چگونه راه آهن, مترو, خدمات برنامه ریزی برای جمع آوری بخار پست-مستند 4.0

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 7:58:54 pm کارگران مهاجر از کرالا رسیدن ب

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 7:58:54 pm
lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news کارگران مهاجر از کرالا رسیدن به Charbagh ایستگاه راه آهن در لکنو توسط یک قطار ویژه. (Express Photo by Vishal Srivastava/فایل 07.05.2020)

با مرحله چهارم از سراسر کشور مستند به دلیل Covid-19 pandemic, پایان روز 31 مه و مرکز تعمق در نقشه راه آینده, راه آهن در حال آماده سازی خود برای مدرج سرگیری قطار مسافری عملیات از 1 ژوئن. مترو راه آهن خدمات از سوی دیگر هنوز برای دریافت چراغ سبز از مرکز به آنها باقی می ماند در لیست محدود فعالیت در سراسر کشور تحت مستند آخرین دستورالعمل وزارت خانه امور.

اولا بیایید نگاهی به چگونگی راه آهن در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد خدمات آن

هفده Jan Shatabdis پنج Durontos و یک تعداد به طور سنتی محبوب پست الکترونیکی و یا قطار اکسپرس به نقاط مختلف هند خواهد بود در میان لیست 100 جفت از قطار به و وپیش—برای اینکه دوباره به راه افتادند از 1 ژوئن. اینها علاوه بر Shramik قطار ویژه شده اند که در حال اجرا پس از آوریل 1. راه آهن' تصمیم در راستای از سرگیری پرواز داخلی خدمات 'کالیبره شیوه ای'.

lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news کارگران مهاجر از کرالا رسیدن به Charbagh ایستگاه راه آهن در لکنو توسط یک قطار ویژه. (Express Photo by Vishal Srivastava/فایل 07.05.2020)

این تصمیم با توجه به منابع در نظر گرفته شده با دو هدف از باز کردن این گزینه برای تمایل مهاجران به بازگشت به ایالات متحده کار خود را از خانه متحده در بهره از سرگیری فعالیت های اقتصادی همراه با دادن این رشته و دیگران مایل به سفر به این گزینه است.

رزرو برای این قطار آغاز شده در مارس 21 و بلیط تنها می تواند رزرو از وب سایت. این قطار می تواند رزرو تا 30 روز در پیش است. در تلاش برای بازگرداندن برخی از حالت عادی در راه آهن ایستگاه راه آهن و همچنین دستور داد که این دکه مواد غذایی و محیط های اغذیه فروشی در ایستگاه افتتاح شود.

لیست قطار برای اجرا از ژوئن 1

گذشته از 17 Jan Shatabdis که صندلی-فقط قطار برای کوتاه تر فواصل پنج Durontos اجرا خواهد شد از هوره به Yesvantpur, Sealdah به پوری, Shalimar به Patna, Ernakulam به Nizamuddin و سکوندربد به Nizamuddin. این انتخاب قطار اتصال لایه-دو شهر در سراسر هند و همچنین مترو و سرمایه در شهرها است.

علاوه بر این به طور منظم به ایمیل/اکسپرس راه دور قطار شامل آنهایی که محبوب مانند Shivgang, Shramjeevi گوا, بیان, Andhra Pradesh بیان معبد طلایی, پست, Karnataka Sampark Kranti, هوره-بمبئی پست آشرام بیان Karambhumi بیان ،

lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news کارگران مهاجر از غرب بنگال و بیهار منتظر قطار خارج CSMT بمبئی روز چهارشنبه بعد از ظهر. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran/27.05.2020)

این خواهد بود به طور کامل محفوظ قطار با داشتن هر دو AC و غیر AC کلاس. به طور کلی مربیان همچنین باید محفوظ صندلی برای نشستن. وجود خواهد داشت هیچ unreserved مربی در قطار. "کرایه باید به صورت عادی و عمومی (GS) مربیان بودن محفوظ دوم صندلی (2S) کرایه باید شارژ و صندلی ارائه خواهد شد به تمام مسافران" راه آهن گفت.

معمول سلامت پروتکل غربالگری و اجازه می دهد تنها بدون علامت مسافران برای سفر و غیره به عنوان قابل اجرا در ویژه Rajdhani-نوع قطار آغاز شده در اوایل این ماه ادامه خواهد داشت مانند داشتن برای رسیدن به ایستگاه 90 دقیقه در پیشبرد. تعداد محدودی از رزرو شمارنده خواهد شد به ویژه عبور و سهمیه اما نه برای عموم مردم.

تنها چهار دسته از Divyangjan امتیاز و 11 دسته از بیمار امتیازات مجاز در این قطار ویژه.

راه آهن' دوره بعد از عمل: قطار بیشتر, باز, رزرو شمارنده

پس از آن تصمیم به راه اندازی مجدد 100 جفت قطار از 1 ژوئن دولت نیز برنامه ریزی برای بازگرداندن حدود همین تعداد از قطار بیشتر به زودی. در حالی که تعداد زیادی از غیر AC مربیان در حال حاضر در حال استفاده توسط Shramik ویژه و تعداد زیادی مصرف شده توسط مرمت 100 جفت ایمیل/اکسپرس قطار می رود که مجموعه ای از خدمات قطار به از سر گرفته خواهد شد که AC خدمات کلاس. حدود 1200 جفت به طور منظم به ایمیل/قطار اکسپرس باقی می ماند می شود دوباره بازسازی شد.

هفته گذشته آن را به حال تصمیم به باز کردن رزرو بلیط شمارنده در سراسر کشور در یک روش مرحله به مرحله به طوری که فروش بلیط آفلاین می توانید راه اندازی مجدد.

lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news مهاجران صبر کنید به هیئت مدیره قطار. بیان عکس Gurmeet سینگ/فایل)

"ما را به هند نسبت به حالت عادی. ما در حال توسعه یک پروتکل برای شناسایی ایستگاه های که در آن شمارنده را می توان باز کرد. ما باید اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ جمعیت زیادی جمع آوری و در شمارنده به کتاب بلیط بنابراین ما در حال بررسی وضعیت و تدوین یک پروتکل نسبت به آن" راه آهن وزیر Piyush Goyal گفته بود.

"ما نیز به زودی اعلام از سرگیری بیشتر قطار," او گفت: در یک گفتگو با بی جی پی سخنگوی Sambit Patra اضافه کرد که 1.7 لاخ مشترک مراکز خدمات را شروع رزرو بلیط.

چگونه مترو خدمات راه آهن در حال آماده شدن برای از سرگیری?

وقتی که می آید به سرمایه های ملی از آهن مترو دهلی نو شرکت (DMRC) است به اطلاع کارکنان آن است که خدمات ممکن است شروع به در یک اطلاعیه کوتاه از "24-48 ساعت". به عنوان اولین گام به سوی از سرگیری خدمات منابع گفت: این اعزام نیروی انسانی کامل از جمله ایستگاه کنترل و خانه داری کارکنان از روز شنبه و آغاز آماده سازی برای اجرای "دو پیشرفت در تمام خطوط" به معنی فراوانی قطار بالا خواهد بود.

همچنین به عنوان خوانده شده | در اینجا چگونه Delhi Metro خدمات خود را با تغییر پست مستند

The Indian Express آموخته است که مترو طرح استقرار مشتری تسهیل عوامل در ایستگاه دروازه حرارتی اسکن از مسافران است. رمز تلوان ماشین آلات (TVMs) هستند به احتمال زیاد به غیر فعال شود برای تضعیف معاملات نقدی به جز در "شرایطی اجتناب ناپذیر". تمیز کردن ایستگاه نیز آغاز شده است. روابط مشتری کارکنان نیز خواسته شده است که به نشان می دهد تا برای جلسات جدید روش عملیاتی استاندارد (SOP) که حاکم بر خدمات به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس در مه 15.

lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news Delhi metro خدمات به حالت تعلیق باقی می ماند پس از مارس 22 از نظر گسترش شیوع کروناویروس. (اکسپرس عکس Praveen Khanna/فایل)

هر چند مترو خدمات ماند و تحت ممنوع لیست همانطور که در حال حاضر این مرکز در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده با مترو اپراتورهای سراسر کشور SOP زیر که خدمات سر گرفته خواهد شد. طبق SOP قطار متوقف خواهد شد تا 30 ثانیه بیشتر از حد معمول در ایستگاه برای اطمینان اجتماعی فاصله میان مسافران شبانه روزی و یا alighting.

در داخل قطار صندلی ظرفیت محدود خواهد شد با 'اشغال نمی کند' برچسب های جا به جا شده در هر متناوب صندلی. کسانی که ایستاده خواهد شد انتظار می رود برای حفظ یک فاصله حداقل یک متر در میان خود.

lockdown, lockdown india, railways, metro services, metro services resume, metro services resume date, metro resume date, lockdown 4.0, lockdown in india, lockdown 5.0, lockdown extension, metro plan, metro services in india, indian railways, railway news یک مسافر از عبور از یک دروازه به عنوان یک کارگر با استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای تمیز کردن آن به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر COVID-19 در یک ایستگاه مترو در دهلی نو, هندوستان, جمعه, مارس 13 سال 2020 است. (AP Photo/فایل)

این SOP همچنین تاکید کرد که "تنها بدون علامت مسافران مجاز برای ورود به ایستگاه". آن را اضافه می کند که کد QR بر اساس بلیط های مرتبط با Aarogya Setu برنامه برای اطمینان از تنها "ایمن مسافران" به دست آوردن ورود به ایستگاه هنگامی که محدودیت در خدمات برداشته می شوند. مترو اپراتورها نیز کارگردانی را به استفاده از "Aarogya Setu برنامه اجباری" برای همه مسافران است.

طبق گزارش دیگر مترو خدمات مانند چنای مترو راه آهن محدود (CMRL) و کوچی مترو راه آهن با مسئولیت محدود (KMRL) تنظیم شده خود را برای شروع به طور منظم عملیات هنگامی که آنها دریافت nod از دولت خود را دولت.

در بنگلور Namma مترو همه را به از سرگیری عملیات به عنوان بنگلور, مترو, شرکت راه آهن است که در انتظار نهایی nod از دولت برای همان. با توجه به ارشد BMRCL رسمی یک برنامه ساخته شده در حال حاضر به از سرگیری عملیات با 33 درصد ظرفیت مسافر. "تأمین اجتماعی فاصله بین مسافران با پوشیدن ماسک و ارائه جامع sanitisation مکانیزم اولویت برای آماده سازی ما در حال حاضر" این مقام گفت.

اما دولت هنوز به یک تماس در همان رئیس دفتر وزیر تایید کرد که آنها در حال انتظار مرکز دستورالعمل برای از سرگیری عملیات. Namma مترو سوابق متوسط ridership از 4.5 لاخ روزانه.

با ورودی از Avishek G Dastidar, Sourav Roy,Barman, رالف الکس Arakal

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن