محلی مشاهده: نگاه به پروانه افرای طبیعت برای درس صبر

من به سختی به 20 سال زمانی که من برای اولین بار جزئیات Fulghum مشاوره در مقاله خود "همه من نیاز به می دانم که

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

من به سختی به 20 سال زمانی که من برای اولین بار جزئیات Fulghum مشاوره در مقاله خود "همه من نیاز به می دانم که من یاد گرفتم در مهد کودک" اما سادگی آن با من طنین انداز. خود قوانین زندگی هستند "به اشتراک گذاری همه چیز" و "بازی منصفانه است." کودکان به ناچار کشف کنند که های و بازی عادلانه طول می کشد صبر و شکیبایی است. پس کسانی که اصول توافق تنش از بین می رود و همه درگیر در یک بازی می آیند به درک که "در واقع من ممکن است باید صبر کنید اما من به نوبه خود در اطراف می آیند دوباره."

هیچ بی اعتبار به آقای Fulghum اما مدتها قبل از سال 1986 موجودات جهان طبیعی هم پاشید و راز از صبر و شکیبایی که حساب برای آن احساس راحتی و آرامش موجود در جنگل.

من اغلب رعایت عادات و شیوه زندگی از موجودات جنگل و تعجب آنچه در قوانین آنها را دنبال کنید. دوزیستان باید قابل پیش بینی برنامه سفارش به زمانی که و که در مهاجرت به تالاب به منظور ذخیره کردن تخم مرغ خود را. اوایل risers هستند سمندرها. آنها شروع به سفر خود را با برف بر روی زمین فقط به عنوان لبه حوضچه ها شروع به ذوب شدن. آنها رسم طبیعت کوتاه کلش گله مند و شاکی به عنوان آنها قرار داده شده پس از آن در سرد جنگل طبقه ؟ و یا آنها اضطراب به وجود می آیند و فصل جدید آغاز شده است ؟ پس از دوزیستان چوب قورباغه و peepers خود را تبدیل می شود. و سپس بسیاری از گونه های دیگر است که اقامت در Northland. به نوعی هر یک می داند که طبیعت قوانین است که نشان می دهد زمانی که آن را به نوبه خود.

گاهی اوقات گونه های ساکن در همان منطقه و رقابت برای همان وعده غذایی. پروانه ها و پروانه ها نگاه و رفتار مشابه در مد. هر دو گونه حفظ خود را عمدتا در شهد از گیاهان گلدار. اکثر پروانه ها خوراک در طول روز و در اکثر پروانه ها تغذیه در شب. دانشمندان آموخته اند که nocturnally گل تمایل به بیشتر های معطر خود را از روزانه به همتایان.

این همزیستی بین شبانه گل و پروانه ممکن است طبیعت را از زیر یکی دیگر از Fulghum قوانین: هنگامی که شما بیرون رفتن به جهان نگه داشتن دست ها و به هم بچسبند. شما به من کمک من به شما کمک کند. ما هر دو آنچه ما نیاز داریم.

حتی درختان به نظر می رسد که همه چیز کار می کرد. افرای سکوت تمام زمستان انتظار. بهار آمده, آنها شروع به نوبه خود. آب که یخ زده بود در زمین در طول زمستان شروع به گرم شدن و ایجاد راه خود را به بالا تنه درختان تولید شیرین sap است که قلب شربت افرا. و در اواخر بهار birches خود را به نوبه خود تولید خود را sap. سال پس از سال, فقط به عنوان پایان افرا sap اجرا کاهش می یابد این birches gird تا loins خود را و شروع به خود را اجرا کنید.

طبیعت به من آموخته است که همه چیز در زمان خود و به نوبه خود. همه ما زمان به درخشش و یا تولید و یا جمع آوری. من ممکن است مجبور به صبر کنید تا به شام من. من ممکن است به جلو و همه nighter. طبیعت به من آموخته است که من ممکن است باید سحر خیز و مانند سمندر دوستان بود که برای اولین بار به خطر خزنده و رو به برخی از ناراحتی مانند قرار دادن پا بر روی زمین سرد. همه من نیاز به می دانم که من یاد گرفته از طبیعت است.

لری Danz یک معلم علوم در برتر دبیرستان و برتر منطقه مدرسه مدرسه جنگل هماهنگ کننده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن