ما از دست یک بچه دوست داشتنی: Kiran بیشتر واکنش نشان می دهد به سابق کارآموز Sushant Singh Rajput مرگ

سابق هند wicketkeeper Kiran بیشتر که روت Sushant Singh Rajput برای نقش ماهندرا سینگ Dhoni در فیلمهای biopic گف

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

سابق هند wicketkeeper Kiran بیشتر که روت Sushant Singh Rajput برای نقش ماهندرا سینگ Dhoni در فیلمهای biopic گفت: "باور نکردنی سفر" قطع شده است کوتاه با این بازیگر جوان را تکان دهنده مرگ در روز یکشنبه.

علت مرگ به نظر می رسد شده اند خودکشی با توجه به پلیس. او 34.

"شوک و ناباوری دو واژه من می توانم به یاد داشته باشید. هنگامی که شما از نزدیک با چنین استعداد های جوان, سوال, شما همیشه سوال است که چرا ؟ چرا او گرفته این مرحله؟" بیشتر گفته PTI.

"ما از دست داده و دوست داشتنی بچه های زحمتکش و تحصیل کرده و فرد موفق است."

همچنین بخوانید: واکنش به Sushant Singh Rajput مرگ

بیشتر به یاد می آورد زمانی را صرف او با Rajput در حالی که آماده سازی پتنا-متولد بازیگر برای Dhoni نقش در سال 2016 فیلمهای M. S. Dhoni: داستان ناگفته.

"او واقعا درگیر می شود که در آن به آموزش درست مثل یک کریکت. او در تمرین به طور منظم برای نه ماه برای این نقش است. او تسلط Dhoni را هلی شات" 57 ساله سابق ملی انتخاب رئیس کمیته گفت.

"جدا نگه داشتن به طور کامل بازی توپ های مختلف. او آمار رو چند بار در دست و بازوها و ران و اما در پایان او کاملا آماده برای بازی.

"این یک سفر باور نکردنی برش های کوتاه" بیشتر گفت.

بهداشت روانی در طول مستند

بیشتر تاکید بر اهمیت بهداشت روانی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. مردم مجبور شده اند در داخل خانه توسط یک مستند و ترس از عفونت و کارشناسان هشدار داده اند که این وضعیت می تواند منجر به مسائل مربوط به سلامت روان.

"ذهنی ما باید قوی به خصوص راه رفتن چیزهایی در حال حاضر. ما نیاز به نگه داشتن ارتباط خوب با خانواده و دوستان ما" تر گفت.

"این است که به خصوص بسیار مهم برای افرادی که ماندن به تنهایی. ما نیاز به نگه داشتن خود را درگیر در چیزی که ما عشق را به انجام" این کوچک سابق هند stumper اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب