آماده ایالات متحده به کاهش فشار 'ضروری' COVID-19 تست -official

جولای 16 (ایسنا) - ایالات متحده آماده است به موضوع راهنمایی در کاهش "غیر ضروری" تست برای COVID-19 به عنوان آن

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

جولای 16 (ایسنا) - ایالات متحده آماده است به موضوع راهنمایی در کاهش "غیر ضروری" تست برای COVID-19 به عنوان آن را با این نسخهها کار برای کاهش زمان چرخش برای آزمون ارشد بهداشتی آمریکا اعلام کرده.

جزئیات ارشاد هنوز در حال ساخته اما این امر می تواند هدف تا حدودی در دلسرد COVID-19 بیمارانی که تکمیل خانه قرنطینه از گرفتن مجددا قبل از بازگشت به محل کار یا مدرسه گفت: Brett Giroir معاون وزیر بهداشت و درمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

صحبت در تماس با خبرنگاران گفت: از جمله آزمون های غیر ضروری بودند "گرفتگی سیستم."

"شما لازم نیست که مجددا مگر اینکه شما یک انتقادی فرد بیمار در بیمارستان و یا بسیار غیر معمول مورد با سرکوب سیستم ایمنی که در این صورت شما می توانید از ریختن ویروس برای بیش از هفت یا هشت روز," او گفت:.

"بار چرخش در ادامه به موضوع" برای COVID-19 تست وی افزود: گفت: او می خواهم برای دیدن دمای پایین به مدت سه روز. در حال حاضر تنها 26 متحده با در نظر گرفتن سه روز یا کمتر به تولید نتایج آزمون با یک دولت با در نظر گرفتن بیش از پنج روز است.

جدید راهنمایی در تست است "نه یک نتیجه از کمبود" Girior اضافه شده اما نه به دلیل چنین آزمایشات مورد نیاز نیست.

دولت ایالات متحده در تلاش است به منظور تسهیل در انتقال دور از آزمایشگاه بر اساس آزمون است که می تواند دیگر بار چرخش به نقطه از مراقبت های آزمون است که می تواند نتایج در دقیقه و انجام می شود در طیف وسیع تری از مکان است.

دولت ایالات متحده انتظار دارد وجود خواهد داشت 20 میلیون نقطه از مراقبت های آزمون ها در هر ماه در دسترس سپتامبر Girior گفت.

Becton دیکینسون در روز چهارشنبه گفت که دولت آمریکا توافق برای خرید 750,000 از آن نقطه از مراقبت های آزمون.

(گزارش شده توسط Dania ندیم و کارل o'donnell; ویرایش توسط تام براون)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب