فاروق عمر حرکت J&K HC برای انتشار 16 NC رهبران بازداشت شده پس از اوت 5 سال گذشته: حزب

توسط: PTI | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 6:57:05 pm NC جمهور و Lok سبها عضو فاروق عبدالله و

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: PTI | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 6:57:05 pm
Farooq abudllah, omar abdullah, kashmir NC leaders, national conference leaders, indian express NC جمهور و Lok سبها عضو فاروق عبدالله و NC معاون رئیس جمهور عمر عبدالله واصل جسم دادخواست. (اکسپرس عکس: شعیب Masoodi/فایل)

همایش ملی روز دوشنبه منتقل جامو و کشمیر بالا دادگاه به دنبال آزادی های اولیه از 16 عضو است که بازداشت شده و در خانه های خود را "غیر قانونی" از 5 اوت سال گذشته بعد مرکز اعلام کرد خروج از سابق دولت وضعیت خاص است.

NC جمهور و Lok سبها عضو فاروق عبدالله و NC معاون رئیس جمهور عمر عبدالله واصل جسم دادخواست به چالش کشیدن "خلاف قانون اساسی و غیر قانونی خانه بازداشت" از رهبران ارشد و کارمندان, با توجه به بیانیه حزب.

با توجه به بیانیه فاروق عبدالله رئیس سابق وزیر, زمینه درخواست برای آزادی علی محمد ساغر, Abdul Rahim بلکه نصیر اسلم Wani, آقا سید, محمود, محمد خلیل Bandh Irfan شاه و Sahmeema Firdous.

پسرش عمر عبدالله است که همچنین رئیس سابق وزیر, چالش برانگیز است, بازداشت محمد شفیع Uri آقا سید پس Mehdi چودری محمد Ramzaan, Mubarak گل, Dr بشیر Veeri, Abdul Majeed Larmi, نظیر بشارت بخاری Saifudin Bhat Shutru و محمد شفیعی.

دادخواست واصل شد از طرف رهبران دو کشور توسط وکیل ارشد شارق Reyaz.

سخنگوی حزب عمران نبی Dar گفت: این تصمیم به حرکت بالا و دادگاه گرفته شد به طوری که برای ارائه کمک به اعضای حزب که به طور مداوم تحت بازداشت خانگی بوده است و یا به نگهداری در بازداشتگاه بعد از آزادی از زندان تحت سختگیرانه امنیت عمومی عمل می کنند.

"انتقال زندانیان از بازداشتگاه به خانه های خود تنها مشخص گردان-درب بازداشت تمرین. Quashing از PSA در حزب دبیر کل علی محمد ساغر تأکید غیرقابل دفاع ماهیت تمامی بازداشت در دادگاه قانون ما منجر به این باور است که دولت را آزادی تمام بازداشت شدگان در صورت عدم وجود هر گونه دلیل قانع کننده پشت آن است.

"متاسفانه که نمی شود. خانه بازداشت بدون اداری سفارشات غیر قانونی را تضعیف میکند به دلیل احترام به حقوق بشر و آزادی فردی" او گفت:.

سخنگوی ابراز امیدواری کرد که نظام حقوقی را به نجات از همکاران خود شده اند که درد و رنج برای هیچ تقصیر همیشه از abrogation از مفاد ماده 370 ماده 35 قانون اساسی در 5 اوت سال 2019.

"این تنها راه چاره به ما چپ. ما امیدواریم که دادگاه را رعایت آزادی های مدنی از همکاران ما بسیاری از آنها شده اند نگه داشتن خوب" سخنگوی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب