مرز بسته, Ontario انواع مختلف اردک ماهی بازکن خواهد بود محدودیت Yanks

که خبر بد نه فقط برای هزاران نفر از ماهیگیران تفننی است که به طور معمول سر شمال برای درب بازکن, بلکه برای بسیا

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

که خبر بد نه فقط برای هزاران نفر از ماهیگیران تفننی است که به طور معمول سر شمال برای درب بازکن, بلکه برای بسیاری از انتاریو رفت و آمد مکرر صاحبان بسیاری از آنها ساکنان ایالات متحده. در واقع چندین Northlanders ماهیگیری خود را در اردوگاه های شمال مرز در انتاریو است.

مرز بسته شده برای سفر شخصی از مارس 21, اگر چه از آن باقی مانده است باز به ترافیک تجاری مانند کامیون و قطار. در آوریل 20, دولت های هر دو کشور توافق برای محدود کردن سفر غیر ضروری به کمک آهسته گسترش COVID-19 ویروس برای حداقل 30 روز. که به نظر می رسد نشان می دهد که مرز می تواند بازگشایی on May 20 یا 21 بسته به روز در حال شمارش است. اما آن را نیز ممکن است به بسته شدن می تواند تمدید شود.

آن را به سمت چپ ماهیگیران تفننی و رفت و آمد مکرر صاحبان در حالت عدم قطعیت است.

یک مارس 20 افتتاح خواهد اجازه می دهد تا سفر در زمان طولانی آخر هفته روز یادبود. اما هر تاریخ دیگر را بخورند به قلب انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری فصل bread-and-butter دوره برای بسیاری از ماهیگیری اردوگاه. به طور متوسط بیش از 90% از مشتریان در شمال غربی انتاریو ماهیگیری در اردوگاه های شهروندان ایالات متحده.

بسیاری از ماهیگیران تفننی نه تنها خود را از دست داده در اوایل سفر شمال مرز اما مشخص نیست که چگونه بسیاری از شما را به سفر حتی به عنوان تابستان می رود. بسیاری از گروه های خود را لغو معمول سفر تمایلی به مردم را هم برای درایوهای های طولانی و کابین باقی می ماند تحت COVID-19 نگرانی.

روستایی دلوت-منطقه ساکن رابین Sodelrind صاحب بارکر خلیج توچال در پایین Manitou دریاچه حدود 90 مایلی شمال بین المللی می افتد با او وین. او گفت: به نظر می رسد ممکن است 20 است که هنوز مرز باز تاریخ در حال حاضر. اما حتی در آن ماهیگیران تفننی باید انتظار برای پیدا کردن یک تغییر سناریوی عبور از مرز.

"ممکن است نمایش فیلم در مرز یک بار باز و همچنین," او گفت:. "آن مطمئن شده نامشخص زمان. ما مجبور به انصراف از ما ممکن است مهمانان و مطمئن نیستید در مورد ماه ژوئن است."

Gary Moeller از Baudette مینه سوتا یک شریک در بالارد رفت و آمد مکرر در مینه سوتا کنار دریاچه جنگل و جزیره سیاه اردوگاه در انتاریو کنار دریاچه بزرگ گفت: مرزی و گردشگری احتمالا در صدر لیست از مقامات دولتی در هر کشور در برخورد با COVID-19 مسائل.

"من به نوعی احساس قابل درک است که گردشگری بسیار در سوز در حال حاضر" Moeller گفت: چنگال بزرگ هرالد. "End نتیجه ؟ بیش از احتمال زیاد (بالارد جزیره سیاه) را نمی توان در عمل برای ماه مارس که دانستن آن را به ما طول می کشد حداقل دو هفته به آمادگی قبل از این اردوگاه به طور کلی آماده برای رفتن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب