تا سانتی متر می پرسد pvt بیمارستانها و خانه های سالمندان به شروع غیر COVID خدمات

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14, 2020 1:16:12 pm وجود دارد نیز باید در دسترس بودن از,

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14, 2020 1:16:12 pm
Non-coronavirus treatment in hospitals, yogi adityanath, private hospitals uttar pradesh, coronavirus UP, coronavirus Yogi adityanath, indian express news ,UP economy, Yogi Adityanath, UP MSME, Up small scale industries, Centre fund to Up, Indian express وجود دارد نیز باید در دسترس بودن از, PPT, کیت N95 ماسک های عفونی و دیگر تجهیزات ضروری در خصوصی بیمارستان Adityanath گفت. (فایل)

اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath خواسته است تا پزشکان از بیمارستان های خصوصی و خانه های پرستاری در دولت برای ارائه غیر COVID خدمات سلامت در هماهنگی با ادارات مربوطه آن مناطق را با خود بردند.

وزیر کارگردانی در بخش بهداشت و درمان فوری اجازه به بیمارستان های خصوصی و خانه های سالمندان است که پس از coronavirus پروتکل برای شروع عملیات و تمام فعالیتهای پزشکی.

بخوانید| اقتصاد راه اندازی مجدد برنامه ریزی: برنامه های 2,000 تومان کرور روپیه وام به MSMEs بانک زمین برای صنایع

در یک ویدئو کنفرانس با اعضای هندی انجمن پزشکی چهارشنبه شب او تاکید کرد که قبل از شروع اورژانس و سایر خدمات در تمام موسسات پزشکی باید با ارائه آموزش به کارکنان خود را در چگونه برای حفاظت از خود را از رمان ویروس.

وجود دارد نیز باید در دسترس بودن از, PPT, کیت N95 ماسک های عفونی و دیگر تجهیزات ضروری در خصوصی بیمارستان Adityanath گفت.

او گفت: همه ثبت نام بیمارستان ها و خانه های سالمندان تحت Ayushman بهارات سیاست باید ارائه PPT کیت در نرخ یارانه و کارگردانی اصل, منشی, پزشکی, سلامت, تمدید ثبت نام از این بیمارستان به مدت شش ماه خبر داد.

او کارگردانی است که بیمارستان های خصوصی لزوما نیاز به بررسی جامعه گسترش و اطمینان از مناسب غربالگری از کسانی که برای رسیدن به خدمات اورژانس و بلافاصله به اطلاع دولت های منطقه در صورت هر گونه COVID-19 مورد مثبت.

بخوانید| یوگی Adityanath مصاحبه: 'هیچ قحط و غلا از امکانات ما می تواند فوری اشتغال به 15 لاخ مردم'

او همچنین دستور داده است که بیمارستان های خصوصی بررسی شود دو بار در 24 ساعت و پزشکان و دیگر کارکنان به طور منظم مورد آزمایش قرار.

"هندی انجمن پزشکی است که مشارکت در این مبارزه با کروناویروس. ما قادر خواهد بود برای پیروزی در این مبارزه بهتر با کمک پزشکان خصوصی. لازم است برای ارائه بهتر و کیفی خدمات پزشکی به مردم" وزیر گفت.

"مردم باید اذعان و احترام سهم از پزشکان و امدادگران و پرستاران و سایر کارکنان در این مبارزه با کروناویروس" او گفت:.

وجود دارد 26 coronavirus آزمایشگاه تست عملکرد در دولت و تلاش برای افزایش این تعداد است. دولت در تلاش است تا به بهترین تکنولوژی موجود برای مبارزه با کروناویروس ارشد وزیر اضافه شده است.

درخواست بيمارستانهای خصوصی و خانه های پرستاری و دیگران را به اجرای خدمات اورژانس به عنوان در هر دستورالعمل دولت Adityanath به نام برای گرفتن تمام اقدامات احتیاطی برای بررسی عفونت و حفظ اجتماعی فاصله.

CM گفت: بیمارستان های خصوصی و خانه های سالمندان نقش عمده ای در ارائه امکانات درمانی به مردم و که آنها نیاز به پیاده سازی تاج پروتکل و اطمینان حاصل شود که بیماران مبتلا به بیماری های دیگر را ندارد به رنج می برند, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن