ماموریت شروع دوباره: معامله گران در بدن به دنبال Sharad Pawar مداخله

نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:21:36 am Sharad Pawar.

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:21:36 am
sharad pawar, maharashtra mission begin again, maharashtra mission begin again guidelines, Federation of Associations of Maharashtra, fam, maharashtra trader body, indian express news Sharad Pawar. (فایل)

یک روز پس از ماهاراشترا دولت جدید صادر دستورالعمل های عملیاتی برای ماموریت شروع دوباره در دولت معامله گران در جامعه به دنبال ملی حزب کنگره (NCP) رئیس جمهور Sharad Pawar مداخله.

یک هیئت از فدراسیون انجمنهای ماهاراشترا (FAM) است که یک چتر تجهیز 781 ثبت نام انجمن تجارت روز پنج شنبه در ملاقات Pawar در جنوب بمبئی با خود خواست که مغازه ها مجاز به باقی می ماند باز از دوشنبه تا شنبه. این خانواده قبلا نوشته شده به وزیر Uddhav Thackeray بیش از تقاضا حتی تهدید به راه اندازی یک "عدم همکاری اعتراض" اگر آن را ملاقات کرد و یا قبل از اوت 1 به بعد. اما آرامش بود و نه اعلام شده توسط دولت در روز چهارشنبه که آخرین دستورالعمل برای باز کردن عمومی و فعالیت های اقتصادی اعلام شد.

گسترش مستند در دولت یک ماه دیگر Thackeray دولت حفظ کرده است سخت تر از مستند قوانین نسبت به مرکز. تا آنجا که به فعالیت های اقتصادی مربوط می شود فقط عمده آرامش اعلام کرد که بازگشایی مغازه ها در مراکز و رستوران ها از اوت 5 به بعد.

روز پنج شنبه در دیدار با Pawar FAM نمایندگان تصریح کرد تقاضا برای مغازه ها مجاز به اجرا و برای شش روز در هفته. "ما تا به حال یک بحث مفصل بیش از مشکلات مواجه توسط جامعه کسب و کار با توجه به مستند محدودیت. مغازه ها مجاز به باز باقی می ماند فقط برای سه روز در هفته در حال حاضر. این به این معنی آنها عمل فقط برای 12 روز در هفته در حالی که در اتاق, اجاره, حقوق پرداخت می شود برای تمام ماه. پس از آن وجود دارد وام پرداخت می شود به عنوان به خوبی. ما منتقل به او که سه روز در هفته کار مدل قابل دوام نیست" گفت: FAM, معاون ارشد رئیس جمهور Jitendra شاه.

این NCP رئیس جمهور گفته است که او را ترتیب یک جلسه مشترک با رئیس جمهوری در چند روز آینده مقامات ارشد به بررسی معامله گران با نگرانی گفت: شاه. Pawar گزارش همچنین خطاب به سانتی متر طول در حالی که موضوع این جلسه بود.

با استناد به که هزاران نفر از معامله گران در حال تلاش برای شناور ماندن معامله گران' لباس نیز به دنبال احیای بسته است. تقاضای خود را شامل یک 3 درصد یارانه بهره در سرمایه وام availed این سال است. در یکی دیگر از تقاضا به طور مستقیم ساخته شده به Thackeray کردن مدیر کل Ashish مهتا خواسته است به دولت برای در نظر گرفتن ساخت یک "مورد خاص" برای فارسان و شیرین مغازه ها توسط اجازه آنها را به باقی می ماند باز در شنبه 2 اوت در آستانه Raksha Bandhan. مهتا در نامه خود به Thackeray است استدلال کرد که کنگره به رهبری دولت در پنجاب در حال حاضر اعلام کرد که تقدیر ویژه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن