پیشنهاد اول خیابان تبدیل به دو راه ترافیک می تواند به جلو حرکت این تابستان در دولوت

جودی نلسون سرپرست دفتر برای عمو دانبار خودکار بدن 210 E. اول خیابان شاهد خرید اینترنتی. "(هر روز) حداقل یک ما

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

جودی نلسون سرپرست دفتر برای عمو دانبار خودکار بدن 210 E. اول خیابان شاهد خرید اینترنتی.

"(هر روز) حداقل یک ماشین می رود راه را اشتباه در مقابل ساختمان ما. هنگامی که ما در عبور از خیابان و یا کشیدن یک ماشین از گاراژ شما رو به هر دو روش است. شما نمی توانید فقط فرض کنیم هر کس می داند که آن را یک طرفه," او گفت:.

در روز دوشنبه دلوت شورای شهر را تا قطعنامه ای که می تواند به هماهنگی بیشتر به خیابان تبدیل کل کشش در سوال به دو راه در جاده است.

پیشنهاد ملاقات با مخلوط نظرات به عنوان برخی از آنها همچنان به حمایت از آن خواهد عملکرد بهتر است به عنوان یک به طور کامل راه یکی از خیابان به جای.

A car turns into the Holiday Inn parking ramp Thursday on West First Street in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

یک ماشین تبدیل به تعطیلات مسافرخانه سطح شیب دار پارکینگ پنج شنبه در غرب اول خیابان در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

علامت Emmel می افتد که به اردوگاه. او یک شریک و معاون رئیس جمهور از Labovitz Enterprises یک شرکت که منابع شامل تعطیلات مسافرخانه در مرکز شهر دولوت. هتل پارکینگ رمپ به طور خاص طراحی شده برای یک راه ترافیک در خیابان با یک رمپ ورودی در سمت چپ از خروج شیب دار.

معکوس کردن جریان ترافیک در داخل و خارج از ساختار می تواند انجام شود, اما آن را نیاز به برخی از تغییرات فیزیکی.

"ما صلح با آن بسیار زیاد است زیرا این شهر مشخص شد این بود که برای رفتن به یک دو راهی" گفت: Emmel اشاره کرد که کارکنان شهرستان شده اند کمک به آنها را نگاه کنید که چگونه بهترین برای وصله پینه کردن سطح شیب دار.

تحویل به کسب و کار واقع در اول خیابان در حال حاضر و در عین حال یکی دیگر از چالش است. آن را غیر معمول نیست برای دیدن کامیون های دو پارک شده در جاده ها به عنوان آنها ارائه منابع. که می تواند در حال حاضر بیشتر از یک چالش با ترافیک در حال حرکت در هر دو جهت.

آدم Fulton, Duluth, معاون مدیر برنامه ریزی و توسعه اقتصادی اذعان کرد مشکل و اشاره کرد که "آن شده بود در تعدادی از دهه پس ما نگاه بارگذاری مناطق."

در عین حال ترکیبی از کسب و کار در خیابان به طور چشمگیری تغییر کرده و Fulton گفت: آن زمان به نگاهی دیگر به قرار دادن loading مناطق.

Traffic fills West First Street in Duluth on Thursday afternoon. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ترافیک پر غرب اول خیابان در دولوت در روز پنج شنبه بعد از ظهر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"ما نیاز به مطمئن شوید که بارگذاری مناطق در دسترس هستند اما ما همچنین در حال تلاش برای به حداکثر رساندن میزان در دسترس پارکینگ به طوری که مردم می توانند به راحتی به مرکز شهر به انجام کسب و کار و یا به یک نیش خوردن," او گفت:.

علامت Bauer, Duluth, پارکینگ, مدیر گفت که او در ابتدا نگران بود که برقراری جدید بارگذاری مناطق نیاز به قربانی کردن یک مقدار قابل توجهی از پارکینگ های خیابان. اما شک و تردید خود را تبدیل شد به پشتیبانی از برای تبدیل زمانی که او یاد گرفته که فقط سه پارکینگ خواهد بود از دست داد و تحت طرح پیشنهادی.

ماروین Krogerson مدیر کل از Erbert و Gerbert را در 234 W. اول خیابان گفت: یکی از پیشنهاد جدید بارگذاری مناطق واقع شده است و درست در مقابل کسب و کار خود را به طور بالقوه تسهیل زایمان. او همچنین تشویق که ساخت اولین خیابان به یک خیابان دو طرفه خواهد آن را آسان تر برای مشتریان به طور مستقیم دسترسی به رستوران خود را که از Mesaba خیابان. او گفت: این تغییر می تواند برای سریعتر تحویل سرویس به عنوان به خوبی.

"من واقعا نمی دانم چگونه آن را تحت تاثیر کسب و کار ما به صداقت اما من نمی بینم که چگونه آن را می تواند صدمه دیده است آن هم" Krogerson گفت.

فولتن توصیف یک طرفه بخش اول خیابان به عنوان یک رجعت به دوره قبل.

"این بخش از طریق خیابان های شهرستان از دلوت بود که واقعا مهم عروق قبل از آزادراه برای کمک به حرکت ترافیک را از طریق شهرستان و رسیدن آن به ساحل شمال. اما زمانی که آزادراه ساخته شده بود الگوهای ترافیک در دولوت تغییر بسیار گسترده ... چون همه که ترافیک استفاده می شود که به رفتن را از طریق شهرستان در دوم و سپس به جنوب در اول و سوم نقل مکان کرد و به اتوبان," او گفت:.

کریس Liljeblad Duluth ارشد برنامه ریز حمل و نقل, توافق, تماس اول خیابان "یک اثر از پیش من-35 زمانی که مرکز شهر بود برجسته خرده فروشی-مالی کسب و کار منطقه از کل منطقه است." او گفت: وجود دارد و دیگر نیاز به حرکت به عنوان مقدار ترافیک از طریق این منطقه در یک سرعت سریع سرعت.

شهر توصیه است که سیگنال های ترافیک در چهارم و پنجم راههای غرب و در اول و دوم راه شرق بود با جایگزین چهار راه توقف علائم بر اساس سطح ترافیک که موفق به تضمین ادامه stoplights.

A car waits to exit the Holiday Inn parking ramp Thursday on West First Street in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

یک ماشین منتظر به خروج تعطیلات مسافرخانه سطح شیب دار پارکینگ پنج شنبه در غرب اول خیابان در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اعضای دلوت را معلول کمیسیون ابراز نگرانی در مورد از بین بردن سیگنال های ترافیک و Liljeblad گفت که او در تلاش است به ترتیب یک جلسه با کمیسیون دوشنبه برای بحث درباره این موضوع و در شهرستان منطق.

او پیش بینی کرد اولین خیابان را تبدیل به امن تر اگر پیشنهاد تبدیل تایید شده است.

"خیابان یک طرفه واقعا تشویق مردم به درایو سریع تر" Liljeblad گفت. او گفت: متوسط سرعت سفر در خیابان به عنوان یک خیابان دو طرفه هستند انتظار می رود کاهش 5 تا 10 مایل از سطح فعلی به طور قابل توجهی کاهش خطر ابتلا به کشنده برخورد. او اشاره کرد که خطر یک عابر پیاده کشته شدن توسط یک وسیله نقلیه سفر 40 مایل در ساعت هشت برابر بیشتر از خطر مرگ برای کسی که زده توسط یک وسیله نقلیه سفر 20 مایل در ساعت.

فولتن گفت: هر دو Essentia بهداشت و سنت لوک در حال پردازنده با تعویض اولین خیابان دو طرفه.

در نامه ای به نمایندگان شهرستان مایک Boeselager معاون رئیس جمهور از خدمات پشتیبانی برای سنت لوک ابراز پشتیبانی قوی و گفت: "مطابق دو راه ترافیک کمک می کند تا کاهش راننده سردرگمی و ایدز در کاهش ترافیک است که بسیار امن تر از محیط برای وسایل نقلیه و به ویژه پیاده. دو راه ترافیک نیز کمک می کند تا به ارائه دسترسی بهتر به ما امکانات متعدد واقع در چهار بلوک به مساحت سنت لوقا پردیس."

اما نه همه سهام همان شور و شوق برای این طرح است.

ریک دانبار از عمو دانبار در بدنه خودرو ابراز نگرانی در مورد توانایی دو کامیون تحویل کامیون ها و کامیون های زباله برای ادامه خدمت به کسب و کار خود را با خیال راحت. او همچنین نگران است که این پیکربندی جدید آن را سخت تر برای مشتریان برای دریافت در داخل و خارج از فروشگاه خود را.

اما نلسون زیادی ندارد امیدوارم که این نگرانی را ثبت شهرستان.

"در این نقطه, آن نوع از راندند پایین گلوی ما. بنابراین در حال حاضر آن را فقط یک ماده از دیدن چگونه آن را می رود," او گفت:.

در صورت تصویب توسط شورا انتظار می رود این پروژه به رفتن را از طریق این تابستان. کار را شامل restriping جاده ها و نصب نشانه های جدید اما هیچ ساخت و ساز عمده درگیر خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب