امرلی: نه Tablighi اعضای بازگشت از آندرا قرنطینه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده در: 7 مه سال 2020 10:54:09 am به گفته پلیس وجود دارد

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده در: 7 مه سال 2020 10:54:09 am
Tablighi Jamaat, Tablighi Jamaat event, Tablighi Jamaat coronavirus, Ahmedabad coronavirus, Gujarat coronavirus cases, India news, Indian Express به گفته پلیس وجود دارد که در مجموع از 29 قرنطینه مراکز زیر 12 talukas از امرلی. (بازنمودی)

نه اعضای Tablighi Jamaat که رفته بود به آندرا پرادش برای یک مراسم مذهبی در, دسامبر, بازگشت به امرلی در روز چهارشنبه و پس از آن آنها فرستاده شده بودند به مراکز قرنطینه توسط پلیس است.

با توجه به امرلی پلیس و نه کارگران از سوره جناح Tablighi Jamat همه بومیان منطقه امرلی که رفته بود به آندرا پرادش در ماه دسامبر گذشته و گیر شد بیش از وجود دارد برای گذشته 50 روز با توجه به مستند بازگشت به شهر امرلی در وسیله نقلیه خصوصی.

پلیس گفت که هیچ یک از کارگران بود با حضور در مرکز رویداد در Nizamuddin از دهلی نو در اوایل این ماه مارس که تبدیل به یک کانون برای COVID-19 موارد بعد. امرلی تنها منطقه سبز منطقه در گجرات است که تا به حال دیده می شود دومین شماره از coronavirus موارد در کشور پس از ماهاراشترا.

"کارگران تا به حال معتبر عبور از آندرا پرادش دولت و بعد از به دلیل روش آنها فرستاده شده بودند به یکی از مراکز قرنطینه. آنها را آزمایش COVID-19 پس از یک دوره از 10-12 روز" گفت: یک افسر پلیس از عملیات ویژه گروه (SOG), امرلی.

به گفته پلیس وجود دارد که در مجموع از 29 قرنطینه مراکز زیر 12 talukas از امرلی.

در مجموع 44 نفر همه کارگران مهاجر و خانواده های آنان که بومی, Madhya Pradesh و گیر شد در Babra Taluka از امرلی با توجه به مستند داده شد عبور برای سفر به خانه های خود. کارگران و خانواده های آنها را از امرلی به Barwani در Madhya Pradesh از طریق Dahod.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن