اوریا حوادث: تلفات در حال حاضر 27; هشت پلیس به حالت تعلیق برای 'شکست' به توقف کامیون

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 8:41:16 am یکی دیگر از مهاجر و

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 8:41:16 am
Auraiya accident: Toll now 27; eight cops suspended for ‘failing’ to stop truck یکی دیگر از مهاجر و کارگر که در مجروح شد اوریا کامیون تصادف شد و تحت درمان در Saifai PGI در اتاوا منطقه در برابر صدمات و پنج مرگ و میر به 27. (اکسپرس فایل عکس توسط Vishal Srivastava)

یکی دیگر از مهاجر و کارگر که در مجروح شد اوریا کامیون تصادف شد و تحت درمان در Saifai PGI در اتاوا منطقه در برابر صدمات و پنج مرگ و میر به 27. برخورد درگیر یک کامیون تریلر و کامیون. در حالی که حدود 45 نفر سفر در تریلر کامیون که حامل کیسه دیوار بتونه حدود 22 در کامیون از جمله زنان و کودکان است.

اضافی سرپرست پلیس Kamlesh کومار Dixit گفت: "Neeru Kalindi (37) درگذشت یکشنبه شب. او از Bokharo در Jharkhand. او در تریلر کامیون که در برخورد با یک کامیون در NH24 روز شنبه حدود 2 هستم.

رئیس پزشکی سرپرست از دانشگاه علوم پزشکی Saifai, اتاوا, Dr Aadesh کومار گفت: "Kalindi درگذشت یکشنبه شب به دلیل صدمات ناشی از تصادف." در مجموع 33 نفر بستری در بیمارستان پس از حادثه از آنها را به تسلیم در حالی که دیگران درگذشت قبل از آنها می تواند درمان.

در مجموع از هشت پرسنل پلیس بودند به حالت تعلیق در اوریا برای "شکست" برای متوقف کردن کامیون از ورود به منطقه است.

"یک sub-بازرس یک سر پاسبان و شش پاسبان متوقف شد. آنها ارسال شده در مرز این منطقه در شب حادثه اتفاق افتاده است. شش پلیس متعلق به Ajitmal ایستگاه در حالی که دو تا پاسبان بودند متصل به Ayana ایستگاه پلیس در منطقه" مطلع Dixit.

روز شنبه وزیر یوگی Adityanath دستور داده بود تعلیق SHOs از دو ایستگاه های پلیس در ماتورا و آگرا است. در حالی که ماتورا و آگرا مرز راجستان آگرا مرزهای دهلی نو بیش از حد. توضیح دنبال شده از افسران پلیس از این دو حوزه. CM همچنین دستور داد یک مورد در برابر رانندگان و صاحبان این دو کامیون که باید کشف و ضبط شده است.

روز یکشنبه پلیس شناسایی شده بود که راننده کامیون به عنوان Pratap Singh (25), از جلون منطقه در بالا که تحت درمان در بیمارستان در Saifai. Dixit گفت: آنها سوال راننده شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن