ایجاد زیرساخت در بیهار به decongest بمبئی: شیو سنا

توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 11:43:21 am شیو سنا روز دوشنبه آمار در اتحادیه

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 11:43:21 am
Create infrastructure in UP, Bihar to decongest Mumbai: Shiv Sena شیو سنا روز دوشنبه آمار در اتحادیه وزیر Nitin کرد این سخنان در نیاز به decongest بمبئی. (عکس)

شیو سنا روز دوشنبه آمار در اتحادیه وزیر Nitin کرد این سخنان در نیاز به decongest بمبئی گفت: اگر شهرهای هوشمند مانند بمبئی و پونا ایجاد شده در اوتار پرادش و بیهار به تراکم جمعیت در این کشور سرمایه مالی را به طور طبیعی پایین آمده است.

سرمقاله در سنا سخنگوی 'Saamana' ادعا کرد که تقریبا 1.50 لاخ کارگران مهاجر که رفت به مکان های مادری خود در طول مستند بازگشته اند به ماهاراشترا آنها به عنوان "انجام هر گونه کار" بازگشت به خانه.

بمبئی شده است به طور قابل توجهی کمک به ملی خزانه داری اما آن را "نمی کردم با توجه به اشتراک گذاری از دریافت کمک مالی از مرکز" در جنگ علیه COVID-19 آن را ادعا کرد.

کرد در ماه گذشته گفت: این که نیاز به decongest بمبئی به عنوان پرجمعیت شهرستان با آن مواجه است "عواقب فاجعه بار" با اشاره به نصب coronavirus موارد است.

در پاسخ سنا در روز دوشنبه گفت: "اگر شما ایجاد شهرهای هوشمند مانند بمبئی و پونا در اوتار پرادش و بیهار تراکم جمعیت بمبئی و پونا پایین خواهد آمد به طور طبیعی. شغل باید ایجاد شده در این کشورها ،

کرد نگرانی را به طور خودکار رسیدگی شود اگر این کشورها ایجاد بیشتر و بیشتر زیرساخت های مراتی انتشار گفت.

"تقریبا 1.50 لاخ کارگران مهاجر بازگشته اند به ماهاراشترا دوباره در طول مستند دوره است. آنها لازم نیست که هر کار را در خود بومی متحده است. دلیل آن این است که توسعه رسیده است این کشورها آن را گفت.

برخی از هفت به هشت لاخ کارگران مهاجر رفت و برگشت از بمبئی به اوتار پرادش, Bihar, West Bengal و Odisha (در طول مستند) آن اشاره کرد.

"نزدیک به سه لاخ چپ از پونا و در حال حاضر آنها شروع به بازگشت. این چیزی است که افزایش بار در بمبئی و پونا Uddhav Thackeray رهبری حزب گفت.

"آن را به وضوح نشان می دهد که گرسنگی غالب است بیش از coronavirus تهدید. مردم مایل به گرفتن خطر و در حال سفر در جستجوی شغل را گفت.

اتحادیه دولت راه اندازی شد 'شهر هوشمند' ماموریت در ماه ژوئن 2015 اما چقدر از آن در واقع محسوس در بسیاری از سال است ؟ از سنا خواسته است.

"بمبئی گرفته بار countrys جمعیت است و به طور قابل توجهی کمک به خزانه ملی, اما آن را دریافت نمی کنند با توجه به اشتراک گذاری از دریافت کمک مالی از مرکز در زمان مبارزه با COVID-19 همه گیر افتاده است ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب