گجرات: دو برگزار شد به صورت قاچاق IMFL تومان ارزش 2.5 لاخ توسط کالاها بسته آموزش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:38:23 am پلیس در حال حاضر کاو

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:38:23 am
gujarat railway police, gujarat liquor smuggling, gujarat liquor smugglers arrested, indian made foreign liquor seized, imfl seized, indian express news پلیس در حال حاضر کاوش چگونه بیش از 2200 بطری IMFL لود شد در Bandra پایانه بدون هیچ گونه بررسی است. (بازنمودی عکس)

دو نفر دستگیر شدند به صورت قاچاق مشروب پس از گجرات راه آهن تیم پلیس یافت 48 جعبه با بیش از 2200 بطری هند ساخته شده خارجی مشروب (IMFL) به ارزش بیش از 2.5 Rs لاخ در یک ظرف در بسته قطار کالا در اوخا ایستگاه راه آهن در Devbhoomi دورکا.

به گفته پلیس بطری 'Haywards 2000 قوی حق بیمه' آبجو بودند در حال قاچاق از Bandra در بمبئی به اوخا در Devbhoomi دورکا تحت پوشش تامین "پزشکی و کالا به عنوان ملزومات". آن بهبود در ژوئن 1 شب هنگامی که یک بسته آموزش غربی راه آهن از Bandra پایانه وارد در اوخا ایستگاه راه آهن و یک تیم از GRP بازرسی یکی از ظروف.

"زمانی که بسته آموزش وارد کارکنان راه آهن آغاز شده و تخلیه بسته هنگامی که یکی از جعبه 'محصولات بهداشتی' پیدا شد باز. در چک کردن پرسنل در بر داشت بطری های آبجو و کل ظرف در جستجو بود. در مجموع 48 جعبه با 2,283 بطری 500 میلی لیتر آبجو هر کل تومان ارزش 2.5 لاخ پیدا شد. بسته به سفارش یکی محمد Azgar از Indiranagar در بمبئی برای بهارات پاتل در اوخا. تیم ما تصمیم به صبر برای گیرنده می رسند در ایستگاه راه آهن و دوشنبه شب یکی Aashiq محمد وارد یک Bolero SUV برای دریافت بسته از طرف بهارات پاتل. راه آهن رسمی حاضر به او را بر دست بسته و سپس یک تیم پلیس دستگیر او گفت:" یک مقام ارشد پلیس در غرب راه آهن ارسال شده در احمدآباد.

پس از تشنج از IMFL و دستگیری یک متهم یک شاه تسلیم شد در جمنگر راه آهن ایستگاه پلیس (اوخا جلو) در برابر سه نفر — Ashiq, محمد بومی پربندر, بهارات پاتل ساکن کشید در جوناگاد و محمد Azgar ساکن بمبئی.

بعد پلیس نیز بازداشت یکی دیگر همدست بهارات پاتل Aarif جمال (25) ساکن اوخا که وارد در اوخا ایستگاه راه آهن برای کمک به عاشق محمد.

پلیس گفت: مشروب بود به صورت قاچاق از اوخا به کشید در جوناگاد از طریق جاده. "متهم اصلی بهارات پاتل به نام عاشق محمد بر روی گوشی و از او خواست به جمع آوری بسته از اوخا ایستگاه راه آهن به یک بهانه ای است که وسیله نقلیه خود را کار نمی کند. پاتل فرستاده عاشق خود Aadhaar کارت عکس و یک عکس از دریافت از طریق WhatsApp. او قرار بود به انتخاب کنید تا مشروب و انتقال آن به پاتل در کشید" این مقام گفت.

"پس از دستگیری عاشق محمد ما منتظر تلفن خود را به حلقه دوباره و بهارات نام او را دوباره. ما ساخته شده محمد به اطلاع او که به عنوان وسیله نقلیه خود را نیز شکست او باید خود را به اوخا ایستگاه راه آهن و انتخاب کنید تا بسته. اما پاتل ارسال عارف از طرف او به اوخا و او نیز دستگیر شد. هر دو GRP و جوناگاد پلیس در حال حاضر به دنبال بهارات پاتل" اضافه شده رسمی.

پلیس در حال حاضر کاوش چگونه بیش از 2200 بطری IMFL لود شد در Bandra پایانه بدون هیچ گونه بررسی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب