دلوت کتابخانه خواندن تابستان می رود دیجیتال

اما چگونه یک کتابخانه میزبان یک برنامه خواندن تابستان بدون برنامه نویسی و نه توانایی در عین حال بازدید از کتاب

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

اما چگونه یک کتابخانه میزبان یک برنامه خواندن تابستان بدون برنامه نویسی و نه توانایی در عین حال بازدید از کتابخانه در فرد ؟

"این چالش بزرگ در این سال" گفت: جوانان خدمات هماهنگ کننده Kristy Nerhaugen. "به طور معمول ما می توانید به مردم بگویید در فرد چه می گذرد و آیا یک ضربه بزرگ کردن رویداد ها و برنامه های منظم برای تمام سنین است. اما با COVID-19 ما تا به حال به تغییر بسیاری از برنامه های ما آنلاین است."

خوشبختانه این کتابخانه در حال حاضر منتقل خواندن ورود بخشی از برنامه مطالعه آنلاین چند سال پیش. این کتابخانه با استفاده از یک پلت فرم به نام "Beanstack" که در آن شرکت کنندگان می توانید ورود به سیستم خود را در ساعت و یا کتاب خواندن در تابستان. این وب سایت در دسترس است از طریق مرورگر وب و نرم افزار تلفن همراه را می توان به تلفن های همراه و قرص.

"که در حال حاضر آشنا به مشتریان ما را به عنوان آنها شده است قادر به استفاده از آن برای چند سال در حال حاضر" Nerhaugen گفت. "اما اگر شما لازم نیست دسترسی به اینترنت, شما می توانید با استفاده از چاپ مطالعه سیاهههای مربوط است که ما ارائه شده است با ما در منظقه وانت سفارشات."

ادامه مطلب: نوک پیکان کتابخانه سیستم به رزومه کتابخانه سیار سرویس

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه را تشویق به خواندن و یا خواندن به 20 ساعت در طول تابستان است. اما کودکان نیز دریافت مدالها در برنامه آنلاین برای صرف وقت بازی و گر چه هنر.

صحبت از صنایع اگر یک خانوار است که کمی کوتاه در منابع کتابخانه نیز گهگاه توزیع صنایع دستی کیت برای کودکان و نوجوانان با منظقه سفارش کتاب.

"ما می دانیم که بسیاری از مردم در حال گرفتن که دیجیتال فرسودگی شغلی بنابراین ما در تلاش هستیم به این دست در صنایع موجود به بچه ها چیزی سرگرم کننده برای انجام" Nerhaugen گفت. "آنها همیشه در دسترس است اما ما در پست مورد آنها ما در Facebook صفحه زمانی که آنها آماده برداشت می شود."

کتابخانه توزیع گیره لباس پروانه ای صنایع دستی کیت در ماه مه است و قصد دارد برای انجام یک Play-Doh صنایع دستی کیت در آینده نزدیک.

طرفداران این کتابخانه در تابستان Kaleidoscope, برنامه, شده, خانواده, سرگرمی برای بیش از 35 سال با کمک از بندر دلوت Kiwanis باشگاه باید بدانید این برنامه ادامه خواهد داد در این تابستان البته دیجیتالی. ماهانه برنامه های به اشتراک گذاشته خواهد شد زندگی می کنند از طریق دلوت کتابخانه های عمومی را در Facebook صفحه.

"این فوق العاده است که ما در عصری زندگی میکنیم که در آن ما باید این سیستم عامل های دیجیتال به ادامه برای رسیدن و اتصال با مشتریان ما که ما بسیار از دست رفته" Nerhaugen گفت. "چیز زیادی در مورد بسیاری از Facebook مسائل است که شما نمی نیاز به یک حساب کاربری برای دسترسی به آنها."

Library supervisor Sue Schumacher carries a bag full of books to a waiting customer outside the Duluth Public Library on Friday, May 15. The library has been fulfilling an average of 60 curbside orders each day. When they started the program April 27, they averaged 90 curbside orders per day. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

کتابخانه استاد راهنما سو شوماخر حمل یک کیسه پر از کتاب به انتظار مشتری در خارج از دلوت کتابخانه عمومی در روز جمعه, مه 15. کتابخانه انجام شده است و به طور متوسط 60 منظقه سفارشات هر روز. هنگامی که آنها شروع به برنامه مارس 27, آنها به طور متوسط 90 منظقه سفارشات در هر روز. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

که یک سوال در کتابخانه نگه داشتن خواسته بودن. به گزارش روابط عمومی, مدیر لورا Selden پاسخ این است که در حال حاضر ناشناخته است.

"بزرگترین دلیل این واقعیت است که ما از دست داده 25 تکنسین های کتابخانه بیش از همه گیر" Selden گفت. "ما باید یک ساختمان بزرگ با تعداد زیادی از سرویس امتیاز و بدون کارکنان آن را واقعا سخت به اجرا چیز است."

Selden گفت: این کتابخانه در انتظار اخبار در مورد دلوت شهرستان بودجه برای دیدن اگر موقت اخراج از تکنسین های دائمی خواهد بود.

"در عین حال ما در حال کار سخت بر روی این منظقه بخشی از چیزهایی که" Selden گفت. "و این است که رفتن به تغییر کمی خیلی زود است."

تا ژوئن 15, کاربران تا به حال به یک قرار ملاقات برای جلوگیری از کتابخانه را انتخاب کنید تا خود را در منظقه سفارش کتاب. اما با شروع دوشنبه مشتریان قادر خواهد بود به جلو را انتخاب کنید تا کتاب بدون ملاقات.

"ما در حال تعویض به یک نرم افزار است که به شما اجازه با ما ارتباط برقرار کنید وقتی کسی را می کشد تا به ما اجازه می دانم که آنها وجود دارد. بنابراین ما می توانید کتاب های خود را و سپس آنها را بررسی و" Selden گفت.

این منظقه خدمات نیز در حال حرکت از میشیگان خیابان به برتر خیابان. در هنگام چیدن یک سفارش خود را به کتابخانه کارت و تلفن همراه در صورت امکان. Selden گفت: دستورالعمل های بیشتر در دسترس خواهد بود در کتابخانه سایت duluthlibrary.org و در تعیین مکان وانت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن