لیورپول آسانسور لیگ برتر جایزه

لیورپول بازیکنان در نهایت دست خود را در لیگ برتر جایزه روز چهارشنبه در یک خاموش, ارائه, مراسم در مقابل خالی Ko

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

لیورپول بازیکنان در نهایت دست خود را در لیگ برتر جایزه روز چهارشنبه در یک خاموش, ارائه, مراسم در مقابل خالی Kop پس از یک خطر ناک 5-3 پیروزی بر چلسی در آخرین بازی خانگی این فصل است.

این باشگاه انگلیسی عنوان برای 30 سال شده بود مهر و موم شده تقریبا یک ماه پیش با هفت بازی باقی مانده پس از سه ماه توقف به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

کنی دالگلیش, آخرین Liverpool manager برای ارائه به عنوان ارائه شده در این مدال با پوشیدن یک ماسک صورت قبل از توزیع جایزه به کاپیتان جردن هندرسون که مطرح شده آن را به آسمان شب به عنوان آتش بازی و tickertape پر از هوا است.

متاسفانه به دلیل همه گیر است که قطع لیورپول شارژ به عنوان طرفداران از دست رفته را چه شده اند اهمیت شب در ورزشگاه آنفیلد.

Merseyside پلیس تا به حال با صدور 48 ساعته پراکندگی منظور جلوگیری از طرفداران جمع در اعداد بزرگ در سراسر شهر به عنوان آنها زمانی که به عنوان برنده شد در تاریخ 25 ژوئن هنگامی که نزدیکترین رقبای منچستر سیتی بودند مورد ضرب و شتم توسط چلسی.

بسیاری را جمع آوری خارج, اما, اجازه دادن به خاموش کردن شعله و آتش بازی.

با وجود sanitised مراسم در 53,000-seater ورزشگاه لیورپول بازیکنان انجام بهترین خود را برای پر کردن جای خالی حوله ای کردن یک تفسیر از این باشگاه سرود "you'll Never Walk Alone" همراه با مدیر یورگن Klopp و کارکنان خود را.

"اگر شما نمی بینید که ما آن را برای شما انجام من نمی توانم به شما کمک کند" زیدان از وی خواست تا برای پیام خود را به طرفداران.

"شما ما را خوشحال و همه ما باید جشن در خانه. آماده شدن برای یک حزب و هنگامی که این ویروس رفته ما یک حزب است."

لیورپول اجرایی پیتر مور گفت: بازیکنان و طرفداران "گرد هم می آیند به جشن" هنگامی که زمان مناسب است.

"این یک فصل شگفت انگیز" هندرسون گفت: سابق لیورپول مدافع Jamie Carragher در pitchside.

"این یک سفر یک روند و هر بازیکن شده است بخشی از آن است."

جایزه ارائه بدون طرفداران همیشه رفتن به احساس کمی مسطح اگر چه واقعی آتش بازی ارائه شده بیش از یک چیپ فصل فوق العاده لیورپول طرف.

لیورپول از دست رفته توسط یک نقطه در سال گذشته به منچستر سیتی با وجود از دست دادن تنها یک بازی است.

اگر چه آنها موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا در ماه ژوئن گذشته به زبان انگلیسی تاج چه قرمز نیمی از Merseyside است گاهی برای سه دهه است.

در آن زمان آنها را تماشا قوس رقبای منچستر یونایتد آرسنال چلسی و منچستر سیتی تسلط لیگ.

شیوه ای که در آن لیورپول در زمان آن را نشان می دهد آن را نمی خواهد یک.

"این نمی خواهد آخرین برای این تیم" سابق لیورپول هافبک گریم Souness گفت. "این باشگاه است بشود به یک بسیار موفق فوتبال باشگاه, این است که لیورپول را به جایی که آنها 30 یا 40 سال پیش.

"آنها خواهد شد به چالش کشیدن برای این و لیگ قهرمانان برای دهه آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن