J&K: Rajnath Singh, افتتاح 6 استراتژیک جدید پل ها در مناطق مرزی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 5:05:35 pm اتحادیه دفاع وزیر Rajnath Sin

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 5:05:35 pm
Rajnath singh, RIC talks, S jaishankar, اتحادیه دفاع وزیر Rajnath Singh. (فایل)

وزیر دفاع Rajnath Singh دوشنبه افتتاح شش پل در مرز مناطق جامو و کشمیر به ارائه اتصال بدون درز به مردم منطقه و اطمینان از لجستیکی تامین و استراتژیک استقرار نیروهای مسلح.

پل ها از محدوده 30-300 متر و ساخته شده است در هزینه Rs 44.55 کرور توسط مرز جاده های سازمان (BRO). دو تا از این پل ها در Tarnah Nallah در کتهوا منطقه در حالی که چهار نفر دیگر در Akhnoor-Pallanwala جاده در منطقه جامو.

افتتاح پل می آید زمانی که هند و چین درگیر در یک مرز ردیف در شرق لاداخ.

صحبت به مناسبت سینگ گفت: "این پل را تسهیل حرکت نیروهای مسلح در این مهم استراتژیک بخش و همچنین کمک به سمت به طور کلی رشد اقتصادی از راه دور مناطق مرزی."

او با قدردانی از همه صفوف فرض برای تکمیل این پل در زمان ثبت و اضافه کرد که این خطوط در پرت و دور افتاده و مناطق نزدیک به مرز است.

سینگ گفت: دولت به طور منظم نظارت بر پیشرفت همه فرض پروژه ها و بودجه کافی داده شده خود را برای اجرای به موقع.

"ادامه داد: ساخت جاده ها و پل ها در مناطق مرزی این کشور با مجموع تعهد BRO کمک خواهد کرد در تحقق تلاش های دولت برای رسیدن به مناطق دور افتاده. جاده های تاسیسات از هر ملت," او گفت:.

جاده ها در مناطق مرزی نه تنها استراتژیک نقاط قوت بلکه عمل به اتصال از راه دور مناطق با جریان اصلی او اضافه شده

در این راه می شود آن را یک ضرورت استراتژیک نیروهای مسلح و یا سایر توسعه کار مربوط به بهداشت و آموزش و پرورش, تجارت, و همه این ها ممکن است تنها با اتصال به او گفت.

ضمن تشکر از مردم UT خود را برای همکاری وزیر دفاع گفت: "من مطمئن هستم که ساخت و ساز مدرن در جاده ها و پل سعادت را به منطقه است. دولت ما متعهد به ترویج زیرساخت در مرزهای ما و منابع لازم ارائه خواهد شد برای این است. دولت ما علاقه زیادی به توسعه جامو و کشمیر. نگه داشتن در ذهن نیاز مردم جامو و کشمیر و نیروهای مسلح بسیاری دیگر از توسعه کار می کند نیز در این خط لوله که اعلام خواهد شد در مقرر زمان. حدود 1000 کیلومتر جاده های طولانی در حال حاضر تحت ساخت و ساز در منطقه جامو."

او اذعان کرد که در طول دو سال گذشته با استفاده از آخرین فن آوری و دولت از هنر تجهیزات این فرض انجام می شود برش بیش از 2200 کیلومتر حدود 4,200 کیلومتر از جاده های رویه و مورد 5,800 متر دائمی پل ها ساخته شده اند.

وزیر امور خارجه در سازمان بنادر و دریانوردی Dr Jitendra سینگ که فرد اصلی پشت حصول اطمینان از پیگیری سریع تصویب این پروژه نیز در حال حاضر در آن مراسم تحلیف انجام شد از طریق ویدئو کنفرانس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن