Uttarakhand: لاله باغ در پروژه آزمایشی در می یابد هیچ توریستی در فصل اول

نوشته شده توسط Lalmani Verma | Uttarakhand | به روز شده: May 16, 2020 7:19:46 pm هنگامی که توسعه هر

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | Uttarakhand | به روز شده: May 16, 2020 7:19:46 pm
tulip garden of Pithoragarh, uttarakhand tulip garden, lockdown uttarakhand tourist season, india lockdown, latest news, indian express هنگامی که توسعه هر طرح دراز این لاله باغ Pithoragarh—یک منطقه است که همچنین به نام "مینی کشمیر Uttarakhand" خواهد بود بزرگتر از یک موجود در سرینگر (اکسپرس عکس)

با پوشیده از برف هیمالیا در پس زمینه "ملکه شب" تحمل عمیق مارون متمایز گل لاله شکوفا در باغ Mostyamanu و Pashupatinath معبد در Chandak تپه منطقه در Pithoragarh این سال است. اما گلبرگ خیره کننده این ترکه ریخته در اوایل این ماه بدون پیدا کردن یک بازدید کننده.

لامپ خالص سفید, سلطنتی, باکره, سفید برفی, لاله Hakuum و کرم رنگ Purissima لاله رشد کرده و در همان محل هم ملاقات همان سرنوشت زیر یک ملت-شبکه مستند در تحمیل نظر Covid-19 شیوع اگر چه هیچ مورد مثبت شده است شناسایی شده در "منطقه سبز' منطقه.

اما رشد 25000 لامپ های مختلف از انواع گل لاله در مساحت 1000-متر مربع مساحت با بزرگتر بقا دوره داده است امید به دولت است که برنامه ریزی شده برای گسترش لاله باغ به مساحت 50 هکتار.

tulip garden of Pithoragarh, uttarakhand tulip garden, lockdown uttarakhand tourist season, india lockdown, latest news, indian express لامپ خالص سفید, سلطنتی, باکره, سفید برفی, لاله Hakuum و کرم رنگ Purissima لاله رشد کرده و در همان محل هم ملاقات همان سرنوشت (اکسپرس عکس)

هنگامی که توسعه هر طرح دراز این لاله باغ Pithoragarh—یک منطقه است که همچنین به نام "مینی کشمیر Uttarakhand" برای زیبایی آن خواهد بود بزرگتر از یک موجود در سرینگر در جامو و کشمیر. مقامات گفت که وزارت جنگل است که به احتمال زیاد برای انتقال زمین به بخش گردشگری برای پروژه به زودی و کار در زمین آغاز خواهد شد بعد از فصل باران های موسمی.

مردم به دانستن در مورد وجود اول لاله باغ دولت زمانی که وزیر Trivendra سینگ Rawat توییتی عکس از یکی دیگر از لاله باغ– طراحی و توسعه توسط وزارت جنگل در یک نسبتا کوتاه پچ در آن Munsyari آموزش و پرورش طبیعت و محیط زیست پارک مرکز. این صدای جیر جیر در بر داشت بیش از 16000 بازدید کننده در عرض چند ساعت.

اما در یکی دیگر از صدای جیر جیر "بدون" عکس CM نوشت که یک لاله باغ در حال توسعه در مساحت 50 هکتار در نزدیکی Mostyamanu معبد. دولت گفت که پیاز گل لاله کاشته شده است وجود دارد به عنوان آزمایشی پروژه این سال برای اولین بار در فوریه 4 و 5. گل به نظر می رسد برای اولین بار در مارس 4.

"گل وجود دارد برای بیش از یک و نیم ماه است. که یک دوره طولانی است. نتیجه می توانست بهتر بود لامپ های برنامه ریزی کمی زودتر. اما نتیجه قریب به اتفاق است و نشانه خوبی برای آینده" گفت: Ram Bernhardt Verma, district باغبانی افسر Pithoragarh.

tulip garden of Pithoragarh, uttarakhand tulip garden, lockdown uttarakhand tourist season, india lockdown, latest news, indian express گلبرگ از این خیره کننده ترکه ریخته در اوایل این ماه بدون پیدا کردن یک بازدید کننده. (اکسپرس عکس)

وقتی ورما بازرسی باغ در مارس 7, او در بر داشت گیاهان در دانه های گل بدون گلبرگ. "به دلیل مستند و حتی مردم محلی نمی تواند دیدن این لاله ها که در اینجا رشد کرده ، گردشگران از خارج نیز نمی تواند" او گفت:, و اضافه کرد که جدید لامپ های در حال تولید در همان گیاهان است.

دیپاک Purohit اضافی توسعه افسر راج بهون گفت که لاله رشد می کند به سرما در شرایط آب و هوایی. "آغاز شده کمی دیر اما لاله در Pithoragarh داد و طاقت فرسا نتایج. لاله در Rajbhawan در دهرادون صحه برای 25-30 روز اما آن را می تواند به حفظ و زنده ماندن تا دو ماه در Pithoragarh به دلیل شرایط آب و هوایی. همان شرایط آب و هوایی در کشمیر که در آن مردم در تعداد زیادی برای دیدن این گل."

جدا از Pithoragarh, اولین بار 1000 گل لاله لامپ رشد داده شدند و در هر وزیر اقامت و دبیرخانه 3500 در Chamoli منطقه و 250 در هریدور. لاله در حال رشد در راج بهون از سال 2013.

Pithoragarh منطقه گردشگری افسر Amit Lohni گفت: توسعه باغ لاله در Chandak منطقه بخشی از '13-مناطق-13 مقصد" پروژه. "گردشگران نمی تواند به دیدن این لاله باغ طراحی و توسعه اولین بار با یک طرح توسعه در منطقه بزرگ است." با توجه به Lohni در به طور متوسط 2.5 لاخ بازدید گردشگران Pithoragrh سالانه به تور اماکن مذهبی و لذت بردن از منظره زیبایی.

وزیر گردشگری Satpal Maharaj گفت که Covid-19 شیوع است و تحت تاثیر پروژه های گردشگری اما بخش نمایش خواهد لاله باغ از طریق فیلم ها و اسکریپت ها. لاله باغ در حال توسعه به نام دیر Prakash شلوار وزیر سابق و سه اصطلاح MLA از Pithoragarh.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن