COVID-19 رکود باعث پرش در پزشکی ثبت نام

در عین حال رشد در مشارکت در دولت فدرال برنامه بیمه درمانی برای افراد کم درآمد کمتر از بسیاری از تحلیلگران پیش

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

در عین حال رشد در مشارکت در دولت فدرال برنامه بیمه درمانی برای افراد کم درآمد کمتر از بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرد. یکی از عوامل احتمالی معتدل ثبت نام: مردم با نگرانی در مورد ابتلا به کروناویروس اجتناب شود به دنبال مراقبت و که آنها نمی نیاز به پوشش.

برنامه ورود به سیستم یو پی اس به طور گسترده ای انتظار می رود به سرعت از طریق تابستان, بازتاب بالاتر تعداد بیکاران. همانطور که مردم از دست دادن شغل خود را از بسیاری از اغلب در حال ترک محل کار بدون پوشش و یا پول برای خرید بیمه خود را.

پزشکی ثبت شد 72.3 میلیون در ماه آوریل تا از 71.5 میلیون دلار در ماه مارس و 71 میلیون در ماه فوریه با توجه به آخرین ثبت نام آمار و ارقام منتشر شده در هفته گذشته توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. این افزایش در ماه مارس برای اولین بار بود ثبت نام سربازان ارتش از ماه مارس سال 2017.

حدود نیمی از افراد ثبت نام شده در پزشکی کودکان هستند.

افزایش متنوع به طور گسترده ای در سراسر کشور. کنتاکی بیشترین پرش در حدود 7 درصد از مارس تا آوریل است. علاوه بر این, ثبت نام افزایش یافت و به 1.4 میلیون در ماه آوریل از 1.2 میلیون در ماه فوریه با توجه به سیستم مدیریت محتوا داده است. که همچنان ادامه دارد و امروز آن را به 1.5 میلیون مقامات دولتی در مصاحبه ای گفت:.

کنتاکی تهاجمی توسعه استراتژی با استفاده از ایمیل و یا تماس های تلفنی برای تماس با هزاران نفر از ساکنان اعمال می شود که دولت برای بیمه بیکاری طراحی شده برای اطمینان از آنها در مورد پزشکی. "این بسیار موثر بوده است و در چند هفته گذشته بوده ایم ثبت نام 8000 تا 10000 نفر در هفته" گفت: Eric Friedlander از کنتاکی دولت برای بهداشت و خانواده, خدمات, که نظارت پزشکی.

بلوگرس دولت نیز ثبت نام آسان تر در حال توسعه یک صفحه فرم آنلاین به جای داشتن مردم برای پر کردن 20 صفحه برنامه او اضافه شده است.

"این است که کار درست را انجام دهید برای کمک به مردم دریافت امضا برای پوشش مراقبت های بهداشتی و پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت در کشور ما" Friedlander گفت. "صنعت بهداشت و درمان را به سقوط و بدون مدیکید."

جوآن بطری, مدیر اجرایی مرکز برای کودکان و خانواده ها در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی سی گفت که او انتظار دارد مدیکید ثبت نام به حفظ و افزایش این تابستان. "با توجه به این که هیچ نشانه ای وجود دارد که این ویروس در حال آمدن است تحت کنترل در هر زمان به زودی کار ضرر و زیان را تبدیل به دائمی تر و بیشتر مردمی تبدیل خواهد شد واجد شرایط برای مدیکید در طول زمان," او گفت:.

یک دلیل پزشکی شماره رشد کرده و نه سریع تر او پیشنهاد شده است چرا که مردم باید بیشتر نیازهای فوری از تامین پوشش بهداشت و درمان به خصوص اگر آنها احساس خوبی است.

بسیاری از مردم نگران هستند در مورد گرفتن بیمه بیکاری و یا خارج از خانه خود او اشاره کرد. "که همراه با این واقعیت است که بسیاری از مردم تمایلی به رفتن به دکتر خود را به دلیل نگرانی های ایمنی" او گفت:. "و به عنوان یک نتیجه تقاضا برای مدیکید ممکن است در بالای لیست خود را."

کریس پاپ, یک عضو ارشد در منهتن موسسه تحقیقات سیاست های محافظه کار اتاق فکر گفت: آهسته تر از حد انتظار رشد در پزشکی می تواند سیگنال که افرادی که گذاشته بود پوشش از طریق همسر و یا پدر و مادر.

علاوه بر این او گفت: "بسیاری از مشاغل که دور رفت را ارائه بیمه بهداشت و درمان" با استناد به میلیون ها نفر از بخش خدمات موقعیت خود را در صنایع از جمله هتل ها و رستوران ها است که از دست داده اند.

فراتر از افزایش بیکاری پزشکی رول افزایش یافته است زیرا متحده نمی تواند قطع پوشش به افراد ثبت نام شده که از 18 مارس سال 2020 به عنوان شرط دریافت بالاتر سرمایه گذاری فدرال پزشکی شامل coronavirus امداد بسته های تصویب شده توسط کنگره است.

مدیکید یک countercyclical برنامه به معنی ثبت نام به طور معمول افزایش می یابد در طول رکود اقتصادی. اما که نیروهای متحده برای رویارویی با چالش مالی از پرداخت سهم خود از این برنامه حتی به عنوان مالیات بر درآمد را مي خشكاند.

یک استثنا برای این قانون بود پرش در شروع ثبت نام در سال 2014 زمانی که قانون مراقبت مقرون به صرفه مجاز متحده به گسترش مدیکید برای پوشش هر کس با درآمد زیر 138 درصد سطح فقر فدرال و یا در مورد $17,609 برای یک فرد این سال است.

ثبت نام افزایش یافت و حدود 15 میلیون نفر از سال 2014 تا 2017, اوج در حدود 75 میلیون به عنوان نزدیک به سه ده متحده گسترش این برنامه است. پس از یک اقتصاد قوی و پیوسته در حال کاهش بیکاری در سطح منجر به کاهش در پزشکی رول تا آوریل است.

ثبت تغییرات در مارس متنوع در سراسر کشور است.

کالیفرنیا که دارای بالاترین پزشکی ثبت نام در کشور شاهد آن سطح نگه نسبتا ثابت در 11.6 میلیون نفر در ماه آوریل است.

نوادا و اوکلاهما ارسال شده حدود 4% ثبت نام نرخ رشد بین ماه های مارس و آوریل را داده است.

فلوریدا پزشکی شماره شروع به پریدن کرد به 3.7 میلیون در ماه آوریل از 3.6 میلیون در ماه مارس نزدیک به 2.5% افزایش CMS دادهها نشان داد. پس از فلوریدا داده ها نشان می دهد که ثبت نام کرده است در صدر 4.1 میلیون نفر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مورد انتقاد قرار گرفته توسط طرفداران مصرف کننده برای ایجاد یک کمپین ملی برای ترویج مدیکید در طول رکود اقتصادی و بحران بهداشتی.

یکی از شاخص های که مدیکید ثبت نام است که هنوز هم در حال بالا رفتن است و در حال رشد تعداد گیرندگان در مدیریت برنامه های مراقبت در 16 ایالت است که گزارش داده ها از ماه مارس تا ماه مه. این برنامه که با افزایش در مجموع نزدیک به 4 درصد با توجه به KFF گزارش. (KHN یک سرمقاله مستقل برنامه KFF.) اکثر متحده منتقل کرده اند بسیاری از مدیکید ثبت نام به این خصوصی برنامه های بهداشتی.

KFF تخمین زده است که نزدیک به 13 میلیون نفر شد که بیمه پس از از دست دادن شغل خود را در ماه مارس واجد شرایط برای مدیکید.

رابین Rudowitz یک KFF معاون رئیس جمهور گفت: به طور معمول وجود دارد یک زمان تاخیر از هفته یا ماه قبل از افرادی که شغل خود را از دست و پوشش بهداشت و درمان به دنبال ثبت نام در پزشکی. تاثیر در پزشکی ثبت نام نیز به طول می انجامد و پس از اثر فوری از رکود, او گفت:.

"وجود دارد یک دم بلند" او گفت:.

قیصر سلامت نیوز (KHN) یک طرح ملی سلامت و سیاست اخبار سرویس. این یک سرمقاله مستقل برنامه هنری بنیاد خانواده کایزر جواد که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن