیش بینی 25 میلیون دلار کسر بودجه ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"یکی از چیزهایی که ما انجام داده اند در اين شورا درخواست و قطعا همانطور که ما کار کرده اند و از طریق بودجه و مسائل مرتبط با COVID-19 است که نگاهی به همه گزینه های ما برای دارایی های شهر است که" رئیس اداری افسر نوح Schuchman گفت.

شورای شهر را تا دو رقابت قطعنامه هر دو معرفی شده توسط اداره شهرستان: یکی در حمایت از به دنبال فروش ویندوز و یکی دیگر از آموزش آن را به ایستادگی کردن در ایده.

عضو شورای Joel Sipress سوال دیر شده به دستور کار در یک پنج شنبه شب نشست.

"این بسیار غیر معمول برای اداره شهر به قرار دادن دو قطعنامه در دستور کار ما — هر دو شهرستان طرح هایی که متناقض — به خصوص در یک مورد از این بحث های عمومی" او گفت:.

"آخرین بار یک شهردار پیشنهادی برای انجام این کار این بود که در آخرین بحران مالی در سال 2009 و در آن زمان شورای شهر فرستاده شده واقعا یک پیام روشن به فروش نمی تیفانی ویندوز به خصوص پس از آن مشخص شد آنها به ارزش تقریبا به همان اندازه به عنوان پیشنهاد شده بود," Sipress گفت.

برآورد قبلی قرار داده شده ویندوز' ارزش در $1 میلیون تا 3 میلیون دلار است که تجدید نظر رو به پایین و جفت از ویندوز طراحی شده توسط هنرمند ان وستون قبلا از دلوت در حال حاضر بیمه در مجموع فقط 250.000 دلار است.

Sipress پرسید: اگر دولت شهرستان تا به حال یک موقعیت ایده فروش ویندوز. "و یا موقعیت دولت که آنها را در یک راه یا دیگری, و آنها در حال رفتن به پرتاب این شورا برای هدایت?"

شهردار امیلی لارسون قبلا پیشنهاد این شهر نگاهی به فروش برخی از دارایی های خود از جمله ویندوز به عنوان وسیله ای برای کمک به پر کردن بودجه شهرستان است شکاف. اما Schuchman روز پنجشنبه گفت او نمی تواند صحبت می کنند به موقعیت فعلی خود را بر روی ویندوز است.

Schuchman گفت که در ادامه به دنبال فروش خواهد نیاز به مقدار زیادی از legwork به عنوان ویندوز قبلا تعیین شده محلی و حفظ میراث نشانه.

"اگر ما را انتخاب کنید به دنبال در فروش این میزان کار کارکنان است که این امر را برای رسیدن به آن نقطه خواهد بود قابل توجه و وقت گیر خواهد بود و ما را دور از چیزهای دیگر که ما در حال انجام هر دو COVID مربوط و بودجه مربوط به" او گفت:.

در پاسخ به سوال یکی از بزرگ عضو شورا زاک Filipovich در مورد راه دولت شهرستان رسیدگی به موضوع Schuchman گفت: "از آن شده است به صراحت روشن از شما و از همکاران خود را که از ما خواسته شده است که به نوبه خود بیش از هر سنگ و برای هر گزینه برای حل ما سوراخ بودجه و بودجه ما مشکل و ما انجام شده است که.

"این یکی از آن چیزهایی که در آن ما نیاز به دریافت یک دسته در این به عنوان یک گزینه در نظر داشتن بودجه بحث" او گفت:. "اگر این چیزی است که شورای علاقه مند است که فقط خوب است و ما زمان ما صرف در جاهای دیگر.."

در پایانامه درک Medved تشکر شهرستان دولت به دنبال این شورا جهت در ویندوز که او به نام "یک شهر گنج."

Medved پیش بینی شده این ویندوز را برای فروش تنها کسری از ارزش واقعی خود را.

"در ذهن من آن را تقریبا مانند رفتن به فروشگاه خود را با مادر بزرگ 100 ساله حلقه است که بسیار با ارزش را به شما و خانواده گفت: 'چه کار می توانم برای این کار؟' و آن را تنها 20 دلار است." "من فقط فکر می کنم که در یک زمان مثل این کاملا اشتباه زمان برای فروش مانند یک گنج است."

Medved سوال که آیا شهر خواهد حتی حق فروش ویندوز را نقطه عطفی وضعیت. او همچنین خود را ستایش شورای پیشینیان برای تعیین آنها به عنوان مثل و ساختن آن دشوار برای شهرستان و حتی یک بار دیگر در نظر بگیرید فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب