Du Plessis نشان می دهد دو هفته انزوا دوره برای بازیکنان قبل و بعد از T20 WC

جانباز آفریقای جنوبی رودخانه Faf du Plessis پیشنهاد کرده است دو هفته انزوا دوره برای بازیکنان قبل و بعد از T2

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

جانباز آفریقای جنوبی رودخانه Faf du Plessis پیشنهاد کرده است دو هفته انزوا دوره برای بازیکنان قبل و بعد از T20 جام جهانی به عنوان یک راه برای مرحله این رویداد به عنوان در هر برنامه بعد از این سال.

مانند ورزش های دیگر cricketing عمل بیش از حد آمده است به توقف کامل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. سرنوشت T20 جام جهانی برگزار می شود, در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر است که کفن در عدم قطعیت است.

صحبت کردن به بنگلادش ODI کاپیتان تمیم اقبال du Plessis گفت سفر که قرار بود به یک مسئله استرالیا با وجود اینکه کمتر تحت تاثیر مرگبار سرایت.

"من مطمئن هستم که... خواندن این سفر است برای رفتن به یک مسئله برای بسیاری از کشورها و آنها در حال صحبت کردن در مورد ماه دسامبر یا ژانویه. حتی اگر استرالیا را تحت تاثیر قرار نمی مانند کشورهای دیگر به مردم از بنگلادش آفریقای جنوبی و یا هند که در آن وجود دارد بیشتر در معرض خطر بدیهی است که این یک خطر برای سلامتی به آنها" du Plessis گفت.

"اما شما می توانید قبل از مسابقات (برای) دو هفته جداسازی و پس از آن بازی این مسابقات و پس از دو هفته انزوا و گفت:" کاپیتان سابق.

چندین کشور در سراسر جهان از جمله آفریقای جنوبی و استرالیا و هند باید محدودیت های مسافرتی در محل و کهنه Proteas رودخانه شوخی سفر با قایق یک گزینه نیست.

"اما من نمی دانم زمانی که آفریقای جنوبی باز خواهد شد خود را با ممنوعیت سفر از آنجا که ما نمی تواند به وجود دارد مانند روز در قایق" du Plessis گفت.

در ماه مارس آفریقای جنوبی ODI سری در برابر هند نامیده می شد پس از اولین مسابقه در نظر گیر.

Coronavirus شیوع آن سرچشمه در چین در شهر ووهان آلوده بیش از 44 لاخ مردم در سراسر جهان در حالی که باعث نزدیک به 3 لاخ مرگ و میر.

'Dhoni باور نکردنی احساس دل و روده خود را بزرگترین قدرت'

ماهندرا سینگ Dhoni غیر متعارف و منحصر به فرد رهبر که بزرگترین قدرت باور نکردنی خود را احساس دل و روده می گوید او Chennai Super Kings هم تیمی Faf du Plessis.

سابق آفریقای جنوبی کاپیتان صرف زمان قابل توجهی با Dhoni پس از پیوستن به لیگ برتر هند (IPL) در سال 2011 شده است و بخشی جدایی ناپذیر از آن سفر موفق.

"او می خواند و دیگران بازیکن واقعا خوبی است و او با استفاده از آن را غریزی تصمیم گیری در این زمینه است. او باور نکردنی احساس دل و روده در این بازی و من فکر می کنم که خود را بزرگترین قدرت" du Plessis گفت.

35 ساله گفت: Dhoni تغییر درک خود را از چگونه یک کاپیتان باید باشد.

"این شگفت انگیز بود برای من برای دیدن چگونه متفاوت M S بود و به عنوان کاپیتان. من استفاده می شود به فکر می کنم یک کاپیتان باید صحبت می کنند و تمام وقت در جلسات تیم و غیره اما M S کاملا متفاوت بود.

"او باور ندارد بسیاری در جلسات تیم. او بسیار غریزی کاپیتان او چنین خوب کریکت مغز که او متکی بر آن را به تصمیم گیری درست در این زمینه" du Plessis گفت: سابق هند کاپیتان.

Dhoni آخرین بازی برای هند در جام جهانی نیمه نهایی سال گذشته بود و انتظار می رود به بازگشت به بازی رقابتی کریکت در حال حاضر لیگ به تعویق افتاد.

تماس Dhoni بهترین دان او شده است با Du Plessis گفت: هیچ کس نمی تواند تقلید چه ادم خودنما از رانچی می توانید با خفاش.

"او بسیار آرام است. من با کسی که بهتر از دان از او. آن را فقط قابل توجه به سازمان دیده بان او را از طرف این زمینه است."

"اگر کسی دیگری تلاش می کند تا آن را مانند او نمی شود آنها را قادر به. او فقط منحصر به فرد مانند او بار توپ به طوری اواخر او باور نکردنی آرامش. او می داند که بازی خود را و او بر میدارد یک کاسه و برای آن می رود."

Du Plessis گفت که بازی برای CSK در کنار Dhoni و تحت هدایت سرمربی استیون فلمینگ است به او آموخت زیادی در مورد رهبری.

"من خوش شانس هستم که برای شروع سفر من وجود دارد در CSK چون من واقعا چیزهای زیادی یاد گرفتم از رهبری نقطه نظر. من سعی کردم به یادگیری به عنوان آنجا که ممکن است از Dhoni و استیون فلمینگ چرا که هر دو بزرگ هستند کاپیتان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن