Sushil Kumar نگه داشتن آن ساده

دو مدال المپیک و قهرمان سابق جهان کشتی گیر Sushil Kumar که دستاوردهای طبقه بالا نگه می دارد زندگی خود را ساده

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

دو مدال المپیک و قهرمان سابق جهان کشتی گیر Sushil Kumar که دستاوردهای طبقه بالا نگه می دارد زندگی خود را ساده و دارای اهداف روشن.

"من برنز و نقره و طلا است که هنوز هم از چپ به پیروزی" گفت: Sushil در Manav Rachna مبارک بار در وب سایت تعامل در گفتگو با Ritika سینگ و Sataruka Ghosh.

37 ساله Sushil گفت: با انگیزه ماندن هرگز یک مشکل را به عنوان او همیشه به نظر می رسد در آینده پس از هر موفقیت و آماده برای هدف بعدی.

حتی اگر او آماده, Sushil را فرصتی برای رقابت در المپیک ریو. او به یاد می آورد مشابه مثال در سال 2002.

"به عنوان یک تازه وارد من انتخاب شده برای سال 2002 بازی های کشورهای مشترک المنافع در منچستر. اما چند روز قبل از مسابقه, نام من برداشته شد.

"من تا به حال مورد ضرب و شتم Shokinder سینگ و او انتخاب شده بود که من هنوز یک تاریخ. گورو من نشسته Pal بهترین سعی خود را, اما هیچ چیز اتفاق افتاده است.

"که در آن زمان وزیر ورزش Uma Bharati اعلام کرده بود ₹20 lakh برای طلا. که از یک خانواده طبقه متوسط من تا به حال احساس کردند که پول شده اند مفید" به یاد می آورد Sushil.

راهنمایی

دل او تصمیم گرفت برای رقابت در گل و لای-کشتی که در آن وجود دارد مقدار زیادی از پول زمانی که Sushil یافت نور هدایت است. "مربی Uday Chand به من گفت که می داند که خدا بزرگتر از همه چیز برای شما."

"خدا به من داده خیلی بیشتر" گفت: Sushil, خوشحال, در مورد پایه و اساس است که تقویت عزم خود را به حل و فصل چیزی کمتر از مدال المپیک.

Sushil گفت: هرگز وجود هر گونه فشار بر او را به عنوان او آماده شده و اجازه نمی دهد چیزی برای منحرف کردن تمرکز خود را.

"اگر شما به خوبی آماده وجود دارد بدون ترس و شما با خوشحالی رقابت" او گفت:.

Sushil اعتراف کرده است که او لذت می برد از چهار ماه از زمان خانواده در طول مستند.

اوج عملکرد

"رسیدن به اوج عملکرد در دستان شما است. کل جهان مواجه شده است همان وضعیت است. به گریه یا خنده این انتخاب شما است" گفت: Sushil.

Sushil او اعتبار نزدیک به دایره در اطراف او همه چیز را برای او تا به حال به دست آورد تا کنون.

"من بسیار خوش شانس هستم. من خوب گورو, خوب, خانواده, خوب, همسر, کودکان. تمرکز من این است که برای اقامت مناسب و آماده شود" گفت: Sushil.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن