زمانی که سرخپوستان ساخته شده beeline برای ویمبلدون حسن نیت ارائه میدهد Ramanathan کریشنان

مانند بسیاری از افراد سن Ramanathan Krishnan, 83 نیست جسارت حتی معمولی با توجه به COVID-19."درست مثل هر کس دیگ

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

مانند بسیاری از افراد سن Ramanathan Krishnan, 83 نیست جسارت حتی معمولی با توجه به COVID-19.

"درست مثل هر کس دیگری در جهان, من نشستن در خانه و تماشای تلویزیون و فیلم. با توجه به سن و سال من من نمی تواند استطاعت به بیرون بروید. من امیدوارم که همه چیز بهتر محض است که همه در گرفتن تغذیه گفت:" هندو.

وقتی که می آید به یادآوری رویدادهای کریشنان واقعا belies سن و سال او. لحظه ای که شما به او بگویید که از آن شده است 60 سال پس از او به ویمبلدون تک آهنگ نیمه نهایی در سال 1960, کلمات جریان مانند یک رودخانه زیبا. دیگر هندی قبل یا پس از رسیده است در گذشته چهار در تک در عمده.

تازه خاطرات

"این است که 60 سال پیش [اما] خاطرات من تازه هستند. من به یاد داشته باشید همه چیز است. در آن روز ویمبلدون استفاده می شود به اسپایر تنها به بالا هشت در یک قرعه کشی 128 و من کشت هفتم برای اولین بار.

"این راه من نیست که برای دیدار با کشت بازیکن تا مرحله یک چهارم. که یک مزیت بزرگ گفت:" Padma بوشان awardee.

 

کریشنان گفت: دو دور اول در ویمبلدون شد و کمک کرد که او را به اوج فرم.

او در ادامه گفت که او تا به حال تمرین خوبی قبل از این مسابقات به عنوان او مبتلا به آبله مرغان و مجبور شد به دست نزدیک به دو ماه از عمل در آوریل و مه.

"با توجه به آبله مرغان, من در قرنطینه به مدت سه هفته. من به انگلستان رفت بدون بازی بسیار تنیس. در واقع من تمرین تنها برای 2-3 روز قبل از ملکه باشگاه [قهرمانی].

"من دو بازی اول [در ویمبلدون] در برابر [استرالیا] جان Hillebrand و [اسپانیا] آند Gimeno رفت و به پنج مجموعه. من فقط خراشیده از طریق. اما که به من اعتماد به نفس گفت:" کریشنان.

استاد با افتخار گفت که او بیشتر سرخپوستان به ویمبلدون.

"من به یاد داشته باشید بیشتر سرخپوستان شروع به آمدن به ویمبلدون دادگاه زمانی که من برنده مسابقه پس از مسابقه. من تو را دیدم بسیاری از چهره های سرخپوستان زندگی در انگلستان است.

"هند جمعیت بالا رفت و در عدد. من همه سرخپوستان به ویمبلدون," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب