همیلتون چشم شوماخر رکورد

این رویداد در اسپیلبرگ است که برگزار می شود در آن اصلی تقویم تاریخ. با این حال, آن است که یک بار پیش بینی 11th

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

این رویداد در اسپیلبرگ است که برگزار می شود در آن اصلی تقویم تاریخ. با این حال, آن است که یک بار پیش بینی 11th دور از مسابقات اما اول — فصل-درب بازکن تاخیر COVID-19.

مسابقه در اشتایر آلپ اجرا خواهد شد در پشت درهای بسته و بدون طرفداران, حامیان' عوامل و مهمانان و چند خبرنگاران.

معمول ساختمان موتور خانه خواهد بود و به جای چادر و سایبان در حالی که تیم های برش به 80 اعضا و همه در دنده محافظ کار در sanitised "حباب در حباب" در حصار بیبهره از تماس انسان و معمول تورم از شایعه و حدس و گمان.

برای همه درگیر است که در حال آزمایش چهار روز قبل از این رویداد و پنج روز بعد از آن خواهد شد یک اقدام بی سابقه و منحصر به فرد را تجربه کنند.

در عین حال با وجود تمام تغییر و فضای سورئال می رود که این اقدام هنگامی که آن آغاز می شود ارائه خواهد شد به احتمال زیاد همان داستان است.

لوئیس همیلتون طراحی شده توسط فتح مرسدس بنز را در جستجوی یک هفتم رانندگان عنوان به مساوی مایکل شوماخر رکورد بیشترین عناوین.

اولین سه مسابقه بخشی از شامپو طلسم هشت اروپایی رقابت ها در 10 هفته است که ممکن است نه در 11 اگر یک دور در Mugello در ایتالیا اضافه شده است.

حداکثر Verstappen و ردبول در حال انتظار برای چالش های مرسدس بنز با فراری و مسابقه نقطه در نزدیک پیگیری. آن خواهد بود جالب برای دیدن در باز کردن رویدادهای اگر همیلتون تمرکز شده است تحت تاثیر قرار با حمایت فعال ضد نژادپرستی تظاهرات.

"این واقعا عجیب و غریب در جهان و بزرگترین چالش در ذهن من است که در مورد قهرمانی لزوما" همیلتون گفت. "این یک حالت عادی سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن