استخر پیش ساخته: روشن روش

همین خاصیت ضد جلبک بودن هزینه سرویس و نگهداری استخر را بخاطر جلوگیری از رشد این هیولای سبز بسیار پایین می آور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همین خاصیت ضد جلبک بودن هزینه سرویس و نگهداری استخر را بخاطر جلوگیری از رشد این هیولای سبز بسیار پایین می آورد. چنانچه از استخر پیش ساخته طرح ساده در مناطق خشک استفاده می کنید، سطح داخل آن را پس از خشک کردن، با دستمال مرطوب و آغشته به پارافین، چرب کنید تا از شکنندگی سطح استخر جلوگیری نمایید. چنانچه از استخر پیش ساخته طرح ساده به صورت توکار استفاده می کنید، ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیرید و در ادامه حفاری را انجام دهید، ضمن اینکه مراحل زیر سازی قبل و پس از نصب نیز، نباید فراموش گردد. پدیده استخر این بار با طراحی استخر فایبرگلاس خاص خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. یک بار که نصب و راه اندازی شدند دیگر امکان تغییر مکان آن وجود ندارد. استخر پیش ساخته پرورش ماهی آبزیناب از دو جنس گالوانیزه و زینکالیوم ساخته می شود که بر اساس شرایط منطقه ای مراکز پرورش ماهی طراحی میگردد. داخل بدنه استخر به طرح کاشی است که زیبایی استخر را دوچندان کرده و بیرون استخر به رنگ آبی طراحی شده . استخر بتنی پیش ساخته سازه ای بتنی است که میتوان به جای ساخت استخرهای بتنی از آن استفاده نمود .

فروش استخر فایبرگلاس برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را دریافت کنند. بسیاری از افراد نیاز به استخر و آب درمانی دارند و این فرصت را ندارند که به مکان های عمومی بروند و یا از نظر جسمانی توانایی راه رفتن را ندارند به همین دلیل گزینه مناسب انواع استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل در اندازه های مختلف است تا این افراد بتوانند در منزل از استخر استفاده و آب درمانی کنند . استخر های پیش ساخته به دلیل دردسر بسیار کمتر از نظر راه اندازی و قیمت بسیار ارزان خود ، مناسب تر از احداث استخر های بتنی می باشد به همین جهت بسیاری از مردم از این استخر ها برای ویلا ، باغ ها ، منازل و حتی آپارتمان ها استفاده می کنند . استخر بتنی پیش ساخته در واقع از تایل های بتنی با ضخامت های مختلفی ساخته می شود که محاسبات اندازه این تایل ها با توجه به فشارات مکانیکی و هیدرولیکی که به کل سازه وارد میشود امکان پذیر است . این بسیار مهم است که لوله کش در زمینه لوله کشی استخر تجربه و تخصص داشته باشد.  Th is c onte᠎nt h as be᠎en created with the  help of GSA Content Gen erator D emoversion​!

جنس پایه های استخر از آهن گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده که کاملا مقاوم در برابر وزن آب و فشار ضربه بسیار مقاوم است . استخرهای بادی به وسیله پمپ، باد می شوند اما استخرهای پیش ساخته به وسیله میله هایی که در اطراف و لبه های آن وجود دارند نصب می شوند. روش نصب آسان به وسیله سی دی و کاتالوگ شرکتی به روش قدم به قدم. استفاده به عنوان استخر شنای بزرگسالان و کودکان و استخر آب درمانی. علت این امر این است که ساختار استخرهای بتنی به گونه ای است که در برابر نمک موجود در آب حساسیت داشته تا جایی که می تواند منجر به ایجاد آسیب در دیواره های استخر شود. همانطور که پیش تر ذکر شد، از تا کردن استخر به صورت شکننده و از محل های حساس استخر بپرهیزید و چنانچه برای جابجایی این محصول را تا نمودید، هیچ گونه وسیله ای روی آن قرار ندهید. به وسیله این محصول افراد می توانند در داخل باغ و ویلای خود امکانات داشتن تفریحات آبی را داشته باشند و بتوانند بهترین فضا را داشته باشند. ترمیم و تعمیرات به وسیله چسب قطره ای اصلی اینتکس با وصله مخصوص در هنگام صدمه دیدن. 4- مطمئن شوید دسترسی استخر به مسیر مناسب انتقال آب برای پر کردن استخر با مشکل مواجه نباشد.

هنگام تعیین محل اجرای استخر، مطمئن شوید که فضای کافی برای نصب لوازم جانبی مانند دوش آبگرم ، تخت های مخصوص، تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز وجود دارد. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس دارای دسته بندی های مختلفی هستند که از مهمترین آن ها می توان به استخرهای پیش ساخته توکار ( استخرهای که داخل زمین نصب می شوند) و استخرهای پیش ساخته روکار (استخرهای که بر روی زمین قرار می گیرند) اشاره کرد. ساخت استخر پیش ساخته امروزه توسط شرکت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود. اگر قصد جمع آوری استخر را دارید، ابتدا باید آن را با شامپوی معمولی شستشو دهید و پس از آب گرفتن کف و دیواره ی آن، از خشک شدن آن اطمینان حاصل کنید. بسیاری از مشتریان و پیمانکاران ساخت استخر معمولا شکل های مستطیل را اجرا میکنند ولی معماران و افراد خاص بیشتر شکلهای دایره ، و یا حتی چند ضلعی خاص و لوبیایی و در آخر مربع یا مستطیل را ترجیح می دهند . قابلیت نصب پمپ تصفیه آب فیلتری و شنی و گرمکن آب استخر. خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402