کارناتاکا BJP مملو از فعالیت های پیش از RS MLC سنجی

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:09:35 am دهلی نو-بر اساس رهبران

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:09:35 am
Karnataka BJP abuzz with activity ahead of RS, MLC polls دهلی نو-بر اساس رهبران BJP گفت: rumbling در دولت واحد است همه چیز در مورد پر کردن این جای خالی و انتظار می رود گسترش در B S Yediyurappa کابینه. (عکس)

با انتخابات با توجه به مدت چهار Rajya سبها صندلی و 12 MLC صندلی خالی به فعالیتهای سیاسی در کارناتاکا BJP واحد تبدیل شده اند گیج کننده باشد. دهلی نو-بر اساس رهبران BJP گفت: rumbling در دولت واحد است همه چیز در مورد پر کردن این جای خالی و انتظار می رود گسترش در B S Yediyurappa کابینه.

از چهار Rajya سبها کرسی رفتن به پای صندوق های رای در ژوئن 19, BJP است که مطمئن شوید که برای برنده شدن دو و کنگره یکی. چهارمین نامزد می تواند نخست وزیر سابق و JD(ع) رهبر H D Deve Gowda منابع گفت.

به عنوان کنگره و JD (ع) هنوز برای تصمیم گیری در چهارمین صندلی BJP است که برگزاری آن تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را باید در زمینه یک سوم نامزد شده است. "دولت رهبران جلسه در روز شنبه و آنها را انتقال تصمیم خود را برای رهبری مرکزی. تصمیم گیری در فیلدینگ یک سوم نامزد نهایی خواهد شد و پس از آن گفت:" یک رهبر بی جی پی. منابع گفت: اگر Deve Gowda نمی کند ظهور به عنوان یک نامزد مشترک برای کنگره و JD (ع) BJP می تواند زمینه نامزد خود را برای چهارمین کرسی ایجاد یک امکان سیاسی تجدید در دولت است.

بی جی پی را Prabhakar Kore یک Lingayat رهبر که Rajya سبها مدت به پایان می رسد در ژوئن 25, به دنبال یک دوره دیگر. Umesh Katti نفوذ BJP MLA علاقه زیادی به برادر خود رامش گرفتن بلیط به بالا ، هشت ترم MLA Katti شده است ناراضی با حزب شده است و خواستار وزرا اسکله.

سابق JD(ع) رهبر ثانیه Vishwanath, در حال حاضر با بی جی پی نیز مشتاق Rajya سبها صندلی گفت: منابع. نام های دیگر انجام دور شامل Tejaswini Ananth کومار, بیوه از اواخر اتحادیه وزیر Ananth کومار.

همانطور که برای 12 MLC اسکله هفت هستند برای نظر سنجی و پنج برای نامزد اعضای.

وزیر باید به جای برخی از کسانی که خود را ترک احزاب برای پایین آوردن کنگره-JD (ع) دولت ژوئیه گذشته. در حالی که 17 MLAs (14 از کنگره و سه از JD (S)) پیوست BJP 11 از آنها بازگشته اند به مجلس از طریق bypolls.

پارتی منابع در دهلی نو گفت: این Yeddyurappa دولت است که بر روی زمین جامد به او اعتماد به نفس از BJP رهبری و همچنین حمایت توده.

فعلی قدرت 224-عضو کارناتاکا مونتاژ 222 که در آن BJP دارای 117 کرسی (از جمله بلندگو). کنگره و JD(ع) برگزار 68 و 34 کرسی بود. BSP یک صندلی و دو وجود دارد مستقل. یک نامزد به Rajya سبها نیازهای 44 رای از مجلس به امن صندلی خود را. با جریان قدرت کنگره دارای 24 اضافی آرا پس از انتخاب Mallikarjun Kharge که نامزدی اعلام شد. JD (ع) نیاز به 10 رای بیشتر برای برنده شدن در یک صندلی.

منبع گفت که در حالی که JD (ع) در رهبری دولت تمایلی به دنبال کنگره حمایت دانمارکی علی Lok سبها عضو که برنده در یک BSP بلیط شده است صحبت کردن با رهبران کنگره برای حصول اطمینان از Deve Gowda انتخابات به مجلس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب