باز کردن 1.0 روز 8: ایندور داماد جریمه برای پوشیدن ماسک; چرخه افزایش فروش در کلکته در میان ترس از انتقال

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 8:26:36 pm ماهاراشترا بدترین متاثر از دولت

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 8:26:36 pm
ماهاراشترا بدترین متاثر از دولت است بیش از 1 لاخ موارد به دنبال تامیل نادو و دهلی نو است.

با بیش 11,500 تازه موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته, Covid-19 عفونت در هند در روز دوشنبه افزایش یافت و به 3.32 لاخ با مرگ و میر نزدیک به 10,000 خوانده شده را علامت. طبق آخرین بهداشت وزارت تلفات در ایستاده بود 9520 با بهبود بیش از فعال موارد است. در حالی که نزدیک به 1.7 لاخ مردم را بهبود وجود دارد بیش از 1.5 لاخ عفونت فعال در کشور است. ماهاراشترا بدترین متاثر از دولت است بیش از 1 لاخ موارد به دنبال تامیل نادو و دهلی نو است.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) توصیه کرده است استفاده از سریع آنتی ژن کیت های آزمایش برای تشخیص COVID-19 در مهار مناطق و تنظیمات بهداشت و درمان در ترکیب با روش RT-PCR آزمون. این کیت اجازه خواهد داد که تشخیص سریعتر و بدون آزمایشگاهی بررسی شده است.

در ضمن تامیل نادو وزیر Edappadi K Palaniswami دوشنبه اعلام کرد کامل مستند در چنای Thiruvallur, Chengalpet و Kancheepuram مناطق از ژوئن 19 تا 30 ژوئن. اما دهلی وزیر Arvind Kejriwal, پس از یک نشست در دهلی نو به ریاست وزیر خانه Amit Shah گفت: دولت هیچ برنامهای برای تحمیل یک مستند در سرمایه های ملی.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب در سراسر کشور در روز 6 از unlockdown:

COVID-19: داماد جریمه 2,100 تومان برای پوشیدن ماسک در ایندور

یک داماد جریمه شد 2,100 تومان در روز دوشنبه پس از مدنی مقامات در Madhya Pradesh را ایندور, دولت را در بدترین coronavirus-آمار منطقه را دیدم او را به نشستن در یک خودرو با 12 نفر دیگر بودند که بخشی از ازدواج او و هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک.

ایندور شهرداری شرکت سلامت افسر Vivek Gangrade گفت: Dharmendra Nirale جریمه شد در حالی که مقامات وزارت بودند در یک روال دور برای دیدن اگر اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای شد که به دنبال آن در نظر شیوع.

"در حالی که دولت اجازه داده است 12 نفر برای شرکت در یک ازدواج تابع در این مورد تمام 12 نشسته بودند نزدیک در داخل یک وسیله نقلیه که بیش از حد بدون پوشیدن ماسک. ما بهبود 2,100 تومان به عنوان جریمه در نقطه ای از Nirale," او گفت:.

خوب متشکل 1,100 تومان برای حفظ فاصله اجتماعی و 1,000 تومان برای پوشیدن ماسک.

چرخه افزایش فروش در کلکته در میان ترس از COVID-19 انتقال در حمل و نقل عمومی

فروش دوچرخه در کلکته شاهد یک جهش در میان coronavirus بحران با مسافران به دنبال یک خوب اجتماعی فاصله فعالیت و یک جایگزین برای حمل و نقل عمومی. West Bengal وزیر Mamata بانرجی خواسته است تا پلیس به دوچرخه سواران بیشتر دسترسی به جاده های شهر اگر یک سازمان از علاقه مندان به دوچرخه گفت: تقاضای خود را به صورت اختصاصی چرخه خطوط در مسیرهای اصلی بود و در عین حال به ملاقات کرد.

دوچرخه نمایندگی گفت چرخه علاقه مندان است که شده است وجود دارد به سه برابر افزایش در تقاضا برای دوچرخه در دو هفته گذشته به عنوان مسافران روبرو هستند یک زمان دشوار برای گزارش کار به دلیل عدم امکانات حمل و نقل عضو کلکته چرخه Samaj روز دوشنبه گفت:. بسیاری از مردم در حال خرید, دوچرخه مدرن با امکانات به قیمت بین 8,000 تومان-15.000 راه دور ،

کشاورزی ارگانیک حفظ سابق فوتبال کاپیتان های تازه' در طول مستند

سابق هند, فوتبال, کاپیتان Gouramangi سینگ جدید کشف شده است شور و شوق برای کشاورزی ارگانیک است که نگه داشتن مدافع سابق جسمی و روحی تازه در طول COVID-19 اجرا مستند گزارش PTI.

در حال حاضر با خانواده اش در ایمفال با توجه به غالب شیوع کروناویروس و پس از آن مستند Gouramangi صرف شکستن از فوتبال گسترش باغ آشپزخانه خود را با رشد انواع مختلف سبزیجات با خواهر و برادر خود را.

"ما باید یک پچ کوچک از زمین کمتر از یک هکتار. آن است که برخی از راه رفتن فاصله از خانه ما.

"ما تا به حال یک باغ آشپزخانه وجود دارد برای دو سال گذشته و بیش از این مستند دوره, خواهر و برادر من و من سعی کردم به آن گسترش و رشد انواع مختلف سبزیجات مانند فلفل و زردچوبه و زنجبیل و کدو و ذرت karela (تلخ تنبل) کدو تنبل, lauki (گارد بطری)," Gouramangi گفت.

این مدافع سابق که در حال حاضر سر مربی تیم قهرمان 2nd Division سمت لیگ FC, بنگلور, ایالات افزود: تجربه بهره مند است او را به استفاده خوب از نويافته ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن