Shopian, پولوما gunbattles: 8 طالب در 2 برخوردهای

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:35:48 am یک مقام رسمی گفت

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:35:48 am
militants killed, Kashmire gunbattles, Hizbul Mujahideen, Srinagr news, Indian express news یک مقام رسمی گفت: "در Shopian وابسته بودند و با Hizbul مجاهدین در حالی که کسانی که در Awantipora بودند با اجازه. (بازنمودی)

نیروهای امنیتی به کشته شدن هشت شبه نظامیان در دو جداگانه برخورد در یک دوره 24 ساعته در دره جامو و کشمیر پلیس گفت که مقتول متعلق به Hizbul مجاهدین و Lashkar-e-Taiba (اجازه).

هر دو برخورد در Shopian منطقه Bandhpawa Munand منطقه و دیگر در Pampore منطقه پولوما منطقه Awantipora—آغاز شده در روز پنج شنبه و نیروهای امنیتی تا به حال در ابتدا گفت: دو شبه نظامیان کشته شدند در عملیات. روز جمعه زمانی که عملیات به این نتیجه رسیدند در انتخابات گفت: در مجموع هشت شبه نظامیان کشته شده اند.

J&K یک سخنگوی پلیس گفت: در بیانیه ای در روز جمعه "چهار تروریست کشته شدند در Shopian (مجموع پنج) در حالی که دو تروریست کشته شدند در Awantipora (مجموع سه). در گفت و متعاقب آن برخورد مجموع هشت تروریست کشته شدند."

یک مقام رسمی گفت: "در Shopian وابسته بودند و با Hizbul مجاهدین در حالی که کسانی که در Awantipora بودند با اجازه.

IGP کشمیر ویجی کومار گفت: هند اکسپرس "در دو عملیات ما neutralised هشت داعش در دو منطقه در 24 ساعت گذشته. این بزرگترین موفقیت برای نیروهای امنیتی در دره. هر دو عملیات تمیز بود و هیچ خسارت های ناخواسته. تعداد نظامیان کشته شده در این سال در حال حاضر عبور از 100. عملیات خود ادامه خواهد داد و در همان شیوه ای."

مقامات پلیس گفت: در هر دو عملیات, هویت کشته های شبه نظامی است که مسلم و قطعی نیست. "آنها به خاک سپرده خواهد شد در Baramulla منطقه گفت:" یک افسر پلیس است.

مقامات گفت: پس از Awantipora برخورد آغاز شد دو شبه نقل مکان به یک مسجد در نزدیکی. یک افسر ارشد پلیس گفت: هند اکسپرس که ساکنان محلی فرستاده شد برای متقاعد کردن شبه نظامیان به تسلیم. "آنها (داعش) موافق نیست به تسلیم. پس آنها پنهان شده در داخل مسجد قرار گرفت و فلفل و نارنجک و اشک دود پوسته برای کشتن نظامیان."

IGP کومار گفت: "در Awantipora عملیات نیروهای کار بسیار حرفه ای و بدون بمب و شلیک استفاده شد... ما حذف آنها حصول اطمینان از بدون آسیب به مسجد. ما حفظ حرمت مسجد."

فیاض احمد روحانی مسجد که در آن شبه نظامیان پنهان شده بودند پس از برخورد گفت که این مسجد تا به حال دچار هیچ آسیب و دست نخورده بود.

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی توسط نیروهای مشترک, general افسر فرمانده (GOC) از سرینگر مبتنی بر 15 سپاه Lt Gen B S Raju گفت که از 49 نیروهای جدید که پیوست نظامی در صفوف این سال 27 کشته شده اند. این GOC همچنین اظهار داشت که در چند ماه آینده "ما قادر خواهد بود به این روند صلح رو به جلو و اطمینان حاصل شود که در حالت عادی در آورده است به محیط زیست".

پس از ژوئن 7, چند عمده ضد ستیزه جویی عملیات صورت گرفته در جنوب کشمیر را Shopian. J&K پلیس می گویند از ماه آینده آنها را به تمرکز بر شمال کشمیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب