نظامی هضم| شرق لاداخ Sitrep: 'در تنگنا' در هند و چین مذاکرات

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشرشده: اوت 2, 2020 8:39:14 am یک فایل عکس از هندی و چینی پرسن

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشرشده: اوت 2, 2020 8:39:14 am
India China talks, India China border dispute, India China LAC dispute, Galwan valley clashes, Galwan faceoff, India news, Indian Express یک فایل عکس از هندی و چینی پرسنل در لاک. (ANI/فایل)

چینی اند و نه در خارج هستند نه عقب نشینی در عجله بسر می رسانید. تنش simmers در زیر سطح. در سمت هند وجود دارد یک آینه استقرار نیروهای. هر پیشبرد مسدود شده است. بیشتر nibbling دور در سرزمین ما بیشتر سالامی-برش. اما مشکل این است که چینی ها هنوز نشستن در سرزمین ما با ظاهر هر قصد ساخت اشغال دائمی است.

چه وضعیت رسوخ و برداشت در حال حاضر ؟ همانطور که در ژوئیه 26 در Galwan (شامل گشت نقطه 14) چینی ها بیشتر و یا کمتر خارج شود. آنها نفوذ شده بود و به عمق 1 متر در اینجا. در چشمه های آب گرم (گشت امتیاز 15 و 16 و 17) نفوذ بود و یک سفارش از 3 متر است که از آن شده است وجود دارد جزئی برداشت. همان می رود برای این منطقه در اطراف Pangong Tso از جمله انگشتان منطقه است. PLA تحت تاثیر قرار است تنها بخشی از متارکه در اینجا. در ابتدا آنها جاسازی شده نزدیک به 10 متر. در اوایل کانون از Demchok-Fukche به سمت انتهای جنوبی لاک در Ladakh این زمان در اطراف شده است وجود ندارد. در یک کلام ، چینی اهداف تغییر کرده به نظر می رسد.

نظامی هضم | دقیق منظور از نبرد: نیروهای چینی در شرق لاداخ

این Depsang دشت که در آن عمیق ترین نفوذ ساخته شده توسط ارتش چین – 16-18 کیلومتر. در اینجا آنها را خارج نمی اینچ و در حال ایستاده شرکت در مذاکرات است. هیچ چیز حرکت آنها را. عمیق ترین نقطه نفوذ در منطقه شناخته شده به عنوان تنگنا. در حالی که نیروهای هندی برگزاری تنگنا خود آنها مانع از گشت زنی در طول لاک. چینی سربازان در نتیجه انکار هند دسترسی به پنج نفر از آن گشت امتیاز: PP-10 PP-11 PP-11A, PP-12 و ص 13. این PPs دروغ در یک قوس در حدود 20 متر از Raki Nala به Jiwan Nala, در یک خط مشخص شده به عنوان خط از گشت چند متر به غرب از لاک.

این واقعیت جدید باید سحر بر ما در حال حاضر. برخی 45,000 سربازان چینی هستند یا هنوز هم برای ما خاک مستقر در جلو مواضع در برابر ما و یا در برگزار رزرو در عکاسی چانه منطقه است. شده است وجود دارد هیچ عقب نشینی از تانک پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه متوسط توپخانه سیستم های دفاع هوایی و یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین هر دو مبارزه و نظارت است.

تخمین زده میشود که حدود 600 کیلومتر مربع از خاک هند, در حال حاضر تحت اشغال چین. نگرش و رفتار مطابق با یک الگوی. آنچه به نظر می رسد به اهداف خود را ؟ بدون شک برای اضافه کردن عمق به خود حیاتی ملی بزرگراه 219. دیگر وجود دارد geo-اهداف استراتژیک بحث در مورد که در آن شما باید صبر کنید برای یک روز دیگر. آنچه روشن است این است که چینی ها باید ماندم, به. ما هیچ گزینه ای جز استفاده از تعداد زیادی از تقویت تشکل های بلوک خود را رسوخ و تهدید نیروهای نظامی خود را از طریق عمدی توهین آمیز از خود ما است. در همین حال هزینه های افزایش یافته تدارکات برای حدود 50000 سرباز از طریق ماه های زمستان خواهد بود سنگین است.

دقیق منظور از نبرد: غرب تئاتر فرمان ،

در آخرین اعزام من نوشته بود در مورد این تجمع توسط غربی تئاتر فرمان (مرکز تجارت جهانی) از PLA را پوشش می دهد که تمام مرز با هند از نوک شمالی Siachen یخچال به trijunction از هند و چین و میانمار در دیفو تصویب در آروناچال پرادش. در اینجا یک نگاه دقیق خود را نبرد سفارش.

منطقه مسئولیت PLA غربی تئاتر فرمان

تئاتر فرمان HQ: چنگدو

نیروهای زمینی HQ: لانژو, Gansu

این تجدید سازمان به منظور نبرد و سازمان آمد در سال 2017. قبلا یکی از گروه های موجود ارتش منحل شد و باقی مانده دو renumbered.

1. تشکل های/واحد به طور مستقیم تحت تئاتر فرمان HQ

1.1 1 ویژگی های شناسایی اداره چنگدو سیچوان (مسئول Sigint (signals intelligence), Elint (الکترونیکی هوش), CNO (شبکه های کامپیوتری عملیات), اداره اطلاعات جنگ شبه نظامیان (هکرها) و نگه می دارد در تئاتر فرمانده و HQ اطلاع از نیت دشمن و حرکات.

1.2 ناشناس توپخانه تیپ ارومچی سین کیانگ

1.3 ناشناس هوایی ارتش تیپ. کرلا سین کیانگ

2. تبت نظامی منطقه لهاسا تبت

2.1 52 کوه پیاده نظام گردان Nyingchi تبت

2.2 53 کوه پیاده نظام تیپ Linzhi تبت

2.3 54 پیاده نظام مکانیزه تیپ لهاسا

2.4 ناشناس عملیات ویژه تیپ لهاسا

2.5 308th توپخانه تیپ لهاسا

2.6 651st توپخانه ضد هوایی تیپ لهاسا

2.7 ناشناس هوایی ارتش تیپ

2.8 15 مهندس و شیمیایی دفاع هنگ

2.8 ناشناس سیگنال هنگ

2.9 ناشناس جنگ الکترونیک هنگ

3. سین کیانگ نظامی منطقه (Urumqi سین کیانگ)

3.1 4th موتوری Infantry Division, اکسو سین کیانگ – در حال حاضر عملیاتی مستقر در Galwan دره/چشمه/Pangong Tso

3,2 6 مکانیزه پیاده نظام تقسیم Hetian سین کیانگ – در حال حاضر عملیاتی مستقر در Depsang دشت

3.3 8 موتوری Infantry Division, Tacheng سین کیانگ – رزرو برای عکاسی چانه

3.4 11th موتوری پیاده نظام تقسیم ارومچی سین کیانگ – رزرو برای عکاسی چانه در حال حاضر اعزام به جلو از آن صلح-زمان و محل

3.5 ناشناس عملیات ویژه تیپ کاشغر سین کیانگ

3.6 3rd هوایی ارتش تیپ

3.7 2nd توپخانه تیپ ارومچی سین کیانگ

3.8 ناشناس دفاع هوایی تیپ ارومچی سین کیانگ

3.9 9 مهندس هنگ

3.10 ناشناس سیگنال هنگ

3.11 ناشناس جنگ الکترونیک هنگ

3.12 31st شیمیایی دفاع هنگ

4. 77 سالگی گروه ارتش HQ: چونگکینگ

4.1 سه ترکیب اسلحه گردان واقع در Chonqing سیچوان

4.2 ناشناس عملیات ویژه تیپ سیچوان

4.3 ناشناس توپخانه تیپ Chongzhou سیچوان

4.4 ناشناس توپخانه ضد هوایی تیپ میانیانگ سیچوان

4.5 2nd هوایی ارتش تیپ سیچوان

4.6 ناشناس مهندس هنگ

4.7 ناشناس سیگنال هنگ

4.8 ناشناس جنگ الکترونیک هنگ

5. 76th گروه ارتش HQ: Xining, Qinghai

5.1 سه ترکیب اسلحه گردان واقع در چینگهای Ningxia و گانسو

5.2 ناشناس عملیات ویژه تیپ

5.3 13th هوایی ارتش تیپ

5.4 ناشناس توپخانه تیپ

5.5 ناشناس توپخانه ضد هوایی تیپ لینخیا, Gansu

5.6 ناشناس سیگنال هنگ

5.7 14 مهندس هنگ

5.8 11th شیمیایی دفاع هنگ

5.9 90 موقت پل هنگ

6. PLA نیروی هوایی تشکل های

6.1 6 جنگنده تقسیم یینچوان Ningxia – این شامل یک هنگ با J-11 Shenyang هوا-برتری مبارزان هنگ با چنگدو J-7 بازدارنده و یک سوم با چنگدو J-7Es.

6.2 33 جنگنده تقسیم Dazu, Chongqing

6.3 37 جنگنده بخش ارومچی سین کیانگ

6.4 36 بمب افکن Division, لهاسا, Shaanxi

6.5 4 حمل و نقل بخش Qionglai سیچوان

7. PLA نیروی موشک

7.1 پایگاه 56 سینینگ, Qinghai – این کنترل 3-5 گردان هر از چند گردان. واحد های خود را مجهز به DF-21 (محدوده 1,335 متر) و DF-31 (محدوده 4,350 متر) موشک

8. مرز دفاع هنگ

8.1 16 هنگ به علاوه چند گردان مستقل مستقر مرزی برای مدیریت. این نوشته در پنی-بسته به آرامی مسلح اما در رقابت با نیروهای منظم تا آنجا که ارتش کوچک, حمایت از سلاح و تجهیزات سیگنال دنده و کالیبر افسران.

این را می دهد در مجموع 235,000 مبارز پرسنل بسیاری از آنها در واقع در فاصله قابل توجهی از لاک. این سربازان می تواند تقویت شود در کمتر از یک ماه توسط تعداد قابل توجهی از تشکل های داده شده بسیار عالی ارتباطات زیرساخت ها وجود دارد که در تبت و سین کیانگ. گروه ارتش در مرکز تجارت جهانی بودند اصلاح و تجدید سازمان در سال 2017. با توجه به توتالیتر طبیعت, چینی, حالت عادی خود پارانویا و وسواسی پنهان کاری است و برای شناسایی فراتر از شک منطقی جدید در ترکیب اسلحه گردان تشکیل شده در این گروه ارتش (معادل یک هندی سپاه).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن