Coronavirus هند به روز رسانی, مارس 30: تقریبا 8,000 موارد در 24 ساعت; Nadda می گوید وضعیت تحت کنترل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 2:19:11 pm یک مارشال کنترل درجه حرارت از

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 2:19:11 pm
Coronavirus India Updates, May 30: Nearly 8,000 cases in 24 hours; Nadda says situation under control یک مارشال کنترل درجه حرارت از مسافران قبل از آنها در هیئت مدیره اتوبوس در دهلی نو در روز جمعه. (اکسپرس عکس: Praveen Khanna)

Coronavirus هند به روز رسانی: چهارمین مرحله از هند در سراسر کشور مستند خود پایان نزدیک است و این کشور در ثبت کمترین تک بعد سنبله از coronavirus مرگ و میر و همچنین موارد در روز شنبه با 265 مرگ و میر و 7,964 عفونت. این طول می کشد تعداد کل موارد به 1,73,763 همراه با 4,971 مرگ و میر با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت.

هند نهم بدترین ضربه ملت با COVID-19 است برای ورود به پنجمین مرحله از مستند از شنبه. مستند 5.0 به احتمال زیاد کاهش فعالیت های ممنوع و اجازه می دهد متحده به عمد و تصمیم گیری در برخی تسهیلات. دولت همچنین ممکن است در نظر آرامش بخش شب حکومت نظامی ساعت بر اساس پیشنهادات از کارشناسان بهداشت و درمان.

دنبال coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

BJP رئیس می گوید: COVID-19 وضعیت تحت کنترل در هند

پرداختن رسانه ها از طریق ویدئو کنفرانس روز شنبه به علامت دولت در اولین سالگرد دوم آن در طول تصدی BJP جمهور J P Nadda شنبه گفت: نخست وزیر نارندرا رهبری از جبهه در طول coronavirus همه گیر و درشت و به موقع تصمیم گیری برای مبارزه با بیماری کروناویروس. او اضافه کرد که در حالی که ممکن است کشورهای قدرتمند خود را "درمانده" وضعیت در هند تحت کنترل است.

"از آن شده است یک سال از موفقیت ها و چالش های غیر قابل تصور. نخست وزیر نارندرا led, از جلو. او درگیر توده ها در زمان پررنگ و به موقع تصمیم گیری برای مبارزه با کروناویروس. در حالی که بسیاری از بزرگ و قدرتمند کشور خود را درمانده در برابر Covid-19 وضعیت است که هنوز تحت کنترل در هند است." او گفت:.

Nadda نیز گفت: این مرکز تصمیم به پیاده سازی در سراسر کشور مستند شد "به موقع" آن را به عنوان کمک به بررسی گسترش این بیماری است.

همچنین به عنوان خوانده شده | ساعت نارندرا می نویسد: نامه ای به ملت در میان یک بحران

coronavirua lockdown, lockdown guidelines, new lockdown, House panel on lockdown move, lockdown extension in india, India covid cases, Indian express پلیس دهلی موانع در دروازه هند در دهلی نو. (اکسپرس عکس: Amit Mehra)

مستند 5.0 از دوشنبه: چه انتظار می رود

مرحله بعدی مستند که دوشنبه آغاز می شود به احتمال زیاد به هرس فهرست ممنوع فعالیت بیشتر و اجازه می دهد متحده برای تصمیم گیری در افتتاح مراکز و multiplexes مکان عبادت و ناهار خوردن در رستوران ها. دولت همچنین ممکن است در نظر آرامش بخش شب حکومت نظامی ساعت بر اساس پیشنهادات از کارشناسان بهداشت و درمان. اما بر اساس پیشنهادات از کشورهای مختلف سخت محدودیت هستند به احتمال زیاد برای ادامه در مهار مناطق "نیز وجود خواهد داشت برخی از محدودیت در 13 شهرستانها کلیدی که در آن غلظت Covid-19 موارد بسیار بالا" یک مقام رسمی گفت: هند اکسپرس.

همچنین به عنوان خوانده شده | به عنوان مستند 4.0 نزدیک شدن پایان منحنی هنوز هم جلوتر از پیش بینی

coronavirus lockdown, coronavirus lockdown news, Goa coronavirus lockdown, Goa MLAs hoarding food, Damodar Kochkar, AT verna, Goa labourers food capms, goa news, indian express مهاجران در راه رفتن به خانه از احمدآباد در گجرات در سراسر کشور مستند به دلیل coronavirus. (اکسپرس عکس: جاوید رجا)

گوا برنامه را جمع آوری-مصوب سفر عبور سیستم

گوا دولت را دوباره معرفی یک سیستم از صدور مسافرت می گذرد نیاز به تایید از مقامات آن را به عنوان چهره یک هجوم گسترده مردم است. در اوایل این هفته دولت تا به حال به جای سیستم خود تولید e-عبور می کند.

"دولت شاهد یک جریان از مردم در چند روز گذشته. ما نیاز به درپوش تعداد مهاجران در دولت است. پس از این سفر تصویب سیستم معرفی شده است مقامات بهداشتی می دانید که چگونه بسیاری از مردم در حال رفتن به می رسند در یک روز خاص" دولت وزیر بهداشت Vishwajit Rane گفت.

در ضمن به عنوان کسانی که در حال ورود دولت موظف به تحت COVID-19 آزمون ورود مردم در اعداد بزرگ است که با قرار دادن فشار در پزشکی زیرساخت ها است.

Delhi news, Delhi coronavirus news, coronavirus covid-19 delhi, delhi lockdown, delhi lockdown extension, delhi lockdown opening date, delhi covid-19 cases, coronavirus news delhi news تقریبا هر دولت دیگر به نظر می رسید تمایلی در به اشتراک گذاری اطلاعات به ویژه کسانی که مربوط به مردگان است. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

دهلی نو نه تنها دولت غیر شفاف با چوب خط حساب کردن

برای دومین روز متوالی دهلی نو گزارش داد بیش از 1000 نفر در روز جمعه. تعداد افراد آلوده که فوت کرده اند می تواند حتی بیشتر از دهلی نو افزود: تنها آن دسته از مواردی که "علت اصلی مرگ" مشخص شده است به COVID-19 مرگ کمیته حسابرسی.

در اوایل این ماه یک اختلاف متوجه شده بود در مرگ اعداد که قرار توسط دولت دهلی نو و اطلاعات در دسترس از بيمارستان. اما دهلی نو است که نه تنها دولت است که کمتر از شفاف در گزارش COVID-19 اعداد. تقریبا هر دولت دیگر به نظر می رسید تمایلی در به اشتراک گذاری اطلاعات به ویژه کسانی که مربوط به مردگان است. West Bengal در حال حاضر شده است در این وضعیت زودتر شده مجبور به اضافه کردن مرگ و میر که شامل شدن در چوب خط حساب کردن.

کارناتاکا دولت خارج یکشنبه مقررات منع رفت و آمد در این هفته

در کارناتاکا دولت شنبه انصراف 'روز یکشنبه مقررات منع رفت و آمد' در سراسر کشور. همه نرمال خدمات ادامه خواهد داد فردا از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر. با توجه به سفارش توسط کارناتاکا دبیر کل TM Vijaybhaskar یکشنبه ها از حکومت نظامی خارج شد و پس از درخواست توسط عموم.

پس از خدمات اجرا خواهد شد به طور معمول در طول روز KSRTC اتوبوس ها نیز اجازه داده می شود برای اجرای فردا. حداقل 3,500 اتوبوس خواهد بود در سرویس KSRTC PRO گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن