West Indies cricket افسانه اورتون Weekes می میرد سن 95

با مرگ اورتون Weekes روز چهارشنبه در سن 95 کریکت دهکدهای از دست داد یکی از بزرگترین ضربه.او همچنین گذشته از یک

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

با مرگ اورتون Weekes روز چهارشنبه در سن 95 کریکت دهکدهای از دست داد یکی از بزرگترین ضربه.

او همچنین گذشته از یک افسانه سه نفر از cricketing شوالیه شناخته شده به عنوان سه Ws که نظارت ظهور West Indies cricket پس از جنگ جهانی دوم است.

اعداد به تنهایی چشمگیر خواندن: در 48 آزمون, بازی های برگزار شده بین سال های 1948 و در سال 1958 Weekes به ثمر رساند 4,455 اجرا می شود به طور متوسط از 58.61.

او 15 قرن ها از جمله پنج فوق العاده ای دنباله ای که باقی می ماند یک رکورد امروز. اما این راه او ساخته شده آن را اجرا می کند که گرفتار تخیل.

سابق غرب هند کاپیتان جفری Stollmeyer توصیف Weekes به عنوان "پنج فوت و شش اینچ بسته نرم افزاری از عضله".

"وجود دارد هیچ مزخرف در مورد Weekes بدون لودگی. پس در کار او هدفمند است. کسب و کار خود را به نمره اجرا می شود" گفت: Stollmeyer.

"بازی سکته مغزی شد و بازی او می دانست و دوست داشت بهترین و مگر اینکه شرایطی موجه تشخیص Weekes خواهد تولید خود را فوق العاده مربع برش, کاهش پوشش درایو توجهی قلاب و پرقدرت بر روی درایو برای همه برای دیدن و لذت بردن از است."

اورتون de Courcy Weekes متولد شد و در Pickwick فاصله باربادوس در 26 فوریه سال 1925.

او یکی از سه غرب هند نوابغ به دنیا آمد در داخل یک مایل و نیم از هر یک از دیگر بیش از 18 ماه دوره است.

این دیگران بودند فرانک Worrell و کلاید Walcott. با هم آنها سه Ws.

"از Ws او (Weekes) احتمالا بی رحم ترین اجرا-کامپایلر و خود را جمع و جور ساخت و بالا به ثمر رساند اجرای ناچار دعوت مقایسه با جورج Headley" نوشته دنیس کامپتون, یکی از بزرگ انگلستان ضربه عصر.

آن بود با تشکر در بخش, به Headley که Weekes در بر داشت پای خود را در تست کریکت.

23 ساله شده بود برداشت و به بازی در این آزمون از سال 1948 خانه سری در برابر ضعیف MCC (انگلستان) تیم رهبری Gubby آلن اما با نمره بالا از 36 او حذف شد برای چهارمین آزمون.

اما زمانی که 39 ساله Headley انصراف از طریق آسیب Weekes احضار شد به کینگستون, نه یک انتخاب محبوب در میان جامائیکا که مورد علاقه خود را JK هولت.

Weekes وارد میدوی را از طریق اولین روز پس از سفر از باربادوس به استقبال با این jeers و heckles اما آنها به سلامتی یک روز بعد او به عنوان سقوط یک انگلستان حمله که شامل آلن موریس Tremlett و جیم برای Laker 141 منجر به 10-جدا پیروزی برای غرب هند.

'درخشان مجموعه ای از سکته مغزی'

Weekes بود در راه خود را و زمانی که غرب هند رفت و در تور هند بعد از آن در سال او تولید پی در پی نوبت 128 در دهلی نو 194 در بمبئی و 162 و 101 در کلکته.

او باید تا به حال یک ششم متوالی صد بود اما در اجرا به صورت 90 در مدرس یک تصمیم که والکات به عنوان "جای تردید".

در سال 1950 او نقش کلیدی در حمایت از نقش ریسندگی سانی Ramadhin و Alf ولنتاین در غرب هند' 3-1 برنده سری در انگلستان است.

او ساخته شده سه و نیم قرن و سپس 129 ترنت در پل جایی که او به تماشای ضمن ستایش از شخصیت های سابق Nottinghamshire و انگلستان بازکن جورج کان.

"من همه آنها را دیده اند پس از ویکتور Trumper و از جمله (همین) Bradman گفت:" کان بود که 71 در زمان پس از بازی اول کلاس کریکت بین سال 1902 و در سال 1932.

"من هرگز دیده می شود بیشتر درخشان مجموعه ای از سکته مغزی و نه شنیده توپ خیلی خوش رخ داد."

Weekes به انگلستان بازگشت و در سال 1957 که اگر چه ناامید کننده با استانداردهای تولید یکی واقعا به یاد ماندنی نوبت.

آن آمد و در نوبت دوم در خداوند با غرب هند هنوز انتهایی انگلستان توسط 217 در 80-4 و رو به شکست سنگین.

انگلستان حمله فرد Trueman, برایان استاتهام و ترور بیلی بهره برداری از این خط الراس در مهد کودک پایان توپ را به عقب spitefully.

Weekes پیوست گری Sobers و مجموعه ای در مورد اضافه کردن 100 در 95 دقیقه است. Weekes در زمان ضربه به دست که ترک خورده یک انگشت اما در سه دقیقه اقامت در چین ادامه داد: به حک کردن پرتاب در اطراف خداوند هدف قرار دادن 16 مرزهای قبل از اخراج به مدت 90.

"هرگز بیشتر قهرمانانه رودخانه مستحق تر از یک قرن است. این نوبت از یک نابغه" نوشته کامپتون.

با Weekes, والکات و Worrell در وسط-سفارش غرب هند افزایش یافت و از یک سبک تست ملت به رهبران جهان تخمگذار زمین برای امثال گری Sobers روهان Kanhai کلایو لوید و درآمدزایی ریچاردز.

پس از بازنشستگی از تست کریکت در سال 1958 Weekes ادامه داد: بازی در لنکشایر لیگ در انگلستان شد تحسین مدیر و مرگبار پل بازیکن به نمایندگی از باربادوس و knighted شد در سال 1995.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب