'آماده برای باز کردن در حال حاضر': کسب و کار ایران با نمایندگان مطبوعات Walz اجازه دهید به بیشتر بخش های باز

به عنوان صاحبان کسب و کار نزدیک مالی نقطه شکستن و به عنوان Minnesotans وارد دومین ماه خود تحت اقامت در خانه سف

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان صاحبان کسب و کار نزدیک مالی نقطه شکستن و به عنوان Minnesotans وارد دومین ماه خود تحت اقامت در خانه سفارش چند به نظر می رسد در کنگره و در یک کنفرانس خبری با فرماندار را مورد Walz دولت باید با ارائه یک جدول زمانی و احتمالا حمایت مالی به رستوران رفت و آمد مکرر مدیران فروشگاه کارمندان و دیگران در انتظار راهنمایی.

دوشنبه مشخص شده در روز اول, مینه سوتا, کسب و کار می تواند راه اندازی مجدد منظقه و تحویل فروش و خدمات تحت ماندن در خانه سفارش دهید. و دولت دوباره ثبت افزایش در تایید COVID-19 موارد و مرگ و میر مرتبط با این بیماری و عوارض ناشی از آن.

اما کارآفرینان گفت: آنها آماده بودند برای بازگشت و از آنها خواسته Walz به اقدامات دیگر دولت فرمانداران در حال عقب محدودیت های پیش از مارس 18, زمانی که سوتا پناهگاه در محل سفارش مجموعه به آسانسور.

"ما مجموعه ای را در این سفر بیش از یک ماه پیش با فرماندار به پهن کردن منحنی" ری Harrington صاحب یک رستوران در خیابان گفت. "ما انجام داده ایم و من فکر می کنم آن زمان ما در حرکت است."

مقامات بهداشتی دولت در ابتدا گفت: ساکنان خواهد بود خواست تا در خانه بماند تا دولت را از زمان ساخت تا تخت بیمارستان, فضای شخصی تجهیزات حفاظتی و هواکش بنابراین مراقبت های بهداشتی کارگران خواهد بود آماده برای درمان بیماران آلوده هنگامی که اوج آن در موارد ضربه مینه سوتا است. دولت ساخته شده است که ظرفیت Walz گفت: در حال حاضر توسعه اقتصادی و بهداشت کارگران شده اند مشاوره با صاحبان کسب و کار اتاق بازرگانی و صنایع و گروه ها و دیگران در تلاش برای تنظیم پروتکل برای بازگشایی.

اما او نمی شماره یک جدول زمانی مشخص برای کسب و کارهای مختلف به بازگشت آنلاین گفت: این ویروس ساخته شده است آن را دشوار است به وضوح طرح تاریخ زمانی که رستوران ها و هتل ها و یا فروشگاه های کوچک ممکن است قادر به بازگشایی شده است. وی با اشاره به نقاط مهم در چندین ایالت مینه سوتا, گوشت, گیاهان پردازش که در آن COVID-19 گسترش در میان کارگران و گفت: دولت نمی خواهید برای دیدن این نوع از انتقال سریع جای دیگر.

"ما باید مراقب باشید که این نوع از چیزی که نمی تکثیر خود را در یک رستوران نیست تکرار خود را در یک کلاس مدرسه" Walz گفت. "من در تلاش برای حرکت به سرعت به عنوان من می توانم بر اساس حقایق است."

فرماندار گفت: او می خواست به طرح چگونه دولت بود و تصمیم گیری در اطراف آن کسب و کار می تواند بازگشایی و زمانی که برای کمک به مصرف کنندگان احساس راحت تر رفتن به رستوران و اردوگاه های تابستانی و یا فروشگاه.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake روز دوشنبه با اشاره به برنامه های جدید در کسب و کار آماده کرده بود برای کمک به محدود کردن گسترش COVID-19 و گفت: Walz باید به حرکت "برای باز کردن سریعتر است." در نهایت مشتریان تماس بگیرید و از امکانات که در آن آنها احساس نمی به اندازه کافی محافظت او و مختلف صاحبان کسب و کار گفت.

"ما با اعتماد به نفس است که ما در کسب و کار مهمان نوازی آماده برای باز کردن در حال حاضر. کسب و کار ما و آنها در حال آماده به رویکرد جدید این عادی" لیز قابهای مدیر عامل شرکت نوازی مینه سوتا گفت. "ما نیاز به دریافت این حق را به این کسب و کار بازگشت به سلامت کامل و ما با اعتماد به نفس که ما می تواند انجام دهد که آغاز و بلافاصله."

Gazelka نیز گفت: فرماندار باید در نظر اجازه می دهد مناطق از دولت کمتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر به فرصت بیشتری برای بازگشایی, در حالی که تلاش برای تست و ردیابی و شامل بیماری در نقاط داغ همچنان ادامه دارد.

وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی کمیسر استیو گرو در روز دوشنبه گفت: دولت با همکاری با صاحبان کسب و کار برای تعیین بهترین پروتکل خواهد بود برای به دست آوردن آنها را به بالا و در حال اجرا است. و دولت راه اندازی یک نظرسنجی به نظرسنجی کارفرمایان و کارکنان و گروه های جامعه اتاقهای بازرگانی و سایر ذینفعان در مورد آنچه می تواند انجام دهد با خیال راحت به بازگشایی شده است.

گرو و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: این مهم است که Minnesotans ادامه اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و افزایش شستن دست ها به حد COVID-19 را گسترش. کسانی که اقدامات و دیگران خواهد بود مرکزی برای برنامه اجازه می دهد تا بیشتر بخش برای بازگشایی آنها گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن