Covid بدن بیمار سوزانده در بانک ها از Narmada پس از اعتراض ساکنان در بهروچ

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 3:43:26 am بهروچ ثبت 294 مو

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 3:43:26 am
covid -19 cases in baruch, covid-19 deaths in baruch, covid patient cremated on the banks of narmada, baruch protest over creation of covid patinets body, covid news, indian express enws بهروچ ثبت 294 موارد مثبت Covid19 تا شنبه. (بازنمودی)

ساکنان اقامت در نزدیکی دو crematoriums در بهروچ منطقه مانع از مقامات منطقه از cremating بدن یک زن 60 ساله بازنشسته پلیس و پاسبان که درگذشت Covid-19 روز جمعه و بدن بود و در نهایت به سوزانده شود در بانک ها از رودخانه Narmada روی یک نیمکت چوبی pyre در روز شنبه.

ساکنان مستعمرات واقع در اطراف دو crematoriums در انکلشور و بهروچ شهرها برگزار تهاجمی تظاهرات در روز جمعه و شنبه برگزاری هولوکاست برای بیش از 24 ساعت این منطقه را مورد دوم نیاز به یک هولوکاست زودتر آنهایی که شده کفن و دفن مراسم.

حدود 24 ساعت از مقامات دولت های منطقه در تلاش برای متقاعد کردن اعتراض ساکنان در انکلشور اجازه می دهد تا هولوکاست از مرحوم طبق ایمنی پروتکل اما آنها حاضر به تکان دادن. متوفی که تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 این هفته و پس از آن بستری برای تعیین Jayaben مودی بیمارستان در انکلشور درگذشت در بعد از ظهر جمعه, مقامات گفت. طبق پروتکل بدن ضد عفونی و پیچیده شده در سه لایه پلاستیک و گرفته به Shantidham انکلشور کوره های جسد سوزی واقع شده است که در پنج کیلومتری از بیمارستان و یک مطلع Covid-19 کوره های جسد سوزی برای این منطقه با گاز کوره تسهیلات.

از 13 Covid-19 مرگ و میر در این منطقه تا کنون 10 متوفی دفن شده است با توجه به اعتقادات مذهبی خود را در حالی که یک هولوکاست انجام شد طبق پروتکل توسط خانواده در دکر taluka در منطقه است.

اما به عنوان خبر ممکن است برای اولین بار Covid-19 هولوکاست رسیده محله ساکنان جمع آوری شده در کوره های جسد سوزی و رو به گرم بحث با مقامات, با استناد به نگرانی های بهداشتی و "ممکن است گسترش از Covid-19 از دود" از هولوکاست.

زیر بخشی بازپرس بهروچ NR Prajapati که شخصا رفت و به هر دو crematoriums به اصرار ساکنان به تجدید نظر در موضع خود را گفته این روزنامه "ما توضیح داده شده به ساکنان که در سراسر جهان بدن Covid-19 بيمار بودن دفع و بدون هر گونه گسترش عفونت به عنوان پروتکل های دقیق هستند به دنبال داشت. اما آنها حاضر به توافق برسند. بنابراین بدن گرفته شد به بیمارستان برای شب."

در صبح روز شنبه و پس از یکی دیگر از تلاش برای متقاعد کردن ساکنان منطقه دادرس دستور مقامات به بدن به بهروچ کوره های جسد سوزی که در حدود 10 کیلومتری.

در همین حال یکی دیگر از Covid-19 بیمار نیز درگذشت و در Covid-19 بیمارستان در انکلشور و مقامات شدند با وظیفه cremating دو بدن — بدن دوم نیز گرفته شد به بهروچ. هر دو مرده بودند و مردان بالای 60 سال سن, مقامات گفت.

"ما در مواجهه مشابه مخالفت وجود دارد. در نهایت ما تصمیم به سوزاندن مرحوم در فضای باز حدود یک کیلومتر به دور از بهروچ کوره های جسد سوزی در بانک ها از رودخانه Narmada — منطقه می افتد در واقع تحت صلاحیت این دادگاه ها از انکلشور taluka. ساکنان مخالف بودند و حتی این ایده وجود دارد اما انتخاب دیگری به عنوان خلاصی بدن از اولویت" Prajapati گفت.
منطقه

جمع آوری MD Modiya گفت که مخالفان بدان معنی است که دولت به دنبال گزینه های دیگر را بسوزانند Covid-19 مرحوم از هم اکنون در.

"این مایه تاسف است که در چنین زمان مردم قادر به نشان دادن همدردی و انسانیت. آنها پارانوئید در مورد افزایش تعداد موارد در منطقه شده اند و اطلاعات غلط است که دفع از بدن Covid-19 بيمار باعث گسترش بیشتر ویروس. ما در حال ارزیابی اگر ما می توانید تنظیمات را برای یکی دیگر از هولوکاست سایت. اما از آن خواهد شد ممکن است به حرکت در اتاق گاز از انکلشور کوره های جسد سوزی."

سرپرست پلیس بهروچ راجندرا Chudasma گفت که پلیس ثبت نشده هر صورت در برابر معترضان در عین حال اما دولت های منطقه می تواند به دنبال عمل پلیس در صورت نیاز.

"وجود دارد یک ماده تحت اپیدمی بیماری عمل به کتاب موارد در برابر معترضان و ما می توانیم آن را انجام دهد. اما ما نمی خواهید به استفاده از هر نیروی امروز به عنوان دفع از بدن ما بود و اولویت ما نمی خواهید به پیچیده تر شدن مسائل. ما را به یک تصمیم در مورد این موضوع به زودی" Modiya اضافه شده است.

بهروچ ثبت 294 موارد مثبت Covid19 تا شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب