راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: HC به شنیدن Sachin خلبان درخواست در مدت کوتاهی

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: فایل عکس راجستان وزیر

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan government floor test, rajasthan floor test news, rajasthan govt latest news راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: فایل عکس راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون سابق Sachin خلبان.

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: راجستان بالا دادگاه از سر گرفته است و شنیدن درخواست ثبت شده توسط Sachin خلبان و شورشی اردوگاه چالش برانگیز رد صلاحیت اعلامیه های صادر شده برای آنها توسط دولت و مجلس سخنران. این روند به احتمال زیاد به بیرون کشیده شده و حتی در صورت حکم به عنوان حکم را به چالش کشیده بود در دیوان عالی کشور است.

شورشیان خدمت کرده بودند رد صلاحیت اعلامیه پس از کنگره شکایت به بلندگو که قانونگذاران به مبارزه طلبیده بود حزب شلاق برای حضور در دو مجلس قانونگذاری حزب جلسات هفته گذشته در روز دوشنبه و سه شنبه. خلبان اردوی اما استدلال می کند که یک حزب شلاق امر تنها زمانی که مجمع در جلسه.

در همین حال منابع گفت: هند اکسپرس که خلبان در تماس با AICC دبیر پریانکا گاندی Vadra. این دو صحبت کرد و بیش از این گوشی در آخر هفته, منابع, گفت:. بالای رهبری از جمله Priyanka است باز به دیدار خلبان آنها اضافه شده است. بی جی پی با این حال معتقد است که بحران در راجستان کنگره رفته گذشته نقطه بدون بازگشت.

rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan government floor test, rajasthan floor test news, rajasthan govt latest news

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: کنگره MLAs در راجستان وزیر Ashok Gehlot محل اقامت دوشنبه گذشته. (فایل)

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی

BJP شده است ساخت برخی از حرکت حتی اگر خلبان گفت که او قصد پیوستن به زعفران ، این حزب خواسته است یک کلاچ از آزمایش رهبران از آن راجستان واحد به کاوش شانس برنده شدن بیش از برخی از MLAs در حال حاضر در Gehlot اردوگاه این منبع گفت. با توجه به یک محاسبه در BJP وجود دارد 21 MLAs در این خلبان اردوگاه از جمله 19 کنگره شورشیان و دو مستقل – Om Prakash Hudla (Mahuwa) و Suresh تک (سجت). این 21 MLAs همراه با BJP خود 72 و سه نفر از متحد خود را RLP را ضد Gehlot شماره 200-عضو مجمع تا 96.

در میان طوفان سیاسی در راجستان رهبر مخالفان دولت در مجلس گلاب Chand Kataria یکشنبه گفت: تنها یک طبقه از آزمون می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک دولت اکثریت در قدرت باقی بماند یا نه. بیانیه خود آمد ساعت پس از کنگره منابع وجود دارد گفت: ممکن است در یک جلسه مجلس بعد از این هفته. وزیر Ashok Gehlot هم تا به حال ملاقات فرماندار Kalraj Mishra در روز شنبه.

در ضمن با وجود این حزب با داشتن کوچک حضور در راجستان مجمع Bhartiya قبایل پارتی پنج شنبه گفت که در حال حاضر در یک موقعیت kingmakers. "ما دو MLAs در یک خانه 200 و در عین حال ما در موقعیت kingmakers," رئیس حزب Maheshbhai C Vasava گفت PTI در روز یکشنبه. Vasava اضافه شده بود این حزب در حال حاضر گسترش حمایت Gehlot دولت پس از اطمینان که آن مطالبات مربوط به توسعه مناطق قبیله ای خواهد شد.

سیاسی ردیف بیش از این نوار صوتی در ادامه روز یکشنبه پس از کنگره خواستار استعفای وزیر اتحادیه Gajendra سینگ Shekhawat برای او به اتهام نقش در توطئه برای سرنگونی Asok Gehlot دولت است. "اگر اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat ادعا آن است که صدای او و مرجع در این کلیپ صوتی است که برخی دیگر Gajendra سینگ پس چرا او از ترس به صدای نمونه?" کنگره رهبر آجی Maken پرسید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب