دوئل تظاهرات به اشتراک گذاری دادگاه چمن

"به جای defunding پلیس ما باید به آنها پول بیشتری برای کار آنها در حال انجام گفت:" ریک قهوه ای برتر که برگزار

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

"به جای defunding پلیس ما باید به آنها پول بیشتری برای کار آنها در حال انجام گفت:" ریک قهوه ای برتر که برگزار شد تا نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "خدا را شکر برای ما پلیس!"

این بازسازی SPD تجمع نبود یک تماس برای لغو پلیس, اعضای, گفت:, آن را به یک تماس به تغییر تمرکز.

"در واقع ما می خواهیم برای پایان دادن به خشونت پلیس و پال خواستار قطع بودجه دولت به پلیس برای قرار دادن پول بیشتر به جامعه گفت:" لورا Jaques برتر, یکی از سازمان دهندگان.

برتر است و عمدتا سفید جامعه است.

"همه ما نیاز به بررسی های ما امتیاز; همه ما نیاز به یادگیری" Jaques گفت. "من فکر می کنم این فرصت های آموزشی نیز هست."

یک دادخواست است و گردش پیشنهاد تغییر مسیر اداره پلیس بودجه به آموزش افسران و تامین سلامت روانی و اجتماعی خدمت حرفه ای است که می تواند با اعزام پلیس به کمک de-تشدید شرایط. اضافی وجود دارد addendums مانند یک به انحلال و یا از بین بردن گروه درجه نظامی تجهیزات.

"من برای ایستادن نیست defunding از همه افسران پلیس اما برگزاری افسران پلیس پاسخگو برای آنچه آنها انجام می دهند" گفت: Lamarquita صافی از دلوت که صحبت می کرد در بازسازی SPD رالی. "این است که من را پشتیبانی نمی کند ، من نمی حمایت از آنهایی که بد. با این حال گفت: من خیلی دوست دارم برای شروع ساخت آبی زندگی می کند ماده با پرچم سیاه و سفید زندگی می کند توجه بیش از بالا به دلیل آن را نه پلیس من یک مشکل با. این واقعیت است که آنها در حال گرفتن اقلیت زندگی ای زندگی می کند."

"من فقط می خواهم بگویم که از ابتدای سال همه ما می خواستیم برای پلیس برگزار می شود مسئول قتل خود را نادرست و آن را به نظر می رسد بیش از حد به سوال" گفت: Anissa Peppersack برتر که با حضور بازسازی SPD رالی. "و بنابراین من فکر می کنم آن را تا به حال به تشدید به این نقطه از بازسازی اگر فقط درخواست پلیس برای پاسخگو باشد برای آنچه که آنها در حال انجام است بیش از حد."

Counter protesters wave American and Blue Lives Matter flags Saturday in front of the Douglas County Courthouse. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مقابله با معترضان موج آمریکایی و آبی زندگی می کند موضوع پرچم روز شنبه در مقابل دادگاه شهرستان داگلاس. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

تام میلر پاستور مرکزی مجمع کلیسا دعوت هر دو گروه برای به اشتراک گذاشتن یک نماز.

"این در مورد مردم و گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که افراد مختلف نظرات و خدا همه را دوست دارد میلر گفت:" با حضور در این رویداد برای حمایت از پلیس.

هیچ کس فکر می کند مرگ جورج فلوید درست بود, او گفت:.

"این غیر قابل قبول بود که اشتباه بود. وجود دارد بد افسران پلیس و ما باید برای ریشه کن کردن آنها را. که داده. ما در 100% توافق با که" میلر گفت. "اما ما اعتقاد داریم که ما نیاز ما اداره پلیس و ما در کنار آنها است."

او قدردانی این واقعیت است که بسیاری از مردم مایل به بحث در مورد ديدگاه ها و این که این دو رویداد باقی مانده صلح آمیز است. بنابراین Peppersack.

"امید من این است که برای این باقی می ماند به عنوان صلح آمیز به عنوان امکان پذیر است اما من مردم صحبت کردن و من فکر می کنم آن را در واقع واقعا سرد است که ما با داشتن این مکالمات" Peppersack گفت. "من فکر می کنم در غیر این صورت ما فقط می خواهم گیر در دنیای کوچک خود ما شنیدن همان چیزهایی است که ما در حال حاضر به توافق برسند اما از آنجا که ما در حال نوع mingling من احساس می کنم ما قادر به معرض چیزی است که ما در حال استفاده نمی شود."

گروه بازی دوئل انتخاب موسیقی وجود دارد و چند جرقه مشاجره بین اعضای گروه بیش از یک پرچم است که کاهش یافته بود در جاده و کسی که سوزاندن پرچم های کوچک. این بازسازی SPD سخنرانان به پایان رسید بدون حادثه و گروه راه می رفت به هموند پارک در حدود 2:30 p. m. آنها دعوت اعضای دیگر تجمع برای پیوستن به آنها را در پارک برای یک جامعه کباب.

این درخواست می تواند به صورت آنلاین در change.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن