کشور شکنجه شده توسط ملخ و بازندگان: Naqvi را تطبیق در کنگره

توسط: PTI | رامپور (اوتار پرادش) (up) | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 4:26:56 pm نقوی گفت: این کش

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: PTI | رامپور (اوتار پرادش) (up) | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 4:26:56 pm
Mukhtar Abbas Naqvi, Mukhtar Abbas Naqvi on Congress, Naqvi on Congress, India news, Indian Express نقوی گفت: این کشور اعتماد کامل در مودی. (عکس)

اتحادیه وزیر مختار Abbas Naqvi روز یکشنبه متهم کنگره در تلاش برای تبدیل "فاجعه به هرج و مرج" و گفت: این کشور شده است عذاب "ملخ و بازندگان".

"در این زمان از یک فاجعه وجود دارد عذاب ملخ و بازنده و هر دو باید با رسیدگی به شدت. در حالی که ملخ خطرناک برای محصولات بازنده باعث انزجار در کشور است. کل کشور است که به شدت در حال کار برای تبدیل فاجعه به فرصت اما کنگره در تلاش است به نوبه خود فاجعه به هرج و مرج" او ادعا.

پرداختن به BJP کارگران از طریق یک رویداد آنلاین در بالا شهر در میان COVID-19 گیر اقلیت وزیر امور گفت: رویای "antyodaya" (توانمند سازی فقیرترین) خواهد بود از طریق تعهد "aatmanirbhar بهارات" (متکی هند).

"امروز این کشور شده است به سرعت در حال حرکت به جلو در مسیر خود متکی هند تحت قوی و موثر رهبری نارندرا نخست وزیر" او گفت:, و اضافه کرد که این چالش بحران به ارمغان بیاورد جدید سپیده دم "را شامل توانمندسازی".

با کنگره برای حمله به دولت مودی در طول مرز مناقشه با چین در شرق لاداخ نقوی گفت: باعث تاسف است در حالی که نیروهای امنیتی به طور موثر کار با تعهد به حفاظت از مرزهای ما و برخی از احزاب سیاسی در تلاش هستند تا "demoralise" آنها را.

"این همان حزب سیاسی که تا به حال مطرح شده سوال در جوانی از نیروهای امنیتی ما در طول جراحی و حملات هوایی در یک توطئه جنایی برای رسوایی هند" Naqvi ادعا.

او گفت: این کشور اعتماد کامل در مودی.

"این کشور در دست های امن و مودی دولت ترک هیچ سنگ نمیماند که پشت به اطمینان حاصل شود که کشور امنیت و عزت را," او گفت:.

"اظهارات رهبران کنگره چیزی جز یک "گناه" از "تامین اکسیژن به ضد هند نیروهای" او ادعا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن