مدرس Dist. آبزی انجمن ژست

مدرس منطقه آبزی انجمن (MDAA) آمده است رو به جلو برای کمک به محلی مربیان نجات غریق و سایر کارکنان بیشتر استخر خ

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

مدرس منطقه آبزی انجمن (MDAA) آمده است رو به جلو برای کمک به محلی مربیان نجات غریق و سایر کارکنان بیشتر استخر خصوصی که شغل خود را از دست در این بیماری همه گیر.

پس COVID-19 شکست در اواسط ماه مارس تمام استخرهای شنا بسته شده اند و در نتیجه افراد درگیر در مربیگری/مدیریت آنها خواسته به ترک.

"ما (MDAA) کمک کرده ₹1 لاخ از خود ما صندوق. ما به دنبال در 50 نفر حداکثر خواهد شد که به دریافت کمک. ما در حال حاضر zeroed در 20. به این دلیل است که این افراد این است که شنا رشد است. آنها ریشه این ورزش" K. K. Mukundan از MDAA گفت هندو در اینجا در روز دوشنبه.

MDAA تشکیل یک کمیته متشکل از رئیس جمهور آن (دکتر Sadayavel Kailasam) منشی خزانه دار و معاون رئیس جمهور(ع) است که کمک خواهد کرد در انتخاب کسانی که مستحق.

"کاملا چند باید شغل خود را از دست. در واقع من شنیده ام که در یکی از خصوصی برجسته استخر در این شهرستان هشت نفر شغل خود را از دست" گفت: Mukundan.

وزیر امور خارجه که هم سابق سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: این پاسخ از برادری شده است فوق العاده است.

"ما همچنین به دنبال حامیان مالی. ما در حال ارائه مقررات مربوط به آنها. در عرض یک هفته ما را شناسایی باقی مانده مردم و توزیع پول و مواد غذایی است که در گذشته برای یک ماه به آنها," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب