Jarrid هوستون ستون: شلوغ ترین بازکن تا به حال دیدم تعداد زیادی از walleyes گرفتار در سنت لوئیس رودخانه

آن را تا حد شلوغ ترین من تا کنون دیده اند برای یک روز افتتاحیه. با که گفت: هر کس به نظر می رسید روحیه خوب و دا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

آن را تا حد شلوغ ترین من تا کنون دیده اند برای یک روز افتتاحیه. با که گفت: هر کس به نظر می رسید روحیه خوب و داشتن سرگرم کننده است.

ما شاهد بسیاری از تورهای پرواز بود اما طراوت برای دیدن بسیاری از افراد آزاد ماهی با کیفیت. ما همچنین انجام بخشی از ما به عنوان تنها نگه داشتن چند خوار اندازه walleyes و انتشار چندین قدیمی-اندازه ماهی.

درجه حرارت آب این ماهی بر روی برگزاری معمولی پس از تخم ریزی, تغذیه, الگوهای. آن را سرگرم کننده حفاری در مقابله با جعبه و تلاش جدید طعمه و تکنیک ها و یادداشت برداری است. موفقیت ما بیشتر آمد از jigging زنده minnows اما ما ماهی در ریخته گری و چرخش روش به عنوان به خوبی.

مطمئن شوید که آن را سرد اما گرم شدن قلب و روح خود را بیش از آخر هفته باز صرف با آنهایی که ما را دوست دارم.

در اینجا ما گزارش:

لیک برتر تا به حال یک مناسب و معقول نیش می گذرد. اگر چه منشور ماهیگیری است که هنوز هم ممنوع بسیاری از کاپیتان و دیگر ماهیگیران تفننی شده اند با هم و پیدا کردن برخی از موفقیت است. بهترین طعمه به نظر می رسد به رنگ روشن و داغ pinks, پرتقال و سبزی کشیده پشت ریزی تخته در نیمه بالای ستون آب.

هدف اعماق شده اند اعم از نزدیکی ساحل 50-100 پا به کمی off shore در 150-به علاوه ، بهترین شانس به نظر می رسد در طول گرمتر بخش از روز است. دریاچه ماهی قزل آلا شده است, حسابداری برای, ترین, جلب, اما بسیاری از آنها نیز اخذ شده است به برخی از coho ماهی قزل آلا, ماهی قزل آلای قهوه ای و چند steelhead. این نیش به رشد ادامه خواهد داد برای چند هفته آینده.

جریان ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن موفقیت در نور نوسانی اعتصاب شاخص بیش از تخم مرغ الگوهای. این مهم است که به طور یواشکی و نه روح ماهی که مانور جدید ماهیگیری خم/سوراخ.

سنت لوئیس رودخانه رفتن همه چیز را برای آن در حال حاضر. (به جز crappies ما نمی تواند پیدا کردن هر یک از آن نشده است.) بهترین انواع مختلف اردک ماهی نیش شده است در اندازه طعمه زنده jigged در 1/8-1/4 اونس jigs. بهتر است کیفیت ماهی شده اند و در وسط به پایین بخش از خور اما هنوز هم وجود دارد برخی از ماهی زیبا را از گرفتار شدن upriver.

تعجب نمی شود به درهم و برهم کردن با برخی از پاداش smallmouth شمال ماهی یا ماهی خاویار این ماهی بسیار فعال هستند در حال حاضر به عنوان به خوبی.

چرخش نیز آوردن مقدار زیادی از ماهی به قایق. بیشترین موفقیت را برای ما بوده است و در دو مجلس cranks در اواسط اندازه محدوده. بهترین رنگ شده اند مدال طلا و browns اما در همه صداقت, رنگ نشده است یک متغیر برای ما.

ترین قایق ترافیک شده است از الیور به 23 پل اما اشتباه نکنید ما به برخی از ماهی خوب در همه بخش ها از رودخانه است. رودخانه بالادست بزرگراه 23 پل هنوز خارج از محدوده تا مارس 19. هیچ علامت های مانند معمول, اما از آن است که در مینه سوتا fishing regulations. همچنین, مطمئن شوید که شما یک مقاله کپی از مجوز خود را هنگام ماهیگیری در آبهای مرزی.

آبهای داخلی مانند مخازن شمال Duluth ادامه برای قرار دادن در یک نیش خوب به عنوان به خوبی. رانش jigging طعمه زنده در 6-14 پا شکسته شده است برای یک مخلوط از walleyes باس و پیک.

مخازن شمال دلوت شده اند از دیدن برخی از اقدام در ترکیبی از کرم minnows و زالو. برخی از ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن موفقیت های خوبی را با لغزش bobbers و زالو خاموش تیز انتقال. به یاد داشته باشید برای بررسی اندازه حد مقررات به عنوان بسیاری از مختلف دریاچه باید قوانین متفاوت است.

Panfishing شده است آهسته تر از من فکر کردم این امر می تواند در این زمان, اما این است که حس می کند با توجه به کولر بهار ما را تحمل کرده اند تا کنون. آب در دماهای ادامه به شناور در 47-60 درجه محدوده بسته به جایی که شما هستند. هوا در تماس است به صورت بسیار گرمتر آب و هوا در راه است, بنابراین نگاه برای panfish به حرکت می کند تا به سطحی تازه پوشش گیاهی در چند هفته آینده.

توجه داشته باشید در سمت دور از تشویق به حفاظت از افسران کار ما آب در این بازکن آخر هفته. چیزهایی که به عنوان مشغول به عنوان من تا کنون دیده اند و آن را عالی می دانم که ما باید برخی از مجریان در آب کمک به امن نگه داشتن ما و حفاظت از این منابع است. تنگ خطوط هر کس و ببینید که شما در خارج وجود دارد!

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب